Tokio BMW i8 populiarumo nesitikėjo net pardavėjai (Video) (7)
Hibridinis BMW i8 ką tik pradėtas pardavinėti, tačiau klientai jau rikiuojami į 10 mėnesių laukimo eilę.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pirmuosius savininkus BMW i8 pasiekė prieš keletą savaičių, o dabar šį 126 tūkst. eurų (435 tūkst. Lt) kainuojantį modelį užsisakantiems tenka susitaikyti, kad automobilio reikės laukti iki kitos vasaros.
Daugiausiai i8 užsakymų priėmė Londone įsikūrę „BMW i“ salono pardavėjai – jie be didelio vargo pardavė 170 šių automobilių ir galėtų parduoti dar daugiau, tačiau neturi ką, rašo telegraph.co.uk.
„Ateina daugybė žmonių, kurie prašo parduoti demonstracinį automobilį. Daug kas tiesiog rėžė: sakyk, kokia kaina“, – teigė šio padalinio pardavimų vadovas Peteris Adamsas. Jis pripažino, kad buvo apstulbęs dėl i8 populiarumo.
Tokia sėkmė turėtų būti tarsi palengvėjimas vokiečiams, kurie ėmėsi rizikingo projekto – už „Aston Martin“ kainą siūlyti automobilį, kuris turi trijų cilindrų variklį ir elektros motorą.
Beveik 1500 kg sveriantis 4,7 m ilgio kupė turi BMW sukurtą elektra įkraunamą hibridinę sistemą, kurią sudaro trijų cilindrų 1.5 l, 231 AG benzininis variklis su dviguba turbina, sukantis galinius ratus, ir 95 kW/131 AG elektros motoras, kurio galia siunčiama priekinei ašiai.
Bendra šios sistemos galia siekia 362 AG, o maksimalus sukimo momentas – 570 Nm. Įspūdingos charakteristikos tuo nesibaigia. Įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka tik 4,4 sek., o vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 2,1 l/100 km.
Gamintojai žada, kad neviršijant 120 km/val. greičio, i8 gali 37 km nuvažiuoti vien tik elektros režimu.
Kadangi CO2 emisija yra tik 49 g/km, i8 savininkams nereikia mokėti taršos mokesčio Londone. P. Adamso teigimu, tai yra vienas svarbesnių faktorių, skatinančių žmones pirkti šį hibridą.
„Neįtikėtinai daug žmonių sako, kad jie nenori mokėti šio mokesčio“, – sakė jis.
Vaizdo siužetas
Daugiausiai i8 užsakymų priėmė Londone įsikūrę „BMW i“ salono pardavėjai – jie be didelio vargo pardavė 170 šių automobilių ir galėtų parduoti dar daugiau, tačiau neturi ką, rašo telegraph.co.uk.
„Ateina daugybė žmonių, kurie prašo parduoti demonstracinį automobilį. Daug kas tiesiog rėžė: sakyk, kokia kaina“, – teigė šio padalinio pardavimų vadovas Peteris Adamsas. Jis pripažino, kad buvo apstulbęs dėl i8 populiarumo.
Tokia sėkmė turėtų būti tarsi palengvėjimas vokiečiams, kurie ėmėsi rizikingo projekto – už „Aston Martin“ kainą siūlyti automobilį, kuris turi trijų cilindrų variklį ir elektros motorą.
Beveik 1500 kg sveriantis 4,7 m ilgio kupė turi BMW sukurtą elektra įkraunamą hibridinę sistemą, kurią sudaro trijų cilindrų 1.5 l, 231 AG benzininis variklis su dviguba turbina, sukantis galinius ratus, ir 95 kW/131 AG elektros motoras, kurio galia siunčiama priekinei ašiai.
Bendra šios sistemos galia siekia 362 AG, o maksimalus sukimo momentas – 570 Nm. Įspūdingos charakteristikos tuo nesibaigia. Įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka tik 4,4 sek., o vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 2,1 l/100 km.
Gamintojai žada, kad neviršijant 120 km/val. greičio, i8 gali 37 km nuvažiuoti vien tik elektros režimu.
Kadangi CO2 emisija yra tik 49 g/km, i8 savininkams nereikia mokėti taršos mokesčio Londone. P. Adamso teigimu, tai yra vienas svarbesnių faktorių, skatinančių žmones pirkti šį hibridą.
„Neįtikėtinai daug žmonių sako, kad jie nenori mokėti šio mokesčio“, – sakė jis.
Vaizdo siužetas
(12)
(0)
(12)