Prie „žalios rodyklės“ sustojančius vairuotojus gėdina garsiniai signalai (18)
Nors nuo spalio 11d. įsigaliojo nauja tvarka dėl privalomo sustojimo prie „Stop“ linijos ar ženklo sankryžose, kuriose prie raudono šviesoforo signalo pritvirtinta žalia rodyklė, šiauliečiai senų vairavimo įpročių keisti neskuba ir automobilio prie „Stop“ ženklo ar linijos nestabdo.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Keletą dienų trukęs Šiaulių miesto sankryžų, kuriose prie raudono šviesoforo signalo pritvirtina žalia rodyklė, stebėjimas parodė, kad dauguma vairuotojų prieš sukdami į dešinę nesustoja prie „Stop“ linijos ar ženklo. Įsitikinę, kad atlikti manevrą saugu, jie tiesiog pasuka, kaip darydavo galiojant senosioms Kelių eismo taisyklėms (KET).
Paklausti, kodėl nevykdo naujausiose KET nurodytos tvarkos, vairuotojai pasakojo, vis dar negalintys priprasti prie naujų pakeitimų. „Dvidešimt metų nereikėjo stoti prie jokios „Stop“ linijos ar ženklo. Kaip per keletą dienų priprasti?“,- retoriškai klausė vienas vairuotojas.
Kiti vairuotojai nebuvo tokie geranoriški, ir teigė, kad naujoji tvarka yra nelogiška: „Kam du kartus stoti? Juk prieš sukdamas vis vien pristabdai, kad įsitikintum, jog nekliudysi kitų eismo dalyvių, ar sustoji praleisti pėsčiuosius“,- piktinosi šiaulietis Albertas.
Prie „Stop“ ženklo sustojusi ir tik po to į dešinę pasukusi Eglė pasakoja, vairuojanti pagal naujausias KET taisykles, tačiau dėl to gerai nesijaučianti. Mergina skundėsi, kad kiti vairuotojai, jai sustojus prie „Stop“ linijos ar ženklo sankryžose, kur prie raudono šviesoforo signalo kabo žalia rodyklė, dažnai naudoja garso signalą, taip ragindami merginą važiuoti. „Nemanau, kad šis pakeitimas yra naudingas, tačiau nenoriu pažeisti Kelių eismo taisyklių ir būti nubausta, todėl sustoju“, – nuomone dalijosi vairuotoja.
Panašiai atsakė ir dar keletas pašnekovų, kurie teigė sustojantys prie „Stop“ linijos ar ženklo prieš sukdami į dešinę. Tačiau jie pripažino, kad taip elgiasi tuomet, kai už jų nesirikiuoja eilė kitų automobilių.
Administracinių teisės pažeidimų kodekse už tokį Kelių eismo taisyklių pažeidimą, kai nesilaikoma kelio ženklinimo ar ženklų, numatoma bauda nuo 100 iki 300 litų.
Paklausti, kodėl nevykdo naujausiose KET nurodytos tvarkos, vairuotojai pasakojo, vis dar negalintys priprasti prie naujų pakeitimų. „Dvidešimt metų nereikėjo stoti prie jokios „Stop“ linijos ar ženklo. Kaip per keletą dienų priprasti?“,- retoriškai klausė vienas vairuotojas.
Kiti vairuotojai nebuvo tokie geranoriški, ir teigė, kad naujoji tvarka yra nelogiška: „Kam du kartus stoti? Juk prieš sukdamas vis vien pristabdai, kad įsitikintum, jog nekliudysi kitų eismo dalyvių, ar sustoji praleisti pėsčiuosius“,- piktinosi šiaulietis Albertas.
Pagal taisykles važiuojantys vairuotojai gėdijasi
Prie „Stop“ ženklo sustojusi ir tik po to į dešinę pasukusi Eglė pasakoja, vairuojanti pagal naujausias KET taisykles, tačiau dėl to gerai nesijaučianti. Mergina skundėsi, kad kiti vairuotojai, jai sustojus prie „Stop“ linijos ar ženklo sankryžose, kur prie raudono šviesoforo signalo kabo žalia rodyklė, dažnai naudoja garso signalą, taip ragindami merginą važiuoti. „Nemanau, kad šis pakeitimas yra naudingas, tačiau nenoriu pažeisti Kelių eismo taisyklių ir būti nubausta, todėl sustoju“, – nuomone dalijosi vairuotoja.
Panašiai atsakė ir dar keletas pašnekovų, kurie teigė sustojantys prie „Stop“ linijos ar ženklo prieš sukdami į dešinę. Tačiau jie pripažino, kad taip elgiasi tuomet, kai už jų nesirikiuoja eilė kitų automobilių.
Administracinių teisės pažeidimų kodekse už tokį Kelių eismo taisyklių pažeidimą, kai nesilaikoma kelio ženklinimo ar ženklų, numatoma bauda nuo 100 iki 300 litų.
(14)
(3)
(11)