Ambicingas „Volvo“ projektas pasiekė finišo tiesąją: bandymuose dalyvaus 1000 išmaniųjų automobilių (0)
„Volvo Cars“, Švedijos transporto administracija ir Norvegijos viešųjų kelių administracija kartu kuria projektą, kuris padės automobiliams dalytis informacija, susijusia su kelio slidumu (pvz., apie ledu padengtus kelio ruožus).
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Panašu, kad mokslinis tyrimas artėja prie realaus įgyvendinimo: technologija jau sukurta, beliko pradėti bandymo ir patvirtinimo etapą. Per jį „Volvo Cars“ ne tik 20 kartų padidins bandomųjų automobilių parką, bet ir išplės bandymų zoną, įtraukdama du didelius Skandinavijos miestus – Geteborgą ir Oslą. Kartu šios priemonės padės geriau suprasti, kaip veiks sistema realiomis eismo sąlygomis žiemą.
Geresnė kelių priežiūra žiemą
Įspėjimo apie slidų kelią sistema taip pat siunčia informaciją apie ledu padengtus kelio ruožus kelių prižiūrėtojams. Tai yra papildoma informacija, gaunama kartu su kelių matavimo stočių siunčiamais duomenimis. Šie duomenys gali padėti kelių prižiūrėtojams ir jų rangovams geriau planuoti ir vykdyti kelių priežiūrą žiemą bei greitai išspręsti problemas, susijusias su besikeičiančiomis sąlygomis. Be to, Norvegijos viešųjų kelių administracija atliks nepriklausomą sistemos vertinimą, kad nustatytų papildomus duomenų panaudojimo būdus, kurie dar labiau padėtų prižiūrėti kelius žiemos sezonu.
Ambicinga ryšio palaikymo strategija
„Volvo Cars“ strategiškai investuoja ir inicijuoja partnerystes, kad sukurtų debesijos sprendimus. Įspėjimų apie įjungtus avarinius žibintus ir apie slidų kelią sistemos yra tik pirmosios saugumo funkcijos „Volvo“ debesyje. Modernaus ryšio per mobilųjį tinklą sukūrimas yra bendrovės tikslo pasiūlyti klientams tobulai veikiantį ryšį dalis.
„Ateityje padidinsime svarbios informacijos tarp transporto priemonių mainų mastą, taip pat padidinsime transporto priemonių skaičių ir išplėsime infrastruktūrą, – sako Erikas Israelssonas. Šioje srityje yra labai daug galimybių tobulėti: mes kalbame apie eismo saugumą, patogesnį vairavimą, geresnį eismo srautą ir pan.“, – papildo jis.
„Minėtosios funkcijos priartina mus prie mūsų saugumo vizijos, kad iki 2020 m. naujame „Volvo“ automobilyje nežus ir nebus rimtai sužalotas nei vienas žmogus. Tai taip pat yra dar vienas būdas, kaip filosofija „Sukurta galvojant apie jus“ pagerina vairavimo procesą“, – užbaigia Erikas Israelssonas.