Vokiečiai nepasikuklino: dėmesį prikaustantis superautomobilis „Audi R8“  (0)

Ženevos autosalone „Audi“ pristatys jau antros kartos superautomobilį „Audi R8“. Tai įspūdingo dizaino, kvapą gniaužiančių charakteristikų sportinis automobilis su kėbulo viduryje įrengtu 449 kW (610 AG) pajėgumo V10 varikliu, kuris iki 100 km/val. superautomobilį nuskraidina vos per 3,2 sek. Maksimalus jo greitis – 330 km/val.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vairuotojui už nugaros įkomponuotas aukštų sūkių variklis, lengvo lydinio rėmas ir kėbulas, naujos konstrukcijos „quattro“ visų ratų pavara ir visiška sukimo momento kontrolė – tai pagrindiniai naujojo „Audi R8“ privalumai.

„Padidintos galios modifikacija „R8 V10 plus“ – galingiausias ir greičiausias serijinės gamybos „Audi“ automobilis“, – tvirtina bendrovės vyr. inžinierius, prof. Dr. Ulrichas Hackenbergas, neužmiršdamas priminti, jog R8 sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant lenktyninių bolidų konstruktoriams ir „įprastų” sportinių automobilių kūrėjams, todėl beveik neturi apribojimų, dėl kurių galingi trasų valdovai dažnai nepritampa viešojo eismo keliuose.

Du galingi V10 motorai

„Audi R8“ variklio skyriuje gali būti sumontuotas vienas iš dviejų 5.2 FSI variklių. Bazinės modifikacijos versijų automobiliuose montuojamas 397 kW (540 AG) galios variklis.

Pageidaujantiems daugiau galios, įspūdį darys 449 kW (610 AG) galiūnas, iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėjantis per 3,2 s ir išvystantis 330 km/val. greitį. Variklio judesį valdo naujoviškos konstrukcijos „S tronic“ 7 laipsnių automatinė pavarų dėžė, o ratams paskirsto taip pat naujos kartos „quattro“ visų ratų pavara.

„Audi drive select“ automobilio parametrų reguliavimo sistemoje atsirado naujas adaptyvinis režimas, operatyviai keičiantis automobilio parametrus, priderindamas juos prie faktinio ratų sukibimo su keliu.

Lengvas rėmas ir kėbulas

„R8 V10 plus“ didesnės galios modifikacija sveria tik 1454 kg. Nepaisant daugybės kėbulo ir rėmo standumą didinančių konstrukcinių pakeitimų, naujasis „Audi R8“ vidutiniškai 50 kg lengvesnis už pirmtaką. Iš optimaliai parinktų lydinių derinio nulietas „Audi Space Frame“ (ASF) rėmas užtikrina nedidelį automobilio svorį ir tolygų jo paskirstymą tarp ašių.

Sportinė važiuoklė su nepriklausoma pakaba taip pat pagaminta iš lengvų ir patvarių lydinių. Ji užtikrina puikias automobilio eigos savybes.

Žemas, masyvus ir veržlus

Vos tik pažvelgus į naująjį „Audi R8“, tampa aišku, kad tai – ypač greitas ir galingas automobilis. Žemas ir aptakus kėbulas optimaliai išnaudoja bet kokiu greičiu važiuojant susidarančią prispaudimo jėgą. Šviesūs, stiprūs ir ryškūs LED žibintai užtikrina puikų matomumą prieblandoje arba esant blogam orui. Papildomai į žibintų blokus gali būti montuojami lazeriniai ilgųjų šviesų žibintai bei priekinis dinaminis posūkio signalas. Galinis dinaminis posūkio signalas jau yra bazinėje komplektacijoje.

Visos firminiame „Audi virtual cokpit“ prietaisų skyde esančios rodmenų skalės – skaitmeninės. Visos svarbiausios automobilio valdymo priemonės, kaip įprasta galinguose sportiniuose automobiliuose, turi atitinkamus mygtukų dublikatus, išdėstytus daugiafunkcinio vairaračio apačioje.

Neprilygstamą sportinio automobilio vairavimo malonumą padeda pajausti ir įspūdingos sportinės sėdynės. Malonų mikroklimatą salone užtikrina automatinis oro kondicionierius, o kelyje liūdėti neleidžia MMI šeimynos automagnetola su navigacine sistema ir MMI touch aukštos raiškos jutikliniu ekranu.

„Audi R8“ prekyba prasidės 2015 metų vasarą. Bazinis R8 V10 Vokietijoje kainuos 165 000 eurų, o už padidintos galios „R8 V10 plus“ teks mokėti 187 400 eurų.

Naujam automobiliui – nauja gamykla

Naująjį „Audi R8“ gamina „quattro GmbH“ bendrovė – „Audi“ dukterinė įmonė, besispecializuojanti sportinių automobilių ir padidintos galios modifikacijų gamyboje.

„Audi R8“, kuris taps pirmuoju čia pagamintu modeliu, pradėtas gaminti Heilborno mieste (Vokietija) neseniai pastatytoje „Böllinger Höfe” gamykloje.

„Audi R8 e tron“ ir „Audi R8 LMS“

„Audi R8“ šeimynoje pasirodys dar dvi smulkiaserijinės lenktyninės modifikacijos, skirtos gamyklinių ir klientų komandų formavimui. „Audi R8 e tron“ – šiuo metu vienas iš galingiausių lenktyninių elektromobilių. Naujausioji jo versija turės iki 920 Nm išvystantį 340 kW galios elektros variklį, įgalinantį automobilį iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,9 s.

Tačiau didžiausia antros kartos „R8 e tron“ naujovė – dvigubai didesnės talpos akumuliatorius. Dabar su viena įkrova galima įveikti iki 450 km kelio.

Lenktyninis „Audi R8 LMS“ sukonstruotas pagal 2016 metais įsigaliosiančius GT3 reikalavimus. Šie metai skirti masiniams modelio bandymams. Nors ši lenktyninė modifikacija daug kartų galingesnė už „įprastą" „Audi R8“, ji pasižymi aukštu unifikacijos laipsniu ir turi net 50 proc. bendrų dalių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(15)
(2)
(13)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: