Faraday Future Zero1: Kinijos milijardieriaus finansuojamas paslaptingas Teslų žudikas (Video) (5)
Kasmetinėje technologijų ir elektronikos parodoje CES pristatytas įspūdingas egzempliorius – kompanijos Faraday Future sukurtas elektrinis superautomobilis FFZero1. Specialistai be užuolankų prognozuoja, kad šis elektrinis monstras keliuose ir rinkose bus tikras Teslų žudikas.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
"Automobilių ateitis atrodys štai taip" - pareiškė bendrovė Faraday Future, pristačiusi egzotiškos išvaizdos sportinį elektromobilį, kurio dizaino linijos primena Corvette ir Batmobile hibridą. Bendrovės viceprezidentas Nickas Sampsonas sako, kad prekybą kompanijos automobiliais tikimasi pradėti po dvejų metų.
Aerodinaminių tunelių išraižytas lašo formos kėbulas ypatingas tuo, kad automobilių aptekantys oro srautai ne tik suteiktų tam tikrų aerodinaminių privalumų, bet ir vėsintų baterijas. Vis dėlto N. Sampsonas pabrėžia, kad FFZero1 nebus gaminamas – "šis modelis yra tik iliustracija, ką galime sukurti". Visos automobilio technologijos ir sistemos jau dabar testuojamos kituose automobiliuose.
1 tūkst. a.g. FFZero l maksimalus greitis siektų 321 km/val., o iki 100 km/val. elektromobilis įsibėgėtų greičiau nei per 3 s. Beje, į specialų komplektą vairuotojui įtrauktas ir originalus šalmas, kuris vairuotojui tiektų deguonį ir vandenį.
Future Faraday dizaino direktorius Richardas Kimas šio automobilio kėbulą įvardijo kaip "ne iš šio pasaulio", apdovanotą keistomis "NSO linijomis".
Ši Kalifornijoje, netoli Los Andželo būstinę įsirengusi bendrovė jau kurį laiką pervilioja talentingus inžinierius ir technikus iš tokių koncernų kaip Tesla ar BMW. Šiuo metu joje dirba daugiau kaip 550 darbuotojų. Bendrovė veikia 18 mėnesių.
Jos viceprezidentas nesutinka, kad Faraday Future pagrindinis konkurentas būtų Tesla, kurios Premium klasės elektromobilis Model S jau spėjo sudrebinti automobilizmo pramonę. Tiesa, Faraday, kaip ir Tesla, taikysis į prabangių benzininių vairuotojų segmentą ir sieks pervilioti juos į kol kas labai siaurą elektromobilių rinką JAV.
Bendrovės vyriausias dizaineris pasakoja, kad Faraday elektromobiliai turėtų būti tarsi "planšetės ant ratų". Tiesa, anot jo, viskas būtų valdoma ne nuotoliniu būdu, o sėdint mašinos salone. Jo teigimu, automobilis bus pavydėtinai išmanus ir mokės prisitaikyti prie vairuotojui patogiausių dalykų (pvz., vairuotojo krėslo padėtis, oro temperatūra salone, vairavimo stilius ir kt.). Be to, dizaineris užsimojęs automobilyje įrengti privalumų, kuriais vairuotojas ir keleiviai galės mėgautis, pvz., spūstyje (aromaterapinės sistemos).
Bendrovė jau skelbė planuojanti netoli Las Vegaso statyti 1 mlrd. dolerių vertės gamyklą – ji bus tame pačiame industriniame parke, kaip ir Elono Musko kuriamos Hyperloop transporto sistemos testavimo trasa.
Labiausiai intriguoja tai, kad bendrovės pranešimuose spaudai atvirai atskleidžiama, jog ją remia kinų milijardierius, turintis ambicijų tapti savotišku velionio Apple įkūrėjo Steve'o Jobso įpėdiniu.
"Mes planuojame automobilizmo pramonėje surengti tikrą revoliuciją ir sukurti aplinkai draugišką integruotą, išmaniąją mobiliąją sistemą, kuri reikšmingai prisidės prie žmonijos gyvenimo kokybės gerinimo, - pareiškė holdingo kompanijos LeTV įkūrėjas ir vadovas Jia Yuetingas.
Forbes duomenimis, jo turtas vertinamas 7,9 mlrd. dolerių – jis yra 17-as turtingiausias asmuo Kinijoje. Konkrečiai apie bendrovę Faraday Future jis neužsimena, tačiau viename kinų tinklaraštyje yra rašęs: "Mes sukursime geriausius elektromobilius pasaulyje, kurie ne tik neterš oro, bet ir prisidės prie eismo spūsčių mažinimo Kinijoje."