Įdomu, apie ką galvojo šio automobilio dizaineriai? Štai taip atrodys atnaujintas klasikinis mikroautobusas UAZ (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

obuglas 2016-03-06 15:37
Tai yra rankų darbo automobilis, o ne kažkokie Ford, Mercedes, kuriuos robotai suvirino. O rankų darbas yra ypač vertinimas šiais laikas. Gal net uždės "Handmade in Russia"
MindaugasV85 2016-03-06 16:00
Tai jau jo: visą savaitgalį gėrusio svarsčiko ar mechaniko. Nu kur ten savaitgalį... pirmadienis nuo bonkos Rusijoj prasideda
sabotan 2016-03-06 16:08
Na bugati lekdama 400 km greiciu suryja 26 litrus
mnv 2016-03-06 16:37
Man tai čia žiauriau ne pats dizainas, technologijos (ar jų nebuvimas), o pati surinkimo kokybė - parodo požiūri. Koks Vokietis, kad ir mašinos už 6 tūkst. eur su tokiom virinimo "siūlėm" (panašiau į prilipdytą kramtoškę) iš gamyklos neišleistu. Ir dar ar ji bent EU legali? Jug turi atitikti saugumo ir taršos standartus.
Shimelis 2016-03-06 16:39
Sabotan 26l i minute nebent, nes per topgeara kazka rode, kad vaziuojant tokiu greiciu ilgiau nei 10minuciu, yra pavojus, kad gali sprogt padanga. Bet del to jaudintis nereiketu, nes jau bus pasibaiges sklidinai uzpiltas bakas
Shimelis 2016-03-06 16:45
Mnv: jie i eu rinka ir netaiko. Musu saugumo reikalavimus atitinkanti lavonvezi gali nusipirkti is tata motors. Taip, sitas uazas tapornas, bet tame ir esme. Parodykit man nors viena komercini europietiska auto, kureme nebutu nulauzta koke plastmasine apdailos detale, neilenktas koks kroviniu skyriaus apmusimas, ar pan
Vytax 2016-03-06 16:59
Mercedes-Benz UNIMOG ? O šiaip tai ES investuoja į kelius, čia tokie automobiliai praktiškai nereikalingi. Kažkada UAZ kaimynas bitininkas turėdavo, su juo išvežiodavo ir surinkdavo avilius po visokias pamiškes kelių km. atstumu. Tam darbui kaip ir tiko. Bet tai nėra normalus automobilis. Nelabai įsivaizduoju, kaip su juo būtų galima važinėti didesnius atstumus. Neracionalu, nei komforto, nei ekonomine prasme.
MindaugasV85 2016-03-06 17:00
Šiaip jūs su ta vokiška kokybe per daug neperdėkit - pasibaigė jau tie laikai. Na gal dar kas liečia automobilių gamintojus, gal dar ir rasi kažkokių pliusų, bet jei kalbėti apskritai apie pačių vokiečių gaminius, tai ir ten visa populiecija nori uždirbti vartotojo sąskaita. Vienas iš pavyzdžių, tai nusipirkau febi škyvą. Nežinau kokioj šaly jis pagamintas, bet kompanija tai vokiečių. Nuvažiavau kokius 3km
enzim 2016-03-06 17:05
Skiedi, kas gali škyvo sugest?
enzim 2016-03-06 17:10
Mano dėdė jį naudojo žiemą, kai užsnigta iki vieškelio vėžes visam kaimui pramušt, ale paskui neapsikentė kuro sąnaudų "katiną" T-40 nusipirko. Bet ir tas per didelis buvo, sunkiai kūrėsi, nuolat tepaluotas, tai nusipirko mažiuką visai Komatsu - baigėsi žmogui vargai
Giedrius88 2016-03-06 18:25
Koks saugumas ir taršos standartai? uaz469 tik nesenei sugalvojo saugos diržus montuot visiem, nors gaminamas jis nuo 1971, vos ne 50 metų O variklis bėja taip ir likęs taspat, su tų laikų taršos "standartais", galia ir apetitu "Nuo šiol rusiškas „džipas“ turės „neprisegtų diržų“ indikatorių, saugos diržą viduriniam galinės sėdynės keleiviui, ISOFIX tvirtinimus. Taip pat papildomas vairo traukių apsaugas. " http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatv ... 221-579529
punktyras 2016-03-06 20:00
Apie šią augančią (ne)problemą reikia klausti pačių darbuotojų, kurių vidutinis uždarbis dabar mažesnis, nei kinų.
kiesza 2016-03-06 22:38
MB, turi "G" klasę, land roveris "Defender'ius" jų išvaizda irgi nekinta dešimtmečiai, o Ulianovsko auto zavodas specialiai šitą " batonų " seriją išlaiko archajiška ir kuo artimesnę pirmtakams. UAZ dabar gamina ir daug mandresnius aparatus, vertėtų pasiguglint, būtent naujieji modeliai ir sukuria didžiąją dalį pelno..
Gediminas Jurgaitis 2016-03-07 11:38
http://www.uaz.ru/en/ https://www.youtube.com/watch?v=4TyM7a7keh8 sakyciau visai nieko
Xdmin 2016-03-07 16:47
Issakysiu savo nepopuliaria nuomone: manau kad toks masiniukas net tarp Lietuvos kaimo zmoniu butu labai populiarus. Kodel? 1. Pigus. 7k euro uz nauja automobili? Tai kiek veliau kainuos devetas? 2. Paprastas remontas. Nereikes galvoti kaip ji sugedusi nutempti iki kazkokio serviso, pigiau bus arba paciam bandyti arba koki gudresni zmogu atsivesti. 3. Be abejo, dyzelinis variantas pas mus butu daug populiaresnis, nes zmones net ir ne traktorius dyzelinius dievina. Kuro sanaudos nemazos, bet isidejus dujas, jei ju imtu ~20l butu visai normalu jau. 20 litru atrodo daug, bet isvertus i pinigus, tai reikstu 10l dyzelio, kas yra normalu autobusiukui. Benzininis motoras siame modelyje speju idetas tam, kad nebutu problemu uzvesti per didelius salcius, nes tai darbinis arklys turintis dirbti visomis salygomis. ps: MB G klase pigiausia 80k euru (2012 delfi straipsnis), iseina 10 uazu, kas daugiau perves krovinio turbut nekyla klausimu. MB G dyzelinis valgo ~12 litru misriu rezimu, benzinis - 16. Taip varikliai daug galingesni, bet ir prieziura ju kainuos atitinkamai.
Arns 2016-03-07 16:59
Mašina pagal poreikį, yra šalių, kurios bekelės nematė ir įsivaizduoja jog nuvažiavus nuo asfalto į žvyrkelį jau ekstremalu. Yra rinkų kurioms reikia labai gero pravažumo bei ganėtinai svarbu galutinė kaina. Juk suprantame kodėl buvo sugalvota Tata Nano, taip ir su šiuo UAZ, jei jo reikia perki, jei ne neperki. Didelio pravažumų mašinų nėra platus pasirinkimas, dar mažesnis naujų pristatymas. Jos gi važinėja per tokias vietas, kur viską vistiek sulaužysi ir klientui svarbiau remonto kaina nei papildoma apsauga nuo subraižymų, kelios saugos pagalvės ar borto kompiuteris.
Talkatif 2016-03-07 17:55
Tik kažko prakutę rusai patys po taigas su batonais ar nivom nenardo. Palieka kaimynam mulkiam, kuriuos patys apvogė ir už tai nusipirko Land Rover.
Arns 2016-03-07 18:07
Kažin kurioje vietoje pametei faktą, jog tai pigi mašina? Nepaisant kokie geri duomenys, nevažinėjam visi su ferrariais ar bentleys, net jei ir norėtume. Taip ir su tokia technika. Alternatyvų būna, bet ne už įkandamą kiekvienam kainą.
technologas 2016-03-07 18:24
Manau idėja tokio paprasto, gero pravažumo, pigaus, lengvai remontuojamo automobilio nebloga, tik galėtų geresnės kokybės detalės būti, na ir surinkimo kokybė geresnė, nes rusai ir kokybiškas darbas kažkaip nesiderina, tiek jų BMW rinkti Kaliningrade tiek kiti bandymai "dirbti".
punktyras 2016-03-07 19:17
Tai aišku, pravažumas geras, negaila braižyti ir t.t. dėl to niekas nesiginčija. Bet tai kirvio darbas, atliktas piliečių, kurių rankos dygsta iš padorioje kompanijoje neminimos vietos. Parsivežus pirmas darbas – išardyti, sudėti trūkstamas dalis, nutepti apsauginiu tepalu nuo rūdijimo, surinkti, tinkamai suveržti. Todėl ir juokinga.