Įdomu, apie ką galvojo šio automobilio dizaineriai? Štai taip atrodys atnaujintas klasikinis mikroautobusas UAZ (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Vytax 2016-03-07 21:03
Lietuvos kaime jis nebūtų populiarus. Tiesą sakant subirus kolūkiams jų pas mus jau buvo visa galybė. Ir visi šie UAZ su pirma banga iškeliavo į metalo laužą. O esmė paprasta. Ūkininkui įvairiems darbams nudirbti neišvengiamai reikia traktoriaus. Taip pat neišvengiamai reikia patikimos ir greitos transporto priemonės, kad galėtų nuvykti iki miesto ir ten nuvežti savo produkciją ar nusipirkti atsargų (trąšų, detalių ir pan.). Tad UAZ nedaro nei vieno, nei kito. Tad jei kaimiečiui duotumėte 7k€, jis tikrai nepirks šio „uaziko“. Už 2k. jis nupirks WV Passat su priekaba. Bagažinėje telpa iki 500kg., priekaboje dar 1000kg papildomai. Važiuoja jis greičiau, ekonomiškiau ir remontuojasi dar paprasčiau. Už likusius jis nupirks dėvėtą traktorių (T-40, ar T-25), priekabą ir dar gal kokį padargą prie jo. Traktoriaus pravažumas neabejotinai didesnis už bet kokio visureigio.
Xdmin 2016-03-07 22:16
Juokinga kokybe uz juokinga kaina. Parodykite analogu uz panasia kaina (ne devetu auto) ir galesime pasijuokti kartu.
kindzulis 2016-03-08 07:32
Žmonės važinėjantys bekele supranta, kad išlindus iš miško ar provežuotų kelių mašina po pirmos dienos bus apibraižyta, aplankstyta, dėl to jiems svarbiau techninis stovis o ne paistalai apie nauja ar dėvėta mašina. Šie UAZIKAI jau išgamyklos techniškai netvarkingi išvažiuoja, o korpusas prarudyja po 5 metų, dėl to dauguma perka padevėta kokybiškesnį užsenietišką automobilį už 5-7 keurų ir jį pasiremontavę važinėja, be to šį UAZ stebūklą su stebūklingu pravažumu parvarytą iš gamyklos taip pat reiks remontuoti ir eksploatuojant daugiau remontuoti negu važiuoti, kaip vienam forume išsireiškė: "PAUKI MAŠINA , TARP REMONTŲ MARATONO", viena paguoda kad pigiai remontuojasi