Tikra retenybė: Lietuvoje parduodamas unikalus „Mitsubishi Cosmos“ su vairu dešinėje vos už 999 eurus ()
Lietuvos keliais kiekvieną dieną važinėja šimtai ar netgi tūkstančiai automobilių, kurių vairas – dešinėje pusėje. Daugelis jų – iš Anglijos, su šios šalies valstybiniais numeriais. Tačiau ant rankų pirštų galima suskaičiuoti ir automobilius, kurie turi vairą dešinėje ir lietuviškus registracijos numerius.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tokie automobiliai turi atitikti vieną sąlygą – būti įregistruoti Lietuvoje iki 1993 m. gegužės 1 dienos. Per pirmus trejus nepriklausomybės metus Lietuvoje įregistruotų ir iki šių dienų išlikusių automobilių – itin mažai. Tačiau vienas jų šiuo metu yra parduodamas Autogidas.lt skelbimų portale. Tai – „Mitsubishi Cosmos“, kurio skelbimą pamatysite paspaudę čia.
„Cosmos“ pavadinimas yra naudojamas tik rinkose, kur eismas vyksta kairiąja eismo puse. Kitur šis automobilis žinomas „Galant“ pavadinimu.
Šio automobilio retumą puikiai įrodo faktas, jog viename populiariausių visos Europos automobilių skelbimų portalų Mobile.de nėra nei vieno „Cosmos“ modelio.
Už 999 eurus Lietuvoje parduodamas „Mitsubishi“ universalas turi 2,0 l benzininį variklį bei automatinę pavarų dėžę. Varantieji ratai – galiniai, ratai – lengvojo lydinio, o salone – veliūro apdaila bei oro kondicionierius. Skelbimo autorius teigia, kad 1981 metais pagaminto automobilio kėbulas yra geros būklės, jis kuriasi ir važiuoja gerai.
Nuo Europos rinkoje parduodamo „Galant“ šis modelis skiriasi ne tik kitoje pusėje esančiu vairu, bet ir kitomis smulkmenomis, kaip veidrodėliai. „Cosmos“ modelyje jie – ant priekinių sparnų ir į juos reikia žiūrėti ne per šoninį, bet per priekinį stiklą. Tokia konfigūracija kiek apsunkina veidrodėlių reguliavimą, tačiau praktiškai panaikina vadinamąją „akląją zoną“. Be to, skiriasi „Mitsubishi“ logotipas – ant „Cosmos“ modelio yra ne tradiciniai trys sujungti deimantai, o stilizuota M raidė.
Įsigijus tokį automobilį, galima būti tikram dėl vieno – jis unikalus. Kaip ir visi seni automobiliai, jis nėra labai saugus, tačiau remontuojamas nesudėtingai bei yra patikimas. Jeigu jo kėbulo būklė, kaip teigia pardavėjas, išties yra puiki, tuomet šis „Cosmos“ – puikus ir nebrangus laimikis išskirtinio automobilio ieškančiam žmogui.
Žinoma, nevertėtų tikėtis, jog po kelerių metų „Cosmos“ kainuos daug pinigų ir iš jo bus galima užsidirbti. Kadangi tai yra serijinės gamybos automobilis, kurių nuo konvejerio nuriedėjo dešimtys tūkstančių, jo vertė artimiausiais metais vargiai augs.