JAV tai yra absoliučiai perkamiausias automobilis, tačiau dabar ateina didelės permainos - „Ford“ imasi grandiozinio tikslo ()
„Ford F-150“ yra ne tik populiariausias pikapas pasaulyje - JAV tai yra absoliučiai perkamiausias automobilis. Ir taip metai iš metų. Šis darbinis arklys tapo patikimo pikapo etalonu, o kartu - ir amerikietiškos automobilių kultūros simboliu. Tačiau laikai keičiasi, keičiasi ir F-150.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Ford“ pranešė, kad F-150 taps elektriniu. Gali būti, kad tai bus pirmasis masinės gamybos pikapas iš vieno iš tradicinių JAV automobilių gamintojų. Tačiau keisčiausia turbūt tai, kad iššūkiai šioje aferoje nėra technologiniai.
Žinoma, pagaminti patikimą elektrinį pikapą nėra lengva. Daugiau nei dvi tonas sverianti mašina nebuvo sukurta galvojant apie baterijas ir elektros variklius, todėl elektrifikacijos tikriausiai sulauks tik ateinanti F-150 karta. Pati pikapo konstrukcija taip pat yra nedėkinga. Jei baterijos bus slepiamos po grindimis, krovinių kėbulas gali dar labiau paaukštėti. Taip pat neaišku, kaip baterijos reaguos į, pavyzdžiui, į pikapo galą metamas plytas ar faneros lapus.
Tačiau tam „Ford“ ir turi didžiulę inžinierių komandą - jie šiuos klausimus kaip mat išspręs. Gerai tai, kad niekas nesitiki, kad F-150 bus lengvas ir sportiškas, todėl apie baterijų svorį bus galima pamiršti. O ir vietos joms yra, jei bus šiek tiek modifikuotas rėmas. Sunkiausia bus tokius pikapus parduoti.
Elektromobiliai jau yra pakankamai populiarūs, tačiau turbūt nenustebsite išgirdę, kad elektromobilius ir pikapus perka skirtingi žmonės. Pats elektromobilio turėjimas yra tarsi pareiškimas, kad esi labai pažangus ir draugiškas gamtai. Elektromobiliai važiuoja į mokyklą, darbą ir atgal namo. Tuo tarpu F-150 važiuoja toli, tempia daug ir dažnai keliauja į vietas, kurių joks elektromobilis nepasiektų. Dar manoma, kad pikapų vairuotojai yra gana konservatyvi grupė (prisimenate kaip jie blokavo „Tesla“ įkrovimo stoteles?), todėl jie gali supykti vien dėl elektrinio F-150 egzistavimo.
Kita vertus, iš karto atsivers nauja auditorija, kuri dabar laukia būtent „Tesla“ pikapo. Šie žmonės į pikapo kėbulą nemėtys plytų ir faneros lakštų, nes jie tikriausiai ir savo namų neremontuoja, ir fizinio darbo nedirba. Čia vietą suras palapinės, banglentės, elektriniai paspirtukai, o kur kas dažniau ten nebus visai nieko.
Tai kada sulauksime F-150? Dabartinė pikapo karta gaminama nuo 2015-ųjų, o 2018-aisiais buvo atnaujinta. Taigi, būtų logiška manyti, kad pernykštis atnaujinimas žymėjo modelio gyvavimo vidurį. „Tesla“ savo pikapą ketina pristatyti dar šiemet, todėl tikėtina, kad e-150 pasirodys 2020-aisiais. O tada beveik neabejotinai ateis ir „Chevy Silverado“ bei „Ram 1500“ eilė.