Tai – „geriausias automobilis, kurį aš kada nors esu vairavęs“: pirmasis „Porsche Taycan“ savininkas negali atsidžiaugti „tyliuoju monstru“ ir teigia, kad elektromobilis yra kur kas geresnis nei rodo EPA testai (1)
„Porsche Taycan“ elektromobiliai jau džiugina JAV pirkėjus. Pirmieji elektromobiliai savininkus pasiekė per Kalėdas ir turime pirmuosius atsiliepimus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Gregas Wyleris, „OneWeb“ kompanijos įkūrėjas, per šias Kalėdas gavo savąjį „Porsche Taycan Turbo S“ ir, kiek yra žinoma, tapo pirmuoju JAV klientu, įsigijusiu šį elektromobilį.
Wyleris pasidalino savo pirmaisiais įspūdžiais apie šį elektromobilį.
Jis yra tiesiog sužavėtas šiuo automobiliu, jo nuostabiu interjeru, puikia surinkimo kokybe ir „Porsche Taycan Turbo S“ vadina „tyliuoju monstru“ bei drąsiai teigia, jog tai – „geriausias automobilis, kurį aš kada nors esu vairavęs“.
Quick Drive Report: This car is a quiet monster. Totally docile, but if you press the throttle and start turning it will rip your insides apart with acceleration and g forces. Best car I have ever driven hands down. pic.twitter.com/ooqgXwqTCM
— Greg Wyler (@greg_wyler) December 20, 2019
Vis dėlto, svarbiausioji Wylerio pranešimo dalis yra apie „Taycan“ efektyvumą. Neseniai pasirodė „Taycan“ ekonomijos bandymo rezultatai ir EPA teigia, kad vienu įkrovimu šis elektromobilis gali nuvažiuoti 323 km. Tai yra ypatingai žemas rodiklis.
Čia verta pastebėti, kad bandomas buvo „Porsche Taycan Turbo“ elektromobilis, o Wyleris įsigijo „Porsche Taycan Turbo S“, kurio EPA dar netestavo. Tačiau remiantis Europoje taikomu WLTP reitingu, „Porsche Taycan Turbo S“ rezultatas turėtų būti dar prastesnis.
323 km iš esmės daugeliui pirkėjų yra daugiau nei pakankamai, ypač turint galvoje ir „Porsche“ žadamą greitąjį 350 kW įkrovimą. Tačiau toks rezultatas reiškia, kad „Porsche Taycan“ vertinamas kaip vienas mažiausiai efektyvių elektrinių automobilių.
Visgi, Wyleris nesutinka su EPA rezultatais ir teigia, kad jie yra „labai konservatyvūs“. Wyleris teigia, kad „Porsche Taycan Turbo S“ vairavo ne idealiomis sąlygomis – šaltu oru ir išbandant jo galimybes – ir vis tiek sunaudojo tik 46 proc. baterijų energijos, nors sugebėjo nuvažiuoti net 188 km.
End of day - heading home. Car to be shipped to me. 117 fun miles,26 deg temp,used 46% battery. Heat- impressive/quick. Full main screen map-well done. Outside car safety noise-Lukes landspeeder. Enormous amount of thought went into this car. Congrats @Porsche!
— Greg Wyler (@greg_wyler) December 21, 2019
Jei ekstrapoliuosime šiuos duomenis, tada „Taycan“ nuvažiuojamas atstumas, esant prastoms sąlygoms, siekia 410 km. Tai yra maksimalus nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu, neįvertinant bet kokio su laiku atsirandančio baterijų degradavimo laipsnio.
Ir jei tą patį skaičiavimo metodą taikysime nustatant automobilio efektyvumą, tada gausime 87 mpge (nuvažiuojami 37 km su 1 litru degalų. Šis EPA matavimas naudojamas palyginti alternatyvių automobilių efektyvumą su tradiciniais degalais varomais atutomobiliais), o ne EPA nustatytas 69 mpge (29 km su 1 litru degalų).
Toks 87 mpge „Porsche Taycan Turbo S“ rezultatas yra labai panašus į ankstesnius „Tesla Model S“ skaičius. 2012-ųjų „Model S“ rezultatas buvo 89 mpge (37,8 km su 1 litru degalų).
Žinoma, tai tėra vieno „Porsche Taycan Turbo S“ savininko pirmieji įspūdžiai ir kol kas toli siekiančių išvadų daryti dar nereikėtų.
„Porsche Taycan Turbo S“ galbūt ir nebus efektyvumo karalius, bet tokie elektromobilių savininkų atsiliepimai turėtų tikrai pakelti kompanijai nuotaiką, kurią gerokai sugadino EPA paskelbti prasti rezultatai. Belieka sulaukti daugiau „Porsche“ elektromobilių savininkų atsiliepimų ir tada turėsime aiškesnį vaizdą.