Paskelbta „Volkswagen ID.4“ kaina Kinijoje - „Tesla Model 3“ turi tikrą konkurentą (8)
„Volkswagen ID.4“ - tai naujas elektrinis 4,58 metrų ilgio krosoveris. „Tesla Model 3“ - tai kompaktiškas sedanas ir pigiausias savo gamintojo modelis. Skirtumų tarp šių automobilių yra daug, bet kaina taip pat svarbi.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ką tik paskelbtos „Volkswagen ID.4“ kainos Kinijoje. Kodėl apie tai verta rašyti? Nes Kinija - viena iš pagrindinių elektromobilių rinkų. Pergalės ir pralaimėjimai ten turės įtakos viso pasaulio elektromobilių rinkai, todėl į tai verta atkreipti dėmesį.
Ir „Volkswagen“ atvyko pasivaržyti su populiariausių elektromobilių gamintoju. „Tesla Model 3 Standard Range Plus“ Kinijoje kainuoja šiek tiek mažiau nei 32 tūkstančius eurų. Šis automobilis tarp įkrovimų gali įveikti 468 km (NEDC ciklas). Tuo tarpu „Volkswagen ID.4 Crozz“ Kinijoje kainuos visu tūkstančiu eurų mažiau, nors gamintojas žada 550 km iš vieno baterijos įkrovimo.
Ir tai net nėra pigiausias ID. 4 modelis - tik 400 km nuvažiuojanti versija kainuos apie 25,5 tūkstančius eurų. Standartinė „Volkswagen ID.4“ įranga nėra tokia jau kukli, o kinų pirkėjams vis tiek svarbiausias tik nuvažiuojamas atstumas. Ir dydis - juk ID.4 bent jau išvaizda yra visureigis.
„Volkswagen ID.4“ yra šiek tiek trumpesnis nei „Tesla Model 3“ (4,58 metrai prieš 4,7), bet yra aukštesnis ir, sakykime, praktiškesnis. „Model 3“ pusėje yra daug privalumų. Vienas svarbiausių jų - „Tesla Supercharger“ įkrovimo stotelių tinklas. Bet kuriuo atveju, „Tesla“ turės reaguoti, nes buvo tikimasi, kad ID.4 kaina bus artimesnė šiek tiek didesniam „Model Y“.
„Tesla“, žinoma, vis dar gamina populiariausius elektromobilius pasaulyje. Tačiau rinkos dalis Europoje pastaraisiais metais ėmė mažėti, nes vis daugiau automobilių gamintojų pristato savo elektromobilius. Lūkesčiai apie „Tesla“ dominavimą stipriai pakėlė kompanijos akcijų vertę - „Tesla“ vertė dabar yra didesnė nei didžiųjų automobilių gamintojų kartu sudėjus, nors pelnas nėra toks didelis. Dėl augančios konkurencijos krentantys pardavimai tikriausiai pakoreguos ir akcijų kursus, bet to jau seniai ir tikimasi.