Šis dviratis turi apvalų rėmą, kuriame gali būti sulankstoma kėdė-lova: jau įveikė 1000 km ir paaiškino, kam reikia tokio išradimo (Video) ()
Dviračio iš naujo neišrasi, bet gal galima pabandyti? Bernhardas Sobotta dar buvo pramoninio dizaino studentas, kai sugalvojo sukurti apvalaus rėmo dviratį. Taip gimė „Cercle“ koncepcija.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Cercle“ - tai dviratis su apvaliu rėmu. Savo forma jis kažkuo primena senuosius aukštuosius dviračius, bet tai - kur kas paprastesnė minama dviratė transporto priemonė. To apskritimo viduryje yra aliuminis modulis, vadinamas „CampingCompanion“ ir jis padeda suprasti, kodėl „Cercle“ pasižymi tokia keista forma.
Toks netradicinės formos rėmas sukuria papildomą erdvė kroviniams, kuriuos galima montuoti žemai, dviračio ratų bazės viduryje. „CampingCompanion“ yra 3,5 kg sverianti dėžė, virstanti sulankstoma kėde ar lova.
Čia taip pat galima sumontuoti staliuką, kitus stovyklavimo reikmenis. Sobotta teigia, kad pats dviratis gali virsti ir palapine. Tai - savotiškas namelis ant ratų, bet ne automobilio, o dviračio formoje.
Tikriausiai jums jau kilo klausimas, kaip „Cercle“ yra vairuojamas. Šio dviračio vairas negali būti sujungtas su priekiniu ratu įprastais būdais, nes yra per toli ir turi pasitraukti, kai „Cercle“ virsta lova. Taigi, šio dviračio vairas su priekiniu ratu yra sujungtas pora kabelių.
Sobotta nenori gaminti „Cercle“ masiniu būdu. Jis norėtų įkurti nedidelį cechą, kuriame per metus būtų pagaminti vos keli „Cercle“ dviračiai. Kiekvienas dviratis būtų kuriamas pagal pirkėjo pageidavimus, todėl kiekvienas „Cercle“ galėtų būti unikalus.
Pats „Cercle“ kūrėjas savo dviračiu jau leidosi į 1000 km kelionę ir teigė, kad dviratis joje pasirodė puikiai. „Cercle“ yra sunkesnis už daugelį modernių dviračių, bet čia yra daug vietos daiktams.