Kokius degalus naudos ateities visureigiai? Kitais metais pamatysime įdomų prototipą ()
„Ineos Grenadier“ yra tikras visureigis. Jis buvo sukurtas tarsi senojo „Land Rover Defender“ sugrįžimas. Šis tas, kuo važinėtumėte po savo ūkio laukus, pažiūrėti, kaip laikosi jūsų javai. Bet kaip tai darysite, kai nebeliks benzino?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Ineos Grenadier 4X4“ kūrėjai pradėjo bendradarbiavimą su „Hyundai“, kad 2022 metais pradėtų bandyti vandenilinio visureigio prototipą. Taip bus siekiama populiarinti vandenilio kuro idėją. Ir elektromobilių amžiuje vandenilis visureigiams iš tikrųjų puikiai tiks.
Visureigiai bekelėje važinėja toli nuo elektros tinklų. Iki automobilio lengviau atvežti vandenilio nei elektros energijos. Be to, bakų papildymas trunka vos 5 minutes, o ne mažiausiai pusvalandį kaip įkraunant baterijas.
Kol kas neaišku, kokią vandenilio kuro elemento sistemą naudos „Ineos Grenadier“. „Hyundai“ Europoje pardavinėja „Nexo“, bet 2023 metais jis turėtų būti stipriai atnaujintas. Beje, ši partnerystė bus naudinga ne tik „Ineos Grenadier“, bet ir „Hyundai“.
„Ineos Grenadier“ yra labai nišinis automobilis. Gali būti, kad apie jį jūs net nesate girdėję. Šis visureigis nuo kitų metų bus gaminamas Prancūzijoje ir naudos 3,0 l BMW variklius - pirkėjai galės rinktis iš dyzelinės ir benzininės jėgainės. Daugybės pirkėjų nesitikima, nes „Grenadier“ daugeliui yra tiesiog nereikalingas. Tačiau „Ineos“ turi ką pasiūlyti „Hyundai“.
„Ineos“ yra didelė korporacija, bet pagrindinė jo sritis - chemijos pramonė. Iš tikrųjų, ji jau turi patirties darbe su vandeniliu. Taigi, „Hyundai“ ši partnerystė yra galimybė geriau suprasti Europos degalų ir chemijos pramonę bei prisidėti prie vandenilio populiarinimo.