„Bugatti“ parodė savo pirmąją elektrinę transporto priemonę - galbūt jūs ją įpirksit ()
„Bugatti“, „Volkswagen“ koncernui priklausantis hiperautomobilių gamintojas, tikrai ruošiasi gaminti elektromobilį. Tačiau ši naujiena nėra tai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Bugatti“ hiperautomobiliai yra vieni greičiausių pasaulyje. Be to, lyginant su kai kuriais lygiai taip pat greitais automobiliais, jie yra nepaprastai patogūs ir prabangūs. Tačiau šįkart „Bugatti“ nesiruošia laužyti greičio rekordų ar ieškoti maksimalios prabangos ribų.
Šįkart „Bugatti“ kartu su „Bytech International“ pristato paspirtuką. Visiškai rimtai. Jei paprašytume įsivaizduoti transporto priemonę, kuri būtų priešinga 4 turbokompresorius turinčiam 8,0 litrų W16 „Chiron“, elektrinis paspirtukas nebūtų blogas atsakymas.
„Bugatti“ paspirtukas sveria 15,8 kg. Jis yra pagamintas iš magnio lydinio, o jo korpusas buvo apibūdintas kaip „aerodinamiškas ir funkcionalus“. 700 W variklis leis šiam paspirtukui įsibėgėti iki 30 km/val. greičio, todėl tas aerodinamiškumas nėra ypatingai svarbus kriterijus.
„Bugatti“ paspirtukas neatrodo prastai. Jo apšvietimas pažymės kelio asfaltą „Bugatti“ logotipu. Papildomos šviesos juostelės yra ir šonuose.
„Bugatti“ paspirtuko baterija yra ten, kur būna elektrinių paspirtukų baterijos - platformoje po kojomis. Jos talpa - 360 Wh. Tiek energijos turėtų pakakti 35 km įveikti.
Kiek kainuos „Bugatti“ paspirtukas? Na, neaišku, ar jis apskritai pasieks gamybą. Galbūt jis bus dovanojamas „Bugatti“ hiperautomobilių pirkėjams? Bet jei jis bus parduodamas, tikėtina, kad tai - vienintelis tikras „Bugatti“, kurį galime įpirkti.