„Hyundai Ioniq 5“ buvo gaminamas vos metus, bet jau yra atnaujinamas - automobilis neteks veidrodėlių  ()

„Hyundai Ioniq 5“ į rinką žengė tik 2021-ųjų vasarį, tačiau jis jau atnaujinamas. Kai kurie atnaujinimai bus matomi ir išoriškai, bet ar vairuotojai nesupyks dėl dingusių veidrodėlių?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Hyundai Ioniq 5“ yra labai geras elektromobilis. Kaip galime taip sakyti? Visos žurnalistų rengtos apžvalgos yra labai pozityvios. Be to, šis automobilis gali tapti 2022-ųjų Europos metų automobiliu. Jis jau tapo Vokietijos metų automobiliu ir susižėrė dar 30 kitų apdovanojimų vien Europoje. Šį elektrinį krosoverį galima įsigyti su 58 arba 72,6 kWh baterija, varomą dviem arba keturiais ratais. Žurnalistai giria jo aštrų dizainą, išmanias funkcijas ir erdvų saloną. Be to, tai - labai saugus automobilis. Bet „Hyundai“ mano, kad dar visai šviežiam „Ioniq 5“ reikia atnaujinimo.

Ir taip manoma ne be reikalo. Elektromobilių rinka sparčiai keičiasi ir „Hyundai Ioniq 5“ greitai gali prarasti savo palankias pozicijas. Taigi, 2023-iųjų modelis bus kitoks. Visų pirma, kaip matote viršutinėje nuotraukoje, „Ioniq 5“ neteko veidrodėlių. Juos pakeitė kameros, kurios yra šiek tiek aerodinamiškesnės ir siūlo papildomas funkcijas (pavyzdžiui, naktinį matymą). Tiesa, ne visiems vairuotojams patinka šis sprendimas, nes kameros yra brangesnės (ypač apgadinimo atveju), lengviau uždengiamos sniegu ar purvu, o ir papildomi ekranai salone gali blaškyti. Kamera pakeitė ir centrinį „Ioniq 5“ galinio vaizdo veidrodėlį.

 

Kitas didelis atnaujinimas - 77,4 kWh baterija. Dabar maksimalus „Ioniq 5“ tarp įkrovimų įveikiamas atstumas oficialiai siekia 480 km, neskelbiama, kiek jis išaugs. Be to, „Ioniq 5“ gaus išmanią sistemą, kuri paruoš bateriją įkrovimui artėjant prie įkrovimo stotelės. Tai šiek tiek sutrumpins baterijos įkrovimo laiką, bet sistema bus aktyvuota tik tada, kai vairuotojas įves įkrovimo stotelę į navigacinę sistemą.

 

Yra ir kitų naujovių. „Ioniq 5“ gaus naują „Smart Frequency Dampers“ sistemą, kuri pagerins komfortą. Be to, pirkėjai galės pasirinkti nedažytus juodus bamperius.

Keista, kad „Ioniq 5“ atnaujinamas taip anksti? Galbūt, bet tikėtina, kad šie pakeitimai buvo planuojami jau kurį laiką ir tiesiog dabar pavyko juos įgyvendinti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(5)
(1)
(4)

Komentarai ()