„Skraidyti Rusijoje tampa pavojinga. Aviacija krenta į bedugnę“. (Video)  ()

Ekspertas mano, kad skraidyti Rusijoje darosi pavojinga.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2023-05-19 „Skraidyti Rusijoje tampa pavojinga. Aviacija krenta į bedugnę“. (Video)  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rusijos aviacijos pramonė skrenda nelaimės link, nes dabar visus leidimus eksploatuoti orlaivius išduoda nekompetentingos organizacijos. Tokią nuomonę išsakė aviacijos ekspertas Konstantinas Krivolapas.

TV kanalo FREEDOM eteryje jis patikslino, kad civilinės aviacijos saugumo klausimus sprendžia dvi organizacijos. Tai Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija (ICAO) ir Tarptautinė oro transporto organizacija (IATA). Nė viena iš šių organizacijų šiuo metu Rusijoje neveikia.

„ICAO yra JT institucija, kurianti visus saugos standartus, o IATA yra nevyriausybinė vežėjų organizacija. Visi orlaivio gyvavimo ciklo etapai nuo projektavimo iki utilizavimo yra aprašyti ICAO standartais. Kiekvienam orlaiviu išduodamas vadinamasis tinkamumo skraidyti pažymėjimas. Ir tik remiantis šiuo tinkamumo skraidyti pažymėjimu orlaivis gali pakilti į orą“, – pažymėjo ekspertas.

K. Krivolapas prisiminė, kaip Rusijos vyriausybės vadovas Michailas Mišustinas paskelbė pratęsiantis orlaivių eksploataciją metams. Tai įvyko 2022 metų pabaigoje.

„Visus techninės priežiūros darbus, kurie turėjo būti atlikti orlaiviuose, – tai yra diagnostika, variklių patikra, jų priežiūra, visi fiuzeliažo darbai – vykdo specialiai apmokyti žmonės pagal atitinkamus reglamentus ir standartus. Kaip jūs atliekate automobilio garantinį aptarnavimą, tai lygiai taip pat yra aviacijoje, šis garantinis aptarnavimas trunka praktiškai visą orlaivio gyvavimo ciklą“, – pridūrė ekspertas.

 

Jo nuomone, skraidyti Rusijoje darosi pavojinga. Jis nepataria naudoti šių orlaivių, nes nutrūko atsarginių dalių tiekimas ir specialistų atliekama šių orlaivių priežiūra.

„O tos šalys, kurios nenori patekti į sankcijų apribojimus, neužsiima aviacijos remontu ir priežiūra, atsarginių dalių tiekimu“, – kalbėjo ekspertas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(12)
(0)
(12)

Komentarai ()