Rusijoje skubiai į dangų pakelta daugybė „pasaulio pabaigos“ lėktuvų: tai ne sutapimas!  ()

Vienu metu vykęs dviejų Tu-214PU-SBUS oro pajėgų valdymo skrydis kartu su kitais Rusijos Federacijos gynybos ministerijos vyriausybiniais orlaiviais akivaizdžiai buvo vaizdinga demonstracija prieš „Ramstein-9“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rusijos Federacijos padangėje pastebėta gana keista Rusijos specialiosios aviacijos veikla, kurią tiesiogiai valdo Rusijos Federacijos gynybos ministerijos aparatas.

Visų pirma, vienu metu keturi specialūs orlaiviai, iš kurių du Tu-214PU-SBUS, vienas Tu-214ON (modifikacija, skirta rinkti informaciją pagal Atviro dangaus programą) ir, kaip vėliau paaiškėjo, du Tu-154. Lėktuvai pakilo iš Chkalovskio aerodromo Maskvoje Archangelsko kryptimi, bet buvo apsukti atgal.

Tu-214PU-SBUS yra ypatingas Tu-204 modernizavimas, jo paskirtis – būti oro komandų postu. Tai yra, visas priemonių, skirtų valdyti kariuomenę danguje, kompleksas – orlaivis aprūpintas galingomis ryšio priemonėmis. Tiesą sakant, tai yra tas pats „pasaulio pabaigos“ lėktuvas, kaip ir specializuotas Il-80.

Youtube sprogdinantis ir lietuvių puikiai vertinamas! Štai ką sugeba 5in1 robotas iš „Xiaomi“ ekosistemos (Video, „Roidmi EVA“)
6092 3

„ROIDMI EVA“ yra „Xiaomi“ ekosistemos kompanijos produktas, sulaukęs stulbinamo dėmesio ir sėkmės. Ir dabar šis neregėtų galimybių įrenginys už specialią kainą.

Išsamiau

 

Be to, Tu-214PU-SBUS išsiskiria tuo, kad gali dirbti autonominiu režimu ir užtikrinti stabilų ryšį tarp skirtingų komandų postų „avarinių situacijų“ atveju, kai neveikia kitos ryšio priemonės. Tuo pačiu metu gana keistai atrodo dviejų tokių orlaivių RA-64529 ir RA-64530 skrydis vienu metu.

Tu-214ON, kurio registracijos numeris RF-64525, iš tikrųjų yra oro žvalgybos kompleksas, tiek optinis, tiek radiotechninis. Tačiau likus keliems mėnesiams iki invazijos į Ukrainą 2021 metų gruodžio 18 dieną, Rusijos Federacija oficialiai pasitraukė iš Atviro dangaus sutarties.

Kalbant apie Tu-154, kurio registracijos numeris RA-85843, žinoma, kad iki 2020 m. jis septynerius metus neskraidė. Šio orlaivio paskirtis greičiausiai išliko nepakitusi – keleivinis.

 

Bet, kaip vėliau paaiškėjo, grupiniame skrydyje dalyvavo ne keturi, o penki lėktuvai, jau prieš nusileidžiant Maskvoje atsakiklį įjungė kitas Tu-154 (RA-85563).

O šis lėktuvas apskritai itin garsus tuo, kad 2011 metais po ilgos skrydžių pertraukos vos nesudužo dėl valdymo gedimo. Oficiali avarijos priežastis buvo ta, kad skrydžio inžinierius padarė klaidą prijungdamas automatinio valdymo sistemą prie orlaivio maitinimo sistemos.

Įvertinus viską, galima daryti prielaidą, kad vyko specializuotų oro pajėgų mokomasis skrydis, tačiau jo vykdymas buvo kiek įmanoma demonstratyvesnis. O puikybė, matyt, buvo „skirta“ devintajam susitikimui Ramstein oro bazėje Vokietijoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(10)
(45)
(-35)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()