Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pavasarėlis 2012-01-04 16:56
Vat būtent, todėl ir nesuprantu žmonių, kurie tiesiog bėgtų ar net nebandytų pasipriešinti. Nebūtina juk tiesiogiai lįsti į kovą, galima padėti resursais, žiniomis, supratimu ar dar velniai žino kuo. Ne gi jau nebeturi žmonės nei menkiausių dalykų Lietuvoje, kurie jiems būtų vertingi ir brangūs? Šeima, gamta, tradicijos, istorija?
blizzard 2012-01-04 17:01
Vertingiausia žmogaus vertybė yra jo gyvenimas, todėl nematau tikslo to savo gyvenimo švaistyti. Per savo gyvenimą aš susikuriu sau svarbius dalykus, nematau prasmės gyvenimo švaistyti kažkieno interesams ginti, kalbu būtent apie patriotizmą.
Kad ir kokia vertinga tau būtų aplinka, tau mirus ji praras tau bet kokią vertę. Dėl šeimos gali kovoti, bet dėl valstybės, nežinau..
Fikcija 2012-01-04 17:05
Nereikia cia svaigti su tais patriotais vienas toks patriotas prieskariu isake armijai kapituliuoti.Neabejoju ,kad ir daba dauguma politiku taip pasielgtu.Norint ginti sali turi buti ugdomas patiotizmas ir tautines vertybes,o ne vien tik Briuselio isakymu ginamos geju teises.
ZydriusX 2012-01-04 17:11
Taip, žmogaus gyvenimas svarbu, jei vertingai gyvenamas, bet ar ne savanaudiška galvoti: "svarbu ,kad man gerai , o kaip kitiems - man nerūpi?"
O tavo šeima bus saugi, kai nebus valstybės? Kai į duris bet kada galės pasibelst despotas ir be jokio pagrindo ištempi jus lauk ar kitaip išniekinti?
Arthuras 2012-01-04 17:24
Tik pajunti, kad kvepia rimtu karu, susimeti šmutkes ir dingsti.
lightfire 2012-01-04 17:25
suplakei į vieną skirtingus dalykus norėdamas parodyti, koks drąsus homofobas esi? O ką darytum, jei koks gėjus tave apgintų? Apsiverktum iš laimės ar pasikartum iš gėdos?
ZydriusX 2012-01-04 17:27
Bėgt visada lengviausia ir našta palikt kitiems. Daug tokių "didvyrių" per istoriją turėjom, bet nė vieno taip ir nemylėjom.
ZydriusX 2012-01-04 17:29
Apšviesk, kas per saugikliai? Doktrinoj jie minimi, įstatymuose ar kur? Įdomu.
FtBall 2012-01-04 17:49
Jei būtum skaitęs didesnę dalį diskusijos nei 1 mano sakinys, būtum supratęs, kad taip parašiau kaip atsakymą žmogui, kuris parašė, kad garbė žudyti, ginant savo šalį. Parašiau su mintimi, kad VISADA yra taikus sprendimas, karas yra BLOGAS dalykas. O kaip kovojama prieš blogį? Čia netinka pavyzdys, kad didelius gaisrus gesina padegdami iš kitos pusės taip, kad gaisras degtų į centrą, o ne plėstųsi, ir galiausiai pats save sunaikintų. Čia tinka pavyzdys, kad prieš blogį reikia kovoti gėriu, tai yra tuo, kas priešinga, taigi, karo atveju reikia skatinti taiką, o ne dar labiau kurstyti ugnį.
lightfire 2012-01-04 17:52
tamsta pacifiste, gėrio kupinasai, paaiškink tu man, kaip gi kokiu gėriu tu apginsi prievartaujamą tavo motiną, kurią ims trys girti, bet ginkluoti ivanai, o tu būsi priverstas žiūrėti gėrio kupinomis akimis?
Analog 2012-01-04 17:54
Bullshit. Apgailėtini pacifistiški marazmai. Jau įsivaizduoju kaip ivanai žygiuoja per Lietuvą, o mūsų kariai neduok dieve iššaus, nes jau skaitytųsi pagal tave kaip ir ugnies kurstymas
Arthuras 2012-01-04 17:58
Turim daug didvyrių kapuose. Jiems nuo to geriau, kad juos "mylim"?
FtBall 2012-01-04 18:00
O manai jie man leistų su šautuvu šalia stovėt, ir užsinorėjus juos nušaut? Turėčiau šautuvą, tai mane nušautų, ar kitaip atimtų iš manęs ginklą. Neturėčiau šautuvo, tai tada gal ir viskas gana laimingai baigtųsi. O jei jau taip norit karo, tai eikit, kariaukit, vistiek karas niekada naudos neatnešė.
ZydriusX 2012-01-04 18:11
Dėl to jie ir yra didvyriai. Abu turbūt sutiksim ,kad jie būtų mielai gyvenę ir mirę sava mirtimi, bet aplinkybės užbaigė jų gyvenimą kitaip. Dėl jų aukų mes juos ir galim kaip tu rašei "mylėti", turime jiems būti dėkingi už tai, kad esame, kad gyvename savo protėvių žemėje.
Strong_Bad 2012-01-04 18:12
Lendat i krastutinumus jau. Is kur istrauket, kad ivanai, o ne john(ai)? Kas ka prievartaus, tokiu apsirukiusiu ligotos psichikos mazuma. Gal filmu persiziurejot ar ka? Tai gal kariuomenej ten moko prievartaut viska kas juda? Is kur tokios mintys ir kraujo troskimas? Ka jum adrenalinas gaminas vien nuo "postu", stacias nuo tokiu minciu? duok dieve dar daug metu taikos ir visas budais to siek, o ne skerdyniu link del savo ego eit. Pacifistas ir turi but kiek imanoma labiau, o reikalui esant ir tas pacifistas matydamas, kad kitos iseities nera, eis ir kariaus su tuo kuo reikia ir tada kada reikia. O jus man tikrai primenat tuos "ivanus\jonus", kad tik kraujo, tik prievartaut, apie ka cia isvis diskusijos? Iskraipot kitu issakytas mintis ir apsuke naudojat kaip argumenta - valio ligoniai!
FtBall 2012-01-04 18:14
Lenkiuosi jums, sere
Azaruto 2012-01-04 18:18
O man įdomu kur jūs visi bėgtumėt ten kur jūs nereikalingi ir tik reikalausit papildomai maisto kariaut gi nenorėsit tai kokio velnio kiti turi jus ginti
ZydriusX 2012-01-04 18:20
Koks skirtumas - ivanai, jankiai, fricai ar kiti marazmai. Čia mūsų žemė ir mūsų priedermė yra ją ginti. Aš ir nesu už karą, bet reikalui esant privalome priešintis. Smurtas gimdo smurtą, bet ne mes pirmieji? Krikščionybė sako: "Jei gavai per vieną žandą - atsuk kitą". Aš sakau: "Turiu tik du žandus, tad jei gavau per vieną, tai kitą išsaugosiu". O jei galvojat, kad pasaulis "taikus" tai čia visiškas marmalas. Spaudą paskaitytkit, filmus pažiūrėkit, ginklų prekybą paanalizuokit ir pamatysit, kad pasaulio santvarka skatina smurtauti. Kažkokodėl filmuose žudyt žmones yra priimtina ir normalu , o jau karas - ne duok die, kad tik niekas nežūtų. Visuomenė yra skatinama smurtauti, kad ir nesąmoningai, bet taip yra. Man tas nepatinka ir nepropaguoju to, bet taip yra.
rimka 2012-01-04 19:03
nu tai jeigu taip stovėtum su tuo šautuvu, tai taip ir būtų kalbi tik apie savo žioplumą.
O jeigu jo neturėtum ir žiopsotum laimingas, tai išprievartautų tavo mamą, paskui tave, tada nupjautų kokią ausį, apmyžtų ant galvos, ir paliktų su tokia laiminga pabaiga.
Arba ant galo vis tiek nušautų. Abu.
FtBall 2012-01-04 19:43
poreikių žmonėms
*Taip, visuomenė iš dalies skatinama smurtauti, bet visada yra pasirinkimas tarp to, kas lengva, ir tarp to, kas teisinga. Lengva teigti, kad visuomenė yra skatinama smurtauti, bet teisinga yra tam prieštarauti, ir kovoti prieš smurtą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Gyventojų apklausa: Lietuvą gintų dauguma šalies vyrų