Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2017-01-18 09:15
Kas juos renka? Jei pasakysi, kad rinkimuose nebuvai, šok pro langą iš 12 aukšto.
Niemand 2017-01-18 11:45
Jei ne baubas, kodėl dauguma taip bijo tarnauti?..
Niemand 2017-01-18 11:57
Visa ta technika skirta profesionaliai kariuomenės daliai ir ne tiek jau daug jos įsigijo.
Niemand 2017-01-18 12:06
Diskusijos buvo, yra ir bus, tik jos vyksta už uždarų durų, nes didžioji dalis jose naudojamos info yra karinė paslaptis...
Niemand 2017-01-18 12:18
Ne, mes neturime pašonėje iki dantų ginkluotos valstybės su artima totalitarinei santvarka, periodiškai okupuojančios kaimynines valstybes ir nematančios jokių problemų dėl kiliminio miestų bombardavimo...
UTF16 2017-01-18 13:12
Tu pasijusi saugesnis, jei būreliui visiškai nesuinteresuotų 18-mečių bus per prievartą įbrukti šautuvai į rankas?
Arns 2017-01-18 15:06
Neturime kaimynės, kuri de facto būtu paskelbusi mūsų valstybę prieše, o žmones naikintinais objektais. Ne, neteko girdėti jog mus kuri kaimynė būtu aukščiausiu lygiu įvardinusi mus kaip priešus. Bet mes tikrai bent vieną valstybę įvardinome kaip tokią ir pasiryžome bet kokiais būdais regione su ja kariauti visuose frontuose (politiniame, ekonominiame, sutarčių, žvalgybos lygiuose). Savoje ir svetimoje teritorijoje, nepaisant ar yra ten kam įdomu dėl mūsų.
Instruktorius 2017-01-18 17:42
Arnai rasai antraip, ... mes neorganizuojame puolimo pratybu, negabename puolamos technikos prie sienu, nekuriame planu per kiek dienu butu galima uzimti ir laimeti. O kaimynas visa tai daro , ir dar leidzia savo nepraustaburniams sneketi apie galima atomines bombos panaudojima. Kaimynas esantis pasoneje , pasinaudodamas valstybiu laikinu silpnumu atplese po dideli gabala jos teritorijos. Ir siulai nieko nedaryti, sakyti cia viskas gerai, draugaukime.
Arthuras 2017-01-18 17:53
nusprendė - ir viskas.
Niemand 2017-01-18 18:30
Šautuvai čia niekuo dėti, šaudyti gali išmokti ir be jokios armijos. Armija išmokina veikti kaip karinio vieneto sudedamoji dalis, būtent tai yra armijos stiprybė. Kai kuriose sąlygose tokie vienetai veikia labai netgi efektyviai.
Niemand 2017-01-18 18:32
Už tokią juodą propagandą turėtų būti sodinama...
Arns 2017-01-18 18:57
Bandyk Pilnas internetas konservatorių planų "Rusijos sulaikymo strategija", prezidentės žodžiai apie "teroristinė valstybę" įrašyti, komentarus dėl ko konkrečiai stabdomos rusiškų kanalų retransliacijos parašytos (dėl nesutampančio įvykių vertinimo transliuojant naujausias žinias, lyginant su oficialia Lietuvos politika). Oficialiuose pirkimuose oficialiai įtraukti punktai pagal kuriuos draudžiama sudaryti kontraktus su Rusijos ar rusiško kapitalo turinčiomis įmonėmis (pvz LG krano istorija, sraigtasparnių remonto skandalas, duomenų centro statybos sustabdymas...). Galime rasti dešimtis Linkevičiaus komentarų, kuriais aiškiai įvardija jog jo siekis "išplėšti" kiek įmanoma daugiau valstybių iš Rusijos įtakos...
Analogiškų veiksmų iš Rusijos matyti neteko.
UTF16 2017-01-18 18:58
Klausimas buvo ne šautuvau, o būrelis visiškai nesuinteresuotų 18-mečių, kurie tavęs ginti suvaryti per prievartą.
Niemand 2017-01-18 19:00
Jei biskį logiką pasitelkus, būtų nesunkiai išsamprotaujama, kad kariuomenėje kaip ir bet kur kitur strateginius sprendimus priima vadovybė. Lietuvos kariuomenės vadovybės sąrašus ir t.t. gali rasti jų puslapyje...
Arns 2017-01-18 19:17
Nesunkiai gali išprotauti jog kol nėra karo, pagrindinius sprendimus priima Valstybės gynybos taryba. Ten karininkų kiek, vienas? Visus pagrindinius pirkimus vykdo KAM, pagal viešųjų pirkimų įstatymą. Tą patį šauktinių grąžinimą iškėlė ir įvykdė Seimas su vyriausybe, kariuomenė tiesiog linksėjo galvomis. Kur matai jų kokius sprendimus? Aš nematau, bet girdžiu ką patys kariškiai sako, ir jie to rezervo panaudojimo nevertina kaip varianto. Tos kelios paros atsilaikyti turėtu iš sukomplektuotų dalinių. Išvada, šis populistinis burbulas naudingas tik politikams ir garsiai rėkiantiems "patriotams".
Arthuras 2017-01-18 20:32
Teip teip. Kolektyvinė atsakomybė. T.y. jos nebuvimas. Beje, kaip Arnas ir minėjo, sprendimas buvo priimtas net ne kariuomenės iniciatyva. Arba jie pabijojo viešosios nuomonės ir permetė viską ant politikų.
Žodžiu, pabodo diskutuot, bet man yra akivaizdu, kad šitas sprendimas buvo priimtas ne taip, kaip turėtų būti priimami tokio lygio sprendimai.
Instruktorius 2017-01-18 22:20
Arnai, o kur rusijos draugiski zingsniai konflikto sureguliavimui?, sankciju nutraukimui? karas Sirijoje? ginklu eksportas ? amzina konfrontacija su kapitalistiniu pasauliu? brexito ir dar visokiu exitu skatinimas ... o kur dar amzinas melavimas ir faktu iskraipymai susije su malaizijos lainerio numusimu... ?, ...
immortallt 2017-01-19 08:57
Net nekalbant apie nuolatines puolamąsias pratybas pašonėje ar mojavimą branduoliniu ginklu.
Arns 2017-01-19 10:21
? Jei rasi valstybę, kuri nė karto dėl savo interesų neiškraipė faktų, tikrai galima drasiai teikti Nobelio taikos premiją.
Instruktorius 2017-01-19 18:57
Nesutinku, rasai saliskai viska graziai uzglaistydamas rusijos naudai. Tema yra apie visuotine armija, tai is Jusu komentaru vaizdas susidaro kad tos visuotines armijos mums nereikia. Zvelgiant valstybiniu pozuriu tokios strukturos nebuvimas veda valstybinio luosumo, arba valstybes isnykimo.
Vakar girdejau pokalbi kad kiekvienais metais galetu buti kvieciama po 10, 12 tukstanciu jaunuoliu, bet ir tai is ju tik 50 procentu, sendien atitiktu sveikatos reikalavimus. ....
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nuo kariuomenės nebeišgelbės net ir studijos: kaip visuotinį šaukimą planuoja kariuomenės vadovybė