Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2024-07-11 16:27
Nu mano supratimu zelenskis yra geriausia ką galėjo pasirinkt Ukaina. Tik iš jo reikalaukama padaryt reformas per pusę metų kur tarkim Lietuvai prireikė 20metų. Kur netik turi pasikeisti įstatymai bet ir žmonių požiūris į viską. Visi nori greit, vakarai manipuliuodami korupcija neduoda ginklų, o zelenskis už tai verčiamas... ištaisyk vieną problemą ginklų davimą ir neliks blogo zelenskio. Ukraina atkabinta nuo ruskio itakos sferos spaudžiama vakarų per laiką kaip ir priklauso susitvarkys korupciją.
Benediktas 2024-07-11 16:36
Kuo ilgiau piliečiai galvos, kad Zelenskis geras pasirinkimas, tol bus bėda Ukrainoje, tuo labiau trauksis šviesi perspektyva Ukrainoje, nes jis jos neduos niekam, nėra tokių vizijų pas Zelenskį, per 5 metus negirdėjau. Dėl to vis mažiau žmonių matys prasmę tarnauti tokios valstybės kariuomenėje. Jis buvo reikalingas pusę metų - iš 5 metų, nuo 2022 vasario 24 d. Iki tos datos š malė kaip reikiant, ir paskui po pusės metų karo vėl tas pats.
Jis nėra reformatorius. Ukrainai rekia reformatoriaus.
Va kaip Kasčiūnas - atėjo - matosi, kad žmogus turi idėjų ir iškart veikia.
Ką daro Zelenskis - visur kauliną, gerai važinėja po seminarus - visus jau užkniso. Visi bado Zelenskiui atgal, o ką tu Urkainoje gero darai? Kokie planai, ka planuojat igyvendinti ir iki kada?
donatasv 2024-07-11 16:51
Aha kai tau reikia traktoriaus, kad padarytum darbą, o vakarai kiša arklį tai pastatyk, kad ir 5 Kasčiūnus geriau nebus. Vakarai suskaldė Ukrainos tautą bandydami pateisinti mažą ginklų tiekimą ištraukė korupcijos kortą, po poros mėnesių suprato ką padarė ir bandė taisyti savo klaidą vaizduodami reformas šalyje bet problema tame, kad žala jau padaryta, tauta jau suskaldyta, putkos propagandai ant lėkštutės pateiktas įrankis manipuliuot.
Benediktas 2024-07-11 16:59
Neduočiau ir aš Zelenskiui daug ginklų. Sakyčiau, padarai tuos dalykus, tada duosim tokius ginklus. Gal kažkas panašiai ir vyksta - ir pagalba Ukrainai ir spaudimas/auklejimas Zelenskio. Kai reformatorius, klaustų ir viską padarytų į priekį, pries vakarams bedant pirstu.
Taip, vakarai suskaidė Ukrianą, nes 2/3 Ukrainos pamatė, kad galima geriau gyent, kai vakaruose. Neblogas suskaidymas - pamatyt galimybes. Kam tai nepatiko? Rusijai.
donatasv 2024-07-11 17:37
Ką čia kliedi? Viskas ką vakarai parodė tai, kad korupcija šalyje stabdo ginklų tiekimą, paskui parodė kaip gražiai zelenskis tvarkosi, kaip skaidriai ginklai keliauja į frontą, kaip reformuojamos institucijos, o ginklų tiekimas išaugo? Daryk išvadas. Kaip gali gražiai atrodyti šalis Ukrainiečiai pamatė dar prieš maidaną.
Benediktas 2024-07-11 17:39
Taip, pamatė dar prieš Maidaną, todėl Rusija liepė Janukovičiau nestoti su Ukraina į ES. Tada viskas ir prasidėjo.
Vakarai negali kitaip sakyti, nes atsiskaito prieš savo mokesčių mokėtojus. Manau milžiniški ginčai su Zelenskiu, kur jį auklėja, lieka tarp uždarų durų ir į viešumą nepapuola.
donatasv 2024-07-11 18:22
Man ataskaita yra fronto linija ir ko Ukraina pasiekė su tuo ką gavo kaip ir daugumai kitų rinkėjų manau. Abejot, kad Ukraina išvogė ginkluotę? Gautus pinigus šalies išlaikymui? Po tokių rezultatų galima žemai lenkti galvą ir plot.
Benediktas 2024-07-11 18:34
Man ataskaitos linija yra, kaip vakarai išspręs šį karą. Ukraina labai svarbus, bet šalutinis dalykas. Tiesiog Ukrainą reikia išsaugoti visą - tai būtų geras vakarų sprendimas.
Jei nusileis, tai paskui Rusija ir Kinija lipdys prie saves/aneksuos visas aplinkines šalis, kurios nepriklauso NATO, bus dar daugiau kraujo pralieta. Kol galiausiai gal pavyks ir NATO 5 straisnį paversti neveiksniu prie palankių aplinkybių, jei USA ir toliau pensininkus, populistus rinks. Tada atsivers pandoros skrynia, kraujas liesis upėmis, žemė su dangumi maišysis.
donatasv 2024-07-11 19:26
Žvelgiant į bideną neatrodo, kad jis pajėgus apžaist putką, antras pasirinkimas trumpas konkrečiai ir aiškiai pasakė ko sieks. Tai ilgas ir sunkus penkmetis laukia Ukrainos ir ne tik penkmetis nes nežinia kas ateis į valdžią po to.
Benediktas 2024-07-11 19:35
Taip, Trumpas, aiškiai pasakė ko sieks - organizuoti vakarų bei Ukrainos pasidavimą ir pripažinti, ką užgrobė Rusija, tas Rusijos ir baigta.
Todėl geriau senukas Baidenas, o dar geriau - nei vienas iš jų.
immortallt 2024-07-12 07:16
Taip, nes egocentrikas su įsivaizdavimu, kad jis pats svarbiausias pasaulyje, nuliu sąžinės ir moralės, yra geriausia, kas gali nutikti šaliai, su didžiausia karine jėga Gerai, kad ten ne autokratija, na bent kol kas.
Dannas3 2024-07-12 09:10
Baikit jus su tom asmenybem. Trumpas nera Amerika, kaip ir Bidenas. Jie is esmes tik asmenys igarsinantys partijų programas arba kitaip tariant tik partijų veidai. Pagal prezidentines galias, jie gal tik truputi daugiau galiu turi nei musu prezidentas. Taip kad chill.
Magnus 2024-07-12 09:52
Biden'as jau tikrai prezidentu nebus. Lažybų bendrovės dabar Kamala Harris laiko 2vietoj laimėti rinkimus po Trump'o.
O ji manau, netgi mažiau šansų turi laimėti prieš trumpą nei bidenas.
Vienintelis šansas demokratams laimėti tai kažką kitą stumti ir klastoti rinkimus kiek įmanoma.
Aš kai pamačiau jog debatai taip anskti bus, pastačiau už Gavin Newsom. (ODDS 19.00 šiuo metu)
Jis moka gražiai pakalbėti. Tikiuosi prakiš jį kažkaip.
immortallt 2024-07-12 09:55
Iš kokios išangės trauki tokias nesąmones?
Va, visų +- normalių apklausų suvestinė:
https://projects.fivethirtyeight.com/po ... t-general/
Apart liepos 7 d. apklausos, kitos dienos jokios aiškios Trump lyderystės nerodo. Kaip tuo labiau Harris šansų būti 2 vietoje.
Dannas3, JAV prezidentas turi daugiau galių nei Lietuvoje, bet taip, nėra autokratas ir vienas pats visko nelemia. Būtent todėl ir Biden'o siųstos paramos Ukrainai trūksta, nes tas pats Trump'as ją blokuoja, nes nelegalūs imigrantai iš Meksikos kitaip užplūs! Bet tokiems dalykams kaip stabdyti, prezidento postas labai gerai veikia.
Magnus 2024-07-12 10:30
Sunku perskaityti, ką parašiau ir poto patikrinti.
Lažybų bendrovės. -> Eini į bet365 puslapį atsiverti politiką ir matai koeficientus. Trump 1.44 , Harris 4.50 , Joe Biden 9.00, Newsom 19.00
Va tokia ir išangė.
Jei demokratai nenorėtų kito kandidato, tu nebūtum net girdėjęs jog Bidenas kažkaip prastai pasirodė debatuose. Dabar jį jau atvirai atakuoja visos televizijos ir užduoda sunkius klausimus intervių metu. Nors dar prieš 3 savaites, jo "failus" bandė nurašyti ant "cheap fake" (kad ir ką tai reiškia) ir konspiracijų. Nancy Pelosi ir ta jau garsiai pasakė, kad bidenas netinkamas.
immortallt 2024-07-12 10:56
Nu vat skyriau 3 minutes pasidomėti, kodėl šitokie koeficientai lažyboms. Tai tik dėl to, kad mano, jog Biden'as net nedalyvaus pačiuose rinkimuose. Taigi, niekaip tai nerodo koks būtų rezultatas Trump vs Biden rinkimuose.
Obuolį su obuoliu net nesistengi lyginti. Obuolį su autobusu tau lyginti atrodo adekvatu.
Magnus 2024-07-12 11:07
Patinka man tavo išsisukinėjimo būdai, kai padai svyla.
Tu taip užsikasęs mėšle , kad nematai kas vyksta.
immortallt 2024-07-12 12:30
Ir kas vyksta? Ar pats bent supranti?
Magnus 2024-07-12 13:09
Na tu tik po mano komentaro suvokei jog Bidenas faktiškai neturi šansų laimėti rinkimus. Iki tol manei kad čia 50/50 reikalas. Šliauži paskui TV oficialų naratyvą ir pagal tą nespėji.
Ką tu nori sužinoti? Klausk konkrečiai.
immortallt 2024-07-12 13:18
Vaikeli, tu net nesupranti apie ką kalbi.
Ar tu galvoji, kad rinkimuose dalyvaus du kandidatai nuo demokratų? Haris šansų laimėti turi tik tuo atveju, jei Biden'as pasitraukia. Būtent tą tavo "koeficientai" ir rodo.
Lošimo koeficientai čia ne "oficialus TV naratyvas"
Apklausa klausia labai konkretaus klausimo, jei turi rinktis iš dviejų, Biden ar Trump. Lažybos kurios vyksta, yra ne klausimas Biden vs Trump, o kas laimės. Nu vat iššoko prieš porą dienų rimtesnė idėja, kad gal net nebus biuletenyje Biden - pasikeitė koeficientas, apklausų klausimas lieka tas pats, tiesiog jei Biden nebekandidatuoja, Harrey gaus absoliučią daugumą Biden'o balsų.
Vėlgi, grįžtant prie aukščiau buvusio klausimo, Biden vs Trump tai nieko nekeičia. Dar ir Trump rinkimuose gali nelikti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ji buvo pagrindinė karinės pagalbos Ukrainai teikėja.“ Galutinis sprendimas gali būti netikėtas