Tikroji Rusijos laivų problema. Ką rodo statistika ()
Neatrodo, kad tą problemą ketinama spręsti.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rusijos Juodosios jūros laivynas patiria žalos be Ukrainos atakų. Hakerių grupė „Kiper Soprotivlenije“ paskelbė sąrašą dokumentų, rodančių, kad šitos problemos nelabai kam rūpi.
Kaip paaiškėjo, Rusijos laivynas nuolat susiduria su nuolatiniais gedimais. Dėl variklių gedimų kai kurie laivai yra priversti švartuotis ilgiau nei būdami atviruose vandenyse. Tai liudija oficialūs Rusijos dokumentai.
Remiantis paskelbtais duomenimis, vien per aštuonis 2023 m. mėnesius rusų laivuose įvyko 66 avarijos, susijusios su variklių ar dyzelinių generatorių gedimais.
Be to, kai kuriuose naujausio projekto 21631 „Bujan M“ laivuose, kurių, viešais duomenimis, buvo pastatyta tik 10, užfiksuota net 20 gedimų atvejų. Juos statydami rusai nusprendė atsisakyti vokiškų variklių ir pakeisti juos varikliais iš Kinijos. Tai Juodosios jūros flotilės ir Baltijos laivyno raketiniai laivai su „Kalibr“ paleidimo įrenginiais.
Labiausiai gedo laivas „Grad“, kuris oficialiai kare prieš Ukrainą nedalyvavo. Rusijos bendrovė „Propulsinės jūrų sistemos“ nuo 2023 m. sausio iki rugpjūčio mėn. gavo net 12 skundų dėl šio laivo gedimų. Tarp pagrindinių problemų – variklių pavarų dėžių gedimai, aušinimo skysčio slėgio sumažėjimas.
Ne mažiau nukentėjo ir to paties projekto laivai „Vyšnyj Voločiok“, „Orechovo-Zujevo“ ir „Graivoron“. Šie raketiniai laivai tiesiogiai dalyvavo apšaudant Ukrainos civilinę infrastruktūrą. 2023 m. šie „Bujan M“ projekto laivai nuolat atsirasdavo dokuose dėl daugybės įvairių gedimų.
Tokių laivų kaip „Vasilij Bykov“, „Dmitrij Rogačiov“, „Gračionok“ ir daugelio kitų varikliai taip pat ne kartą sugedo, įskaitant ir vienintelį ledlaužį „Ilja Muromec“. Hidrografinis laivas „Aleksandras Makorta“ taip pat sugedo šešis kartus.
Buvęs Ukrainos karinio jūrų laivyno štabo viršininko pavaduotojas Andrijus Ryženko pakomentavo kad rusiški dyzeliniai generatoriai DGA-280, kuriuos turi daugelis naujų Rusijos laivų, taip pat BG-320M, yra labai nepatikimi. Tą patį galima pasakyti ir apie pagrindinius variklius CHD-622-V2. Rusai niekaip nesugeba patobulinti savo gamybos arba pakeisti variklius į vakarietiškus.