Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kodel 2011-12-18 23:08
Skaniai pasijuokiau. Mano spėjimas pasitvirtino. Nereikia net savo teorijos dėstyti. Humoras man patinka. Už humorą - 9, bet iš dalyko - neįsk. Kartoti kurso.
Indigo89 2011-12-18 23:28
VAT KO REIKIA SITAM PORTALELIUI - daugiau straipsniu apie religija. O tai komentaru pasipila, ir visi protingi.
shift 2011-12-19 01:30
Parodyk Biblijos vietą kur būtų parašyta, kad žemei būtent tiek metų?
fugslidy 2011-12-19 02:15
Tiksliai nėra tokio skaičiaus parašyta, bet nupušę kreacionistai skaičiuodami visas gyvenusias kartas nuo Adomo ir Ievos(atrodo, kad nuo jų) paskaičiavo, kad žemei ~6k metų.
Sinister 2011-12-19 11:16
Nemalk šūdo. Nemokam kalbos. Vertinam ne kalbą, o socialumą, protinius gabumus pirmąkart atliekant visiškai natūralioje aplinkoje nesutinkamas užduotis. Užduotys perprantamos ir atliekamos kur kas greičiau, nei kad su jomis susidoroja keturmetis.
Ir išvis, rašybos lietuviškai išmok. Be to, nesikabinėk prie tokių pasisakymų, ir nešnekėk to, kas vargiai siejasi su tema.
Stebėtojas 2011-12-19 11:25
Akivaizdu, kad kai kam sunku suvokti žodžio evoliucija prasmę. Mano supratimu, evoliuciją derėtų apibrėžti kaip "nuolatinę kitimo būseną". O pokyčiai, kaip žinia, ne visada į gerą.
Beje, tautiečiai, ar žinote ką reiškia žodis "kancaras"? Cigaretės nuorūka. O jūs čia bandot rimtai diskutuoti su tokiu pseudonimu pasivadinusiu asmeniu...
kancaras 2011-12-19 12:21
vieni moka argumentuotai kalbet kiti ne. kas neturi ka pasakyt bet vistiek pikta, kabinejasi prie nesusijusiu dalyku.
priminsiu
tema: zmogus kilo is evoliucijos
mano pasvarstymas: kodel nera kitu samoningu organizmu
isties kaukuriu argumentai apie kazkuriu kriteriju vertinama idomus. bet tarkim kodel ta gorila savo noru neismokino savo vaiku ir draugu? arba dar keli kriterijai. kaip del bendravimo su daug kitu organizmu? kaip varna bendrauja su balandziu ar gegute? kodel jie nebando uzsiaugint viksru fermos? kaip del zmogaus gebejimo pasirinkt? pvz jei zmogus nori gali negert visa diena nors pries ji pilna vandens. aiskiai matomi kriterijai. galbut downo sindromu sergantis vaikas ir prilygsta varnai, bet sveikas vaikas nuo gimimo yra samoningas ir turi visus zmogui budingus kriterijus kuriu yra milijonai ir tam neprilygsta joks kitas organizmas. dievas nesiremia pavieniu kriteriju vertinimu, apskritai ji pati sunku apibudint, todel jam nebutini paaiskinimai. anksciau kai zmones lipde molinius namus galbut tiko vienokie analogai, dabar, kai pilna ivairiausiu filmu ir kitos fantazuotoju medijos, sunku itikinamai kiekvienam, pagal jo priimta fantazija, paaiskinti kas yra dievas. bet evoliucija neirodyta alternatyva - NERA KITO SAMONINGO OGRANIZMO. nenuvertinkit savo laisvo proto ir nesugyvulekit.
sub 2011-12-19 12:40
Aš neskaitydamas daug jūsų ginčų, tik kelis protingus komentarus, ir nebandydamas įrodyt savos tiesos, pasakysiu kaip suprantu iš savo pusės, nugyvento gyvenimo ir bendro supratimo.
Manau kad visi gyvi organizmai mokosi iš visų kitų gyvų organizmų ir evoliucionuoja. Tarkim paliktas vienas katik gimęs kūdikis, o šalia nėra nei žmogaus nei gyvūnų iš kurių jis galėtų mokintis. Ar jis atsistos, ar pradės eiti, ar mokės bent pašikt neapsišikęs? (sorry). Pradžių pradžioje manau kažkas turėjo kažkam rodyti pavyzdį, o kažkas iš kažko mokytis.
O del kreacionistų, mano manymu tik sleidė netiesą. Jei tų visų tikėjimo žygių nebūtų, gal mes dar labiau evoliucionavę būtume. Juk senovės tautos nebuvo kvailiai.
O gal taip labai iševoliucionavę mūsų proteviai atskrido į ateitį mus mokytį gyventi? DD
Gal į lankas, bet čia tik mano supratimas ir nuomonė.
P.S vistiek dėl visko kaltas Big Bang ir fotonai
Plikas 2011-12-19 12:58
vadini samone ir samoningu organizmu.
Finalfour 2011-12-19 13:38
Tau aiskiai pasake - evoliucija NERA vystymasis nuo primato iki sudetingo! Evoliucija - tai pokyciai salygoti poreikio prisitaikyti prie aplinkos. Ir viskas. Taskas. Gal kokia kita kalba parasyt kad dasiltu?
Jau nekalbant apie tavo smarkiai iskreipta samoningumo supratima, ir nesuvokiamai keista isitikinima, kad samonei butinas dievas.
Apskritai neigti evoliucija - tas pats kas neigti priesais tave ant stalo stovinti pieno puodeli tarkime.
Bet is kitos puses, ka cia beprasmiskai irodineti - tarkime 12 palatoje psichineje klinikoje esantis zmogelis, kuris save laio Napoleonu - na tu jam gali ir istorijos profesoriu atvesti, vis tiek jam salta logika neirodysi, kad jis nera napoleonas. Cia padeti gali tik rimtas gydymas, nesusijes su loginiu irodinejimu. Lygiai tas pats atvejis yra ir su Kancaru. Jau keli postai salta ir netremiama logika paneige jo kliedesius, o jis vis savo. Suprantu, kad ateistu ir mokslo zmoniu racionalumas ir salta logika yra kaip sventintas vanduo velniui visokiems kreacionistams, bet visgi...
P.S. Kolegos, gal per menkus pavyzdziu jam kisma, kas liecia samone. Siulote varnus ir panasiai. Kancarai, as tau pasakysiu gyvuna, kurio samoninguma neigti butu laabai drasu. Tai antras padaras po zmogaus, pagal protini ir pan. isivystyma. Pagal niekad anksciau nedarytu uzduociu suvokima ir ju atlikima. Ir t.t. Ir itariu, kad jo samonigumas aukstesnis nei tamstos, nes tokiu nesaomiu jie nedasigalvoja Tai - delfinas. Pasidomek apie juos daugaiu, labai nustebsi.
kancaras 2011-12-19 14:43
nesyki atsakiau. susivokimas kad esi, kuryba, fantazija, mentalinis noras. nuo psichologijos iki filosofijos, uz ir tarp eiluciu. wikipedia nuoroda kuria daviau perskaityk ten irgi nemazai info. pati biblija daug pasakoja apie samoninguma alegorijomis.
Robertas 2011-12-19 16:21
Mieli diskusijos dalyviai,
Noriu pareikšti savo įtarimą, kad šis "Kancaras" tėra tik kažkoks fakeinis accountas sukurtas palaikyti diskusiją. Jei čia nebūtų jo absurdiškų pareiškimų, tai nebūtų su kuo "pasiginčyti", nes visi likusieji, kurie čia pasisakė, atstovauja tą pačią pusę.
Think about it. Aš kitaip jo egzistavimo negaliu paaiškinti.
kodel 2011-12-19 16:56
Sutinku. Man irgi kilo tokia mintis, matant tokias nesąmones, tokį minčių dėstymą ir gramatines klaidas.
Aidas 2011-12-19 17:06
Kancarai - studijuok Vedų religiją ir nelįsk į Vakarų mokslą.
kancaras 2011-12-19 17:28
priejot konsensuso ?
zmogaus samoningumas geriausias prisitaikymas prie aplinkos? kodel kiti organizmai neprisitaiko? na "luktelsim" dar 10 milijonu metu.
mano "fakeinis" acountas rimtas argumentas. evoliucionavo i "fakeini".
Justas116 2011-12-19 17:53
Kancaras - trolis ir plius - neišmanėlis. Manau pats laikas būtų nebekreipt į jį dėmesio, žmogus dar nelabai suvokia apie ką kalba..
Finalfour 2011-12-19 18:03
Taip ir yra. Ka rodo uzsiciklines tvirtinimas to paties per ta pati, nors ne vienas jo argumentas jau buvo sutriuskintas, bet po keliu postu jis vel, sast ta pacia fraze, lyg niekur nieko...Tad kokia prasme tusciai barskinti klaviatura?
kodel 2011-12-19 21:23
Šiaip argumentas, kad žmogus yra vienintelė protinga, sąmoninga, intelektuali ar kitaip išskirtinė rūšis ir tai įrodo kreacionizmo teorijos teisingumą yra dažnas. Prisimenu, močiutė irgi turėjo tuo metu man neatremiamą argumentą – „Kodėl dabar neišsivysto žmonės iš beždžionių?“. Tuomet dėl prastų evoliucijos teorijos žinių to negalėdavau atremti. Tą patį vis dar kartoja kancarai.
Žmogaus evoliucija yra milijonų metų trukmės procesas. Be to, vyksta ne tik evoliucija, bet ir konkurencinė kova. Kiek jau turime išnykusių rūšių. Išlieka labiausiai konkurencingos rūšys, taigi silpnesni jau išnyko. Jau dabar žinoma, kad mūsų rūšis nurungė penkias kitas Homo genties rūšis. Jei nenuostabu, kad Lietuvoje turim tik vieną nuodingų gyvačių rūšį, arba tik vieną vėžlių rūšį, arba tik vieną bekojų driežų rūšį, lygiai taip pat nenuostabu, kad Žemėje turim tik vieną Homo genties rūšį. Kiekviena rūšis užima savo nišą ir kol nėra stipresnio konkurento – šios nišos niekam neužleidžia. Pavyzdžiui krokodilai tą daro jau milijonus metų.
Finalfour 2011-12-19 21:38
Taip, kolega, tik liudna, kad kancarams sie logiski argumentai yra nematomi. Jis apsisuks ir vel tuoj paklaus, kodel tik zmogus turi samone
kiesza 2011-12-19 23:21
su gyvybes kilme viskas aisku kaip diena, apie ja prikurta daugybe dokumentikos kuri nenugincijama, bet niekas neturi minties is kur atsirado tai, is ko vyko BB.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Evoliucijos mitai: Kreacionizmas yra visavertė evoliucijos teorijos alternatyva