„Airbus“ ir „Rolls-Royce“ didina A350-1000 pajėgumą (0)
„Airbus“ ir „Rolls-Royce“ kartu kurs A350-1000 orlaivį, kuriame bus montuojamas galingesnis „Trent XWB“ variklis. Tai „Airbus“ atsakas į rinkos paklausą dar didesnei naudingajai apkrovai ir didesniam skrydžio nuotoliui.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Patobulintas „Trent XWB“ variklis bus visiškai optimizuotas didžiausiam orlaiviui iš A350 XWB orlaivių šeimos. Tai galingiausias kada nors „Airbus“ orlaiviui sukurtas variklis – pakilimo metu jo trauka pasieks apie 44 038 kg. Jo eksploataciją planuojama pradėti 2017 m. viduryje.
„Airbus“ vykdomasis direktorius Fabrice Brégier sakė: „Mums džiugu pranešti, kad kartu su savo partneriu „Rolls-Royce“ kursime ir gaminsime patobulintą, išskirtinės naudingosios apkrovos, didelio skrydžio nuotolio, ekonomišką A350-1000 orlaivį, kuris sunaudoja 25 proc. mažiau degalų ir išskiria 25 proc. mažiau CO2 nei artimiausias jo konkurentas. Savo kategorijoje A350-1000 neabejotinai užsitikrins našiausio orlaivio vietą. “
„Rolls-Royce“, „Civil Aerospace“ prezidentas Markas Kingas, sakė: „Didžiuojamės galėdami „Airbus“ A350-1000 orlaivyje sumontuoti specialiai sukurtą „Trent XWB“ variklį. Dabar vyksta šio variklio bandymai, kurie rodo, kad šiuo metu tai pažangiausias pasaulio civilinėje aviacijoje variklis. Kuriant didesnės traukos „Trent XWB“ variklį, optimizuotą A350-1000 orlaiviui, panaudota daugiau inovacijų, sukurtų „Advance 3“ technologijos parodomosiomis programomis. Tai mums leido pasiūlyti savo partneriui „Airbus“ naują, didesnės traukos ir šioje pramonės šakoje našiausią variklį.“
Dėl papildomos traukos ir iki 308 tonų padidinto orlaivio kilimo svorio naująjį visiškai užpildytą A350-1000 orlaivį su 350 keleivių oro linijų bendrovės galės nuskraidinti 400 nm toliau arba nustatytu nuotoliu padidinti naudingąją apkrovą maždaug 4,5 tonų. Dėl savo naudingosios apkrovos ir skrydžio nuotolio A350-1000, kuris, be to, sudegina 25 proc. mažiau degalų nei jo artimiausias konkurentas, puikiai tiks didelio skrydžio nuotolio maršrutams, pvz., Šanchajus-Bostonas arba Paryžius-Santjagas, kuriuos siūlo atsirandančios skrydžių rinkos, taip pat ir labiau tradiciniams maršrutams, tokiems kaip Mančesteris-Los Andželas arba Dubajus-Melburnas.
A350 XWB orlaivių šeimą sudaro trijų versijų keleiviniai orlaiviai, galintys įveikti išties didelį skrydžio nuotolį. Turėdamos pasirinkimą iš trijų skirtingų dydžių modelių, oro linijų bendrovės gali pritaikyti savo A350 XWB parką konkretiems maršrutams pagal pajėgumo poreikius, kartu užtikrindamos optimalias pajamas. A350-1000, kuriame paprastai telpa 350 keleivių, yra didžiausias iš šios serijos orlaivių. Iki šiol keturi pagrindiniai klientai yra iš viso užsakę 75 A350-1000 orlaivius. „Airbus“ prognozuoja, kad per ateinančius 20 metų reikės 5 800 naujų plataus fiuzeliažo vidutinio dydžio keleivinių orlaivių.