Nauja studentų karta: Kuba jiems yra miestas, o Juodoji jūra tyvuliuoja šalia Lietuvos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

PCP 2013-11-10 16:10
, ir visi žino kad viena konkreti moteriškė fakultete, metai iš metų surenka >90% "ne" dėl apsoliučios savo nekompetencijos, ir konfliktiško būdo, bet viskas kas buvo padaryta po metai iš metų besitesiančių apklausų, ir raštų ir studentų atstovybės - dėstytoja buvo perkelta į kitą fakultetą Taigi, neperdaugiausiai kas tas apklausas ir pildo, nes nemano kad galima kažką pakeisti. Žinoma nesakau kad viskas yra blogai, tikrai yra gerų specialistų ir pedagogų, tačiau yra ir krūva nekompetetingų kreidos trynėjų, kurie netgi nesupranta ko jie mokyti eina, ir būtent studentų vertinimas, o ne popierinių ataskaitų ir bevertės mokslo makulatūros darbų skaičius būtų tiksliausias rodiklis. Žinoma vertinti reiktų ne pusgalvių balasto vertinimus, nes jiem geras dėstytojas tas kuris gerus pažymius rašo, o kreipkim dėmesį į sakykim 20% geriausių, jie tikrai turėtų ką pasakyti. Tiktai kyla klausimas, kiek vadovybė nusiteikusi klausyti?
svetys 2013-11-11 11:07
Nežinau. Ir jūs nežinote Aritmetika čia paprasta: idėja yra arba bloga, arba gera. Kol kas yra visiškai aiškus (ir argumentais nenuginčijamas) tik vienas faktas – „kad gera“ turi daug kartų išsamesnį paaiškinimą. (kad bloga paaiškinta tik „rėkiamuoju“ būdu).
rwc 2013-11-11 11:24
P.S. tikra istorija. Turėjau dėstytoją, pagarsėjusį, kad iš universiteto išmetė savo atžalą, išvedęs skolą. Jis atvirai priekabiaudavo prie grupiokių, o bet kurį gudresnį sodindavo ir tyčiodavosi. Atkentėjau, kol neteko dirbti jo laboratorinių vedėju, kur netyčia papuolė ir mano būsimoji žmona. Pasiskundė dėl nederamo bendravimo - ir užvirė kraujas, nusitempiau tiesiai į dekanatą rašyti pareiškimo, pats surinkau liudininkus. Kitą savaitę mano "viršininkas" tam kursui nebedėstė. Va taip va. Tiesa, dėl šio ir kitų panašių išsišokimų ne kartą keli dėstytojai nemenkai "pašiukšlino". Jei ne dekano, katedros vedėjo, vadovo ir recenzento užnugaris, magistro diplomą matyčiau kaip savo ausis. Tačiau nė velnio nesigailiu - tik nebenoriu grįžti į tą įstaigą etatiniu ar daryti mokslą.
kionig 2013-11-12 18:45
, charizmatiškas ir paslaugus dėstytojas, geras vadovėlis arba internetas, o kam gi tie dėstytojai, ane?
rwc 2013-11-13 14:00
būtų teisus - kurių galų apskritai tos paskaitos, jei per jas neišdėstoma ir nereikalaujama atsiskaityti nieko, ko nėra vikipedijose.
- 2013-11-13 16:13
Per savo paskaitas nereikalauju nieko. Duodu užduotis ir tegul žinosi - jei rašo, padedu, parodau, net išgūglinu, jei matau, kad taip bus greičiau. Jei ne - o kam versti? Ateis egzaminas, gaus tas pačias užduotis, ir galės talentą pademonstruoti. Tai čia aš blogas ar geras dėstytojas?
kionig 2013-11-14 18:26
Kam versti? Realiai vis tiek gi turi atsiskaityt. Kad padedi ir konsultuoji tai gerai, bet kaip supratau, tie kurie nesidomi ir nesiklausia kas jiem neaišku ir pnš., jų neverti ko daryti? T.y. per prievartą konsultuoti, "tempti"? Žodžiu, kas domisi - tam padedi, kas nesidomi - tegu žinosi kaip nori, ar ne?
Arthuras 2013-11-14 18:38
Man juokingas tik vienas dalykas, kurį pastebiu iš rwc pusės - nėra blogų dėstytojų (kurių nebūtų galima pateisinti įvairiais "atmazais"), tik blogi studentai. T.y. kitaip tariant, studentai yra tie atpirkimo ožiai, kurie dėl prasto dėstymo, prastų dėstytojų ir kitų problemų yra visada kalti. Liuks mąstymas!
kionig 2013-11-14 19:01
perkeltines mintis, kad dirbdami atskirai ir išsiskaidę nieko nepasieksime. Ir dabar realiai gaunasi toks sąlyginis paklodės tampymas, kad dėstytojai kaltina studentus už smukusį lygį, o studentai kaltina dėstytojus, kad nedėsto kokybiškai. Bet tokia diskusija į klausimus neatsako, tik kaltės metimas vieni ant kitų. Taigi ir norisi išsiaiškinti kokią studijų kokybę įsivaizduoja patys dėstytojai ir kaip studijų kokybė atrodo studentų akimis. Jeigu mes tą puikiai žinotume, tada beliktų eiti link kompromiso bei ieškoti ne kaltų, o priežasčių, kurios trukdo pasiekti idealizuojamos studijų kokybės ir ją padaryti būtent tokią, kokią įsivaizduojame.
Arthuras 2013-11-14 19:25
Netiesiogiai teigiama?.. Tiesiogiai teigiama, kad studentai kalti dėl visko. Arba bent jau gali viską pataisyt patys. O dėstytojai - čia tik tarp kitko... Gi jie mažiausiai gali kažką pakeist. Aš šiaip ir neteigiu, kad nėra studentų kaltės. Aišku, kad yra. Ir daug. Tačiau nereikia visko nurašyti į vienus vartus. O rwc būtent tą ir daro. Tai apie ką galima diskutuot?..
rwc 2013-11-18 12:36
) studijų bei tyrimų kryptis turime, kad visas išsilavinęs pasaulis mus žinotų kaip nepralenkiamus ES lyderius? Tik bėda, kad šiose srityse (išskyrus odontologiją) specialistų tereikia vienetų, o dantistu ar chirurgu reikia per sunkiai dirbti, ir rankos privalo nedrebėti. Puiku: lavinkim libaniečius ir žydus, jie bent po šekelį įmeta į biudžetą. O kad mūsų talentai sudaro pilnas grupes Latvijoje, Estijoje, Danijoje ar Švedijoje ir moka ten iš savo kišenės, tai mums lyg ir dzin. Mažas faktelis: bent keliolika % aukščiausios klasės jaunų Lietuvos ekonomistų baigė SSE. Ne gėda? Gal, sakau, paskambinti SSE rektoriui su pasiūlymu nusipirkti, pvz., KTU Vadybos fakultetą? Studentams arčiau važinėt bus, nereikės ieškoti būsto, o ir praktiką vietoje atlikti galės... Jo, tik kūdra subanguos: elitas, matai. Vietiniams beraščiams trukdo. Kaipgi dabar Kalabybiškio bekelniui diplomą gaut...
Arthuras 2013-11-18 16:27
O kodėl turėtų būti gėda? Tau nesiseka suvokt, kad niekada neturės Lietuva visų specialybių aukščiausios klasės universitetų. Per mažai kokybiškos "medžiagos"(abiturientų), kad būtų galima kažką panašaus sukurt.
- 2013-11-18 17:02
Kaip supratau tavo poziciją, tai jei per mažai studentų aukštam lygiui, tai geriau to lygio ir nesiekti? Tad ko skundiesi žemu studijų lygiu?
rwc 2013-11-20 13:10
specialybių. Universitetiniu lygiu būtinos - tik teisė, istorija, kalbotyra ir medicina. O kitos - prestižo reikalas. Jei galime paruošti geresnius ekonomistus nei SSE Riga - ruoškime. Jei galime paruošti geresnius informatikus nei Tartu - ruoškime. Tuo labiau, dauguma talentų yra iš principo universalai. Tiek studentai, tiek dėstytojai. Ir nepersūdyk. Pirmiausia reikia atsikratyti dubliavimo, kai identiškus "universitetinius" tos pačios specialybės diplomus dalija 5 aukštosios. Bet kai kurios dalija tik bakalauro, magistrantūros neturi. Tai klausimas - kokio lygio jų bakalauras. O sekant toliau, parodyk specialybę, kurios magistrantūros apskritai Lietuvoje nebūtų. Kažkaip ir grupės susirenka, ir atitinkamos kvalifikacijos dėstytojų atsiranda, ir univerai dėl to nebankrutuoja..