Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
svaigune 2011-01-18 20:17
Visi jūs čia teisūs..
Jei žmogui reikia išvykt į kitą šalį, kad galėtų užsidirbti pinigų ir įgyvendinti savo svajonę, - tada viskas puiku.
Čia kalbu apie mąstančius žmones (kurių, manau, yra dauguma; vienaip ar kitaip, visi kažką mąsto). Ir, manau, kad dauguma jų grįš namo (jei tik pasitaisys padėtis čia; kita vertus, kas, jei ne mąstantys, tai pakeis).
Žmogaus gyvenimas neapsiriboja viena šalimi, - po jo kojomis - visas pasaulis..
Perskaitykit nuostabią filosofinę pasaką "Alchemikas" Kad žmogus suprastų savo gyvenimo prasmę, reikia labai daug patirti, o patirtis (nesvarbu, ar gera, ar bloga) visuomet yra geras dalykas amenybei.
Arthuras 2011-01-18 20:18
Mokesčiai per dideli smulkioms įmonėms ir per maži labai didelėms įmonėms. Štai ir viskas. Taip pat ir su mokesčių sistema, kurioje senai turėjo būti įvesti progresiniai.
kionig 2011-01-18 20:19
Blizzar, o jau pikti lietuviai netrolina ? ane ? Visi pikti lietuviai teisus ? Vat ir ne !!! Ne, ne ir dar karta NE !! Jau aiskinau kur yra problemos, tad nebesikartosiu. Taip pat siulau susirasti mano tema LR Himnas. Ten rasite panasiu temu. Jei nesuprasit, skaitykit dar karta.
blizzard 2011-01-18 20:23
svaigūne na kad tą knygą perskaitei tai nereiškia kad po savaitės neperskaitysi dar geresnės dabar realiai reikia gyventi ir jau nuo to kaip tu nugyvensi nuspręsi ar tau pačiam ne verta knygos parašyti . nėra viskas taip paprasta..
kioning aš jau supratau kad ten irgi tema apie trolinimą
nežinau iš kokio pupienojaus tu atsiradai, bet ten iš kur atsiradau aš ir kur aš gyvenu fizikos dėsniai labiau lietuviški nei ten kur gyveni tu. Iš tikro gal galėtum pasidalint savo patirtim, ar nežinau parašyt kokių patarimų įžvalgų, kurios mums atvertų akis ir parodytų kaip galima lietuvoj gyvent iš minimumo nepilant baltarusiško dyzelio, nedirbant be patentų papildomai ir mėgaujantis geru gyvenimu? būčiau dėkingas ir gal net reikėtų naują temą sukurt "kioning gyvenimo pradžiamokslis avims"
kionig 2011-01-18 20:28
Cia pasakysiu, kad truputeli klysti. Gyvenimas prasmes neturi. Nei vienas man is jusu neivardinsite, kas yra gyvenime prasme Duodu i kepure...
svaigune 2011-01-18 20:29
Niekas ir nesakė, kad paprasta. Tai yra filosofija. Ir, aišku, ne kiekvienam tą suprasti.
Pagrindinė mintis - daryti savo gyvenime tai, kas tau iš tikrųjų patinka. Visų pirma, reikia suprasti, kas tau patinka.
Netgi kai kurie bomžai, gyvenantys sąvartyne, yra tuo patenkinti ir nieko daugiau nenori. Beje, uždirba dažnas daugiau nei administratorė, dirbanti už minimumą.
svaigune 2011-01-18 20:37
Kionig, o iš kur tu trauki tą "statistiką", kad labai mažai mąstančių?
Visi žmonės mąsto savotiškai, aišku Ir ne mums teisti, smerkti, spręsti, kas teisingai (gerai, protingai ar pan.), o kas ne, mąsto. "Duona ir žaidimai" yra tiesiog fiziologinis ir šiek tiek emocinis pamatas žmogaus egzistavimui (pripažink, ir tu be maisto ilgai neišgyvenum, o tuščiu skrandžiu nelabai ką adekvačiai sugalvotum protingo).
O gyvenimo prasmė - suprasti, kokia yra tavo svajonė (tikslas) ir jos nuosekliai bei atkakliai siekti.
kionig 2011-01-18 20:37
1. Mokytis, mokytis, ir dar karta mokytis.
2. Nebuti piktu lietuviu, tiesiog buti savimi.
3. Niekada neabejoti savimi.
4. Nebijoti suklysti.
5. As jusu tikrai nemokinsiu kaip gyventi, juk ne kopustus ant galvu nesiojate ar ne ?
P.S Didziausias paradoksas yra tame, jog kuo tu labiau zmones ka nors mokinsi, rodysi ir badysi jiem su pirstu kur ju klaidos, tuo zmones daugiau priesinasi, ir tuo labiau dar tai pateisina lyg tai jie butu vieni teisingiausieji pasaulyje. O jei taip ir toliau mastysite, tada ne mano bedos taip sakant
Arthuras 2011-01-18 20:50
Kionig, tu čia su savim ginčijiesi. Kas tau sakė, kad valdžia kalta iš čia pasisakiusiųjų? Man asmeniškai, visiškai vienodai rodo, kas čia kaltas, kas ne, nes realiai nieko nepakeisi. Čia kaltas visų lietuvių mentalitetas, kuris greitai nepasikeis niekaip. Žodžiu, tuščia diskusija. Šunys loja, karavanas eina. Galim kalbėt, diskutuot, bet niekas realiai nepasikeis.
kionig 2011-01-18 20:52
Ka ir sakau, kad gyvenime galima tureti tik tiksla. Bet apskritai gyvenimas prasmes neturi.
P.S tas alchemikas ten su tais kvepalais ar kuom ten siuzetas ? Pamenu per chemijos pamokas labai ten aptarinedavo kazka panasaus, bet as turiu svarbesniu tikslu, kad skaitymui laiko nelieka
svaigune 2011-01-18 21:04
Kionig,
Emigracija - mąstantys žmonės;
Nedarbas - tam tikri valstybinio lygmens sprendimai (pvz., mokesčių smulkiam verslui kėlimas beigi kiti apribojimai), o valdžia, - tai mažuma.
Korupcija - taipogi daugiau mažiau valstybiniame lygmenyje (neskaitant kyšių gydytojams, kurie taip pat yra išlaikomi valdžios (t.y., mūsų visų sunešto biudžeto)).
Beje, valdžią patys išsirenkam (dauguma renkančiųjų - bedarbiai, pensininkai, pašalpas gaunantieji, - žodžiu, išlaikomi asmenys, kurie renka tuos, kurie daugiau žada (jokiu būdu neteigiu, kad jie nemąsto , - kiekvienam savas išlikimas)).
Apie "duoną ir žaidimus" manau, pasakiau viską, ką norėjau pasakyti.
O apie gyvenimo prasmę, tai yra ne tik tikslas, bet sugebėjimas suprasti, koks iš tikrųjų yra tavo tikslas beigi jo atkaliai ir nuosekliai siekti (pasikartojau ).
svaigune 2011-01-18 21:08
Dėl alchemiko:
Ne toks ten siužetas.. ten tik toks pavadinimas (alchemikai bandė iš bet kurio metalo padaryti auksą).
Šiaip tai - labai graži ir prasminga filosofinė pasaką apie gyvenimo prasmę, galbūt galima būtų taip įvardinti. Tiesiog reiktų perskaityt. Nedaug ten, vakar vienu prisėdimu per tris-keturias valandas perskaičiau.
kionig 2011-01-18 21:17
Labai aciu Tik zinoma kursiu savo ateiti.
kionig 2011-01-18 21:45
Vistiek klysti. Gyvenimas prasmes neturi. Paimkime kaip pavyzdi skruzdelyna ? Ziurek jos visa laika statosi ir statosi savo skruzdelynus. O va ateina zmogus ir nusluoja ta skruzdelyna ? Lygiai taip pat su gyvunais. Taip pat ir su mumis, kad ir kaip bebutu keista. Mes kuriame, statome, griauname, o tarkim viena diena atskrenda nibiru ir viska istasko(zinoma, as sia hipoteze netikiu), tai ir kurgi ta prasme ? Taip pat zmones statosi namus, o viena diena ziurek ateina krize arba karas ? Lygiai taip pat su nelaimingais ivykiais.
Taigi gyvenimas jokios prasmes neturi. Nes mes dar nesugebejome atsakyti i savo egzistencijos retorinius klausimus. Tikiuosiu Hamleta skaitei Ar atsakytum i garsuji Hamleto klausima, svaigune ?
Arthuras 2011-01-18 21:46
Beviltiškas tu. Norėčiau sužinoti tavo nuomonę po kokių trisdešimties metų. Esu šimtu procentų įsitikinęs, kad kalbėsi VISIŠKAI priešingai. Žinoma, to nelinkiu.
Imkime pavyzdį: žmonės prieš 80 metų Lietuvoje gyveno be užterštumo, maitinosi sveikai, daug dirbo fiziškai. Bet ir tada žmonės sirgo ir plaučių uždegimais ir dar daugeliu kitokių ligų. Daug neišgyvendavo, nes nebūdavo kas suteikia medicininę pagalbą. O tu dabar kliedi, kad žmonės be medikų pagalbos gali verstis...
Analog 2011-01-18 21:54
Oho koks tu kietas, šeimos išlaikymo klausimus nagrinėji, kaip pats dar mokykloje Kaip tu išvis gali šnekėt apie išgyvenimą ir pnš. kai pats nesi niekaip su tuo susidūręs? Nedirbęs, nieko pats nebandęs. Ir patarimas ateičiai: valytojams, krovikams, fasuotojams aukštojo nereikia
svaigune 2011-01-18 21:57
Kionig,
O kokia yra žodžio "prasmė" prasmė?:))
Skaičiau, ir ne tik Hamletą. Skaičiau ir daug filosofijos traktatų, įvairių autorių.
Esmė vistiek lieka ta pati. Kiekvieno prasmė asmeniškai yra skirtinga.
Nesvarbu, kada ir kokiu būdu to "skruzdėlyno" gyvenimas baigiasi, svarbu, kad jis buvo kuriamas su tikslu. Nuo mirties (pabaigos) dar niekas neišsigelbėjo..
svaigune 2011-01-18 22:00
Aisku, kad būti!!!
Geriau, negu išvis nebūti...
Tarkvinijus Išdidusis 2011-01-18 22:07
Kioning, kaip tik gyvenimas turi prasmę - tik ne visuotinę. Tarkime:
1. Kiekviena religija turi ką pasakyti apie savo suburtos bendruomenės gyvenimo prasmę. Tarkime, garbingas ir doras gyvenimas, laikymasis tos religinės bendruomenės sukurtų taisyklių, o tada jau kažkoks ateityje laukiamas atpildas. Žmonėms, panirusiems į tokią religinę bendruomenę - atpildo laukimas jau yra gyvenimo prasmė.
2. Senovės Graikijos mąstytojams:
a) platonikams gyvenimo prasmė buvo pirmapradžio Gėrio (vadink jį kaip nori) egzistavimas, teikiantis visiems gyviems padarams kažkokias žinias - tų žinių rinkimas ir buvo gyyenimo prasmė;
b) kinikams gyvenimo prasmė buvo sugyvenimas išvien su gamta, atrandant kažkokį tai balansą, kad ir žmogui gerai būtų, ir gamtai aplink jį
c) etc...
3. Senovės Romos piliečiams, tarkime raiteliams, karo tribūnams, legatams (taip spėju) - gyvenimo prasmė buvo karas - tai kuo jie kas dieną užsiiminėdavo, kas juos įaudrindavo. Paprastiems piliečiams (tame tarpe ir patricijams su plebėjais) gyvenimas hedonizmo ritmu.
4. Vartotojiškai visuomenei - turėti daug pinigų, gerą darbą, užimti kuo aukštesnę visuomeninę padėtį.
5. Paprastiems žmonėms - stengtis pastebėti smulkius, tačiau gerus dalykus. Sukurti šeimą, turėti draugų ir t.t.
Aplamai, kioning, gyvenimo prasmė yra tokia, kaip tu pats žvelgi į pasaulį. Kokį tu jį matai. Taip, gal ir tavo tiesa, gal gyvenimas ir neturi prasmės, kuo aš visa širdimi netikiu ir niekada nepatikėsiu, tačiau taip tik tu supranti savo egzistenciją.
O "Alchemiką" teko skaityti. Ganėtinai įdomi knyga, jeigu skaitysi tarp eilučių.
svaigune 2011-01-18 22:07
Beje, prasmė - ne rezultatas, o patirtis, potyriai, istorija, - kaip pavadinsi, nepagadinsi, - kiekvienam savo.
Nu bet ir nuklydom čia į filosofiją..
Anyway, peace, keep on your way ;D Gal čia tavo "prasmė"
P.S. Sutinku su tavo išreikštomis mintimis, buvo įdomu padiskutuoti.
Visada galima žvelgti plačiau:)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje gyvenantis danas: lietuviai mano, kad kitur žolė yra žalesnė