Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2011-06-21 12:05
Tai kaip matom ir atsiranda, tik nepakankamai, nes, kartoju, nebuvo poreikio. O tie kas sugebėjo išvyko ten, kur poreikis buvo. Tad nėra ko skųstis. Praeis laiko ir atsiras, galų gale patys apmokys. Jei žmogus gebėjo daug, o tokių įmonių kaip Pixelmator nebuvo, tai ką jam čia veikt?
kionig 2011-06-21 12:33
Tai kad tie kurie iš tikrųjų sugeba, tiem nėra ko skųstis, o va atvirkščiai, tie kurie dirba įprastinį darbą, kurį gali atlikti kiekvienas kitas pastatytas į tą pačią vietą, tai nepraleis progos pasibėdavoti, kad nemoka "čia ir dabar 5 kilolitų".
Arthuras 2011-06-21 12:50
Aš turėjau omeny, kad nėra ko skųstis, kad nėra tokių darbuotojų. Atsirado paklausa, atsiras ir pasiūla, tik po kiek laiko.
Vytautas 2011-06-21 13:00
Visiškai sutinku. Bet jei nėra darbuotojų dabar ir čia, negali vystyti to verslo. Ką daryti? Vienas iš variantų - atverti sienas išorės specialistams, kad jie užpildytų trūkumą, o po to bus matyti - gal ir vietinių atsiras. Nuo to juk ir pradėjom diskusiją apie darbuotojų stygių - jei jų nėra čia ir dabar, juos reikia gauti iš kažkur. Jei jų negaus, verslo sritis nepajudės iš vietos ir savaime neatsiras poreikio darbuotojams. Uždaras ratas.
kionig 2011-06-21 13:10
Krizė toli gražu dar tikrai nesibaigė tik kiek kitame pavidale.
Visa kita, kas paminėta apie vežėjus yra teisingai, kadangi turiu pažįstamą toje srityje.
Arthuras 2011-06-21 14:30
Pasigilinus, ar pasiklausius pažįstamų galima susidaryti nuomonę, kad labai panaši situaciją yra visur, tik žinoma, nesisuka tokios krūvos pinigų. Taip pat reikia atmesti intelektualų verslą, nes ten dirba protingi darbdaviai, nes durnas būdamas, tokio verslo neįkursi.(kaip kad paminėtas Pixelmator). Kol tokie veikėjai kaip Immortallt(no offence) pateisins tokią situaciją, tarkim pervežimų rinkoje, niekas į gerą nesikeis. Mūsų valdžia bent jau turėtų neleisti užsivežti siauraakių, jei yra lietuvių, gebančių atlikti tą darbą.
Dulkstantis 2011-06-21 17:27
Jeigu pas mus toks geras gyvenimo lygis tai ko kiti uzsienio saliu pilieciai pas mus neimigruoja? O tik mes emigruojame kuo toliau nuo sito skestancio laivo...
Lietuvoje turim daug pliusu, taciau kiti minusai juos nusveria...
sharprey 2011-06-21 18:36
Tai pala tu cia apibudini identiska situacija su tuo kas vyksta tarkim UK. Imigrantai is Rytu Europos salius (tie patys lietuviai sakykim) atvaziuoja ir uzgrobia anglu darbo vietas. Pagal tavo logika tie lietuviai yra tokia pat nieksai kaip kokie siauraakiai todel taip iseina jog anglams palikim anglu darbo vietas o lietuviams lietuviu darbo vietas. Taip gini emigracija bet man rodos priestarauji sau siek tiek...
Beje kai kuriems ziuriu ir mankurtizmas isisaknijes kaip reikiant. Zmones be tautines savimones su poziuriu kur daugiau moka ten mano tevyne. Net sunys islieka lojalus savo seimininkui, o cia lekia visi istysusiais liezuviais...
Arthuras 2011-06-21 19:45
Gyvenam globaliam pasauly, kur nelabai svarbu, kokios tu tautybės. Tautos maišosi, persipina ir niekas nedaro dėl to tragedijos.
Be to, labai tinkamas pavyzdys su šunimi - kas šuniui duoda ėst - tas jo šeimininkas.
Wolfy 2011-06-21 21:34
Del gamtos nebuvimo beveik ir mergu sutinku su tavim,bet rytu Ispanijoje tikrai grazu.O sniego tiesiok pakesti as negaliu,man geriau jau slapios ziemos,zymei pigiau atsieina.
andriulis 2011-06-22 10:05
Atsimenu viena dalyka salia Dublino ant kazkokios tvoros uzrasas " reikalingi darbuotojai, airiams nesikreipti"
Gerai Atrhuras sako, jei imigrantai, tai is ES, o ne is kitu saliu, nes bus taip kaip airiams. As dziaugiuosi, kad kai kurie zmones turi savigarbos ir neina dirbti uz minimuma, taip reikalaudami didesnio atlygio. Tik nereikia kalbeti apie tai, jog tiek nesukuri kiek uzdirbi ir t.t. Paimkit paprasciausia pavyzdy maxima. Koks pelnas ir koks darbuotoju darbo uzmokestis ir darbo kruvis? O tie kas rekia, kad patys sukurkit versla ir pamatysit, tai pasakysiu viena. Viena yra iregistruoti imone, o kita ja uzauginti. Ir dazniausiai ja uzaugina darbuotojai, bet ne visais atvejais jie gauna atitinkama atlygi.
andriulis 2011-06-22 11:36
Idomus dalykas, Lietuva yra 22oje vietoje pagal geruma gyventi, bet va si info: http://verslas.delfi.lt/business/lietuv ... d=46866675 yra 4skurdziausia valstybe ES. Kazkaip man tas reitingavimas kur geriau gyventi nesirisa su logika.
Drragon 2011-06-22 15:37
O tu pirma atkreipk dėmesį į tai, kiek šalių reitinguojama: šiam straipsny - 194 valstybės, o tam delfi - 27, tai net ir nekreipiant dėmesio į tai, kad vertinta atsižvelgiant į skirtingus kriterijus, šiam straipsny Lietuva - 22, delfi straipsny - 24, tad manau čia gaunasi praktiškai tas pats, tik va išmetus visą reitingų galą ir susidaro toks vaizdas, kad jau toj Lietuvoj taip blogai.
andriulis 2011-06-22 15:50
Idomus tu, o tai butent be ES kiek saliu pasaulyje kur bvp lenkia lietuvos? Jei mes ES i gala einam, tai pasaulyje? tik per kelias vietas nusileidziam?
pinkiaiii 2011-06-22 17:12
Matos kad daugelis nesuprant kodel zmones emigruoj is Lietuvos,turim graziausia gamta,geriausia klimata juosta,nebloga medicinas sistema,tai kodel daugelis tada emigruoj ?
O atsakyms butu kad valstybe dirb sau,pavizdys-geriau pakelt mokescius,pvm prikurt sodru ir uzkraut dar didesne nasta ant dirbanciu vietoj to ,kad paimt nemokamai dalint prekybas patentus ir atleist nuo mokesciu kokiam tai laikotarpiui ar sumai,taip isbraukiant zmogu is bedrbiu sarasu ir leidziant sukurt kazkoki tai pajamu saltini sau,kai dabartines salygas zmogui is pasalpos vos leidz susimoket uz buta sildyma.Tai koks gal but gyvenims tiems zmonems kurie tur seimas ?Juk yra paprasti zmogaus poreikiai-pastoge,maists,avalyne,higiena,neskaitant jei kas atsitiktu,tai ka tokiu atveju daryt,tuo labiau kai mokesciai valstybei suvalga daugiau nei puse algos.
Suprantu daugelis cia snek apie kvalifikuotus darbininkus ir profesijas,bet pagrindinis bet kurios srities pamats ir yra tie paprasti darbininkai kurie sukur kazkoki tai augima ar darba,o lietuvoj tokiems darbininkams sukurtas salygas kad jie tur galvot kaip reikes isgyvent sekancia diena ir ka valgyt,nesnekant apie kitus mokescius ir islaidas.Tai kokia perspektyva beliek.
Antras pavizdys butu del ko pardutovuvese lenkiska produkcija kainuoj pigiau?Kai paciam lietuviui isaugint kiaule kainuoj 3 kart brangiau nei nueit ir nusipirkt visa bekona is maximas,tas pats ir su auginimu,nes pigiau nusipirkt grudu is kitos salies nei paciam bandyt ka nors augint.
Viskas del to ,kad turim monopoline valstybe kuri kur salygas tam kam tai palanku,bet ne paprastam pilieciui.
Jomajo 2011-06-22 18:58
tokios istorijos apie pixelmaxtor tai tik vienetai kuriems pasiseke lietuvoj, kuriuos gali suskaiciuoti ant pirstu, kurie saziningai pakilo is liuno, o gal paziurekim kiek pasisekusiu zmoniu turime uzsieni? manau kad kiekvienas isvaziaves ir negryzes ilgiau kaip metus jau yra pasisekusi istorija ir kiek tokiu turim? kokia 0.5 limono, kurie susikure ir dziaugiasi gyvenimu. o kiek turim lietuvoj gyvenanciu zemiau skurdo ribos? daug.. ir dar toki pixelmaxtor pasakymai - kurkit programas bukit programuotojai tai tolygu kas as pasakyciau: kurkit kosminius laivus ten geresni pinigai, nasa jus tuoj pastebes. kodel nekuriat? todel kad neturit zalio suvokimo kas tai, kaip ir absoliuti dauguma apie programavima. ir vel pakartosiu simplicity zodzius nevien programupotojai ir austo lygio specialistai yra reikalingi, o gyventi oriai privalo tureti galimybe visi. tad geriau busiu mankurtu ir prisiminsiu lietuva kaip bloga sapna, nei ziuresiu i tuscia stikline ir stengsuosi manyti kad ji pilna.
p.s. kartais sena motina atrodo daugiau mato ir suporanta uz kai kuriuos komentatorius, kuri su asarom akyse sako: vaziuok sunau ir gyvenk kur jautiesi laimingas ir gali kazka turet.
Drragon 2011-06-22 19:19
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... F_2008.png
Išties, daug tam pasauly turtingesnių šalių... Gal net kokias 20 suskaičiuotum. Vau, kiek daug, palyginus su likusiomis ~150 šalių...
immortallt 2011-06-22 19:33
Yra dalis zmoniu, kurie tingi ka nors dirbti, prisidirbe vaiku, tai nuvaro i Vokietija, kokius kambarius pavalo, socialini busta pasiima, ismokas uz vaikus ir sako, gyvenimas geras... Kiti, isvaro i koki Osla, maista gabenasi is cia, gyvena susispaude, dirba po 12h/d, kai LT ir 8h neisdirbdavo ir sako, Osle viskas pigiau ir alga gera. Treti kazko siekia ir Lietuvoje nera isvystyta ta industrija ir mielai dirbtu Lietuvoje, bet yra uzsienyje. Ir zinoma, visada lyginama su geriausiomis pasaulio salimis ir norima, kad iskart i burna idetu. Patys nieko nesiekia, nieko nemoka, o nori gerai uzdirbti. Sako verslininkai pelnosi is darbuotoju, bet patys verslininkais but nenori ir ieskosi paciu durniausiu argumentu, kaip kad kapitalo neturi - totali nesamone ir tiesiog ATMASKE. Kodel kitiem zmonem, kurie gyvena saziningai Lietuvoje gera butu gyventi, jei ne tik bambekliai ir visokie nagli dalbajobai, kuriem snuki atmalt butu maza ? Kodel kiti turi lipti ant galvu ir isivaizduoti, kad yra kazkas, nors yra tuscia vieta uzsidirbus kelis svarus ?
blizzard 2011-06-22 20:00
Čia turbūt ne bvp o kiek žmogus per metus uždirba doleriais. Taip yra mažai turtingesnių šalių, bet koks skirtumas jeigu mes esame tas skirtukas tarp skurdžių ir turtingų šalių? Mes tik tarpinė stotelė. Jūs save lyginat pagal skaičių, neva jeigu jau turtingiau gyvenam negu 100 šalių, tai mes esam turtingi.. Jūs lyginkit pagal atlyginimų/kainų santykį ir tada paskaičiuokit.
Immortal visokių yra aišku. Pritariu kad sunku čia gyvent dėl to kad valstybė yra plėšiama dideliais mastais. Kiekvienam projekte yra bandoma susižert kuo daugiau pinigų.. Valdovų rūmai, stadionas, kelių remontai ir t.t. visur melžiami pinigai neįsivaizduojamais kiekiais. Tas pats vyksta ir tarp žmonių, vieni kitiem per galvas lipa ir mėgaujasi valdžia, kuri yra pervertinama. Nekalbu apie tai kad išplovus pinigus iš valstybės jų nebelieka, tada dar bandoma nudirt 9 kailius nuo žmonių kad kompensuot tą pinigų praradimą..
Pabuvojus užsienyje matosi ta tvarka, ramybė ir solidarumas, kurio čia tik lašas jūroje. Jeigu ten ramiai gali gyventi koks nors fabriko darbininkas, nesiskusdamas kad jo reikalauja dirbt viršvalandžius, ar kad nesumoka atlyginimo, tai Lietuvoje mokytojai, policininkai, gaisrininkai kartais jaučiasi apgaunami ir lieka nesupratę kodėl juos skaito žemiau gyvulio kalbant apie darbo sąlygas ar žmonių išnaudojimą.
Trūksta tvarkos..
Wolfy 2011-06-22 20:28
Pagal tave,jei gyveni prastai,tai esi darbininkas,cia kaip ir norma skaitosi,bet jei nori geriau gyventi,tai tapk verslininku arba siaip aukstu specialistu.Va tada gyvensi gerai ir pinigu netruks.Is tikruju cia yra gryna nesamone,kad zmogus negali sau uzdirbti normaliai,susimoketi mokescius ir pavalgyti bei ka nors nusipirkti.Tai skaitosi,kad jei esi paprastas darbininkas,tai esi durnas ir visa gyvenima turesi vos gala su galu sudurti...Sito dalyko tikrai nepateisinu,nes tokie zmones,kaip kiti minejo yra visos ekonomikos pragrindas.Jeigu visi dirbtu taip,kaip jiems moka,tai ir atlyginimai tikrai pakiltu,nes tiems ale verslininkams daugiau nieko nebeliktu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Geriausia vieta gyventi. Gal vis dėlto Lietuva?