Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Simplicity 2011-06-24 10:01
Viešėdamas Lietuvoj įsitikinau jog:
1. Vienas pėstysis prie perėjos nesiskaito ir jo praleisti nereikia;
2. Laikytis KET reikia tik kol gauni vairuotojo pažymėjimą;
3. Nardymas tarp eilių, posūkių nerodymas- norma;
4. Jei nutiko taip, kad į perėją įžengei šiek tiek pavėlavęs ir bebaigiant eiti per gatvę tau užsidegė raudona, tai visai realu tapt ta liūdna statistika kurioj rašoma "Vairuotojo teigimu pėstysis į perėją išbėgo degant draudžiamam signalui. Pėstysis, nublokštas 20m žuvo vietoj"
Taip pat, viešėdamas Lietuvoje prisiminiau jog per reguliuojamas perėjas yra bėgama, o ne einama, nes prie jos sustoję vairuotojai yra arba medžiotojai, arba kažkokių lenktynių dalyviai- stengiasi užvažiuot ant kojų
Jomajo 2011-06-24 10:29
ech... ka cia ir bepridursi.... http://www.delfi.lt/news/daily/crime/su ... d=46907241
blizzard 2011-06-24 12:34
Ai nu pasiimi 1,9 tdi 81kw. kokią a3 kibiriuką, iki 100km/h turėtų per kažkur 8-9 sekundes įsibėgėt. Pats tas, galios man asmeniškai su a4 universalu pilnai užtenka, tai su a3 išvis smagu būtų. Mieste 5-6l gražiai važiuojant. Trasoj turbūt irgi apie 5 būtų jeigu 90km/h laikyt.
Ne arkliuose visa esmė. Aš asmeniškai manau kad turint kokius 200ag su didesne mašina yra netgi saugiau nei turint didelę mašiną ir pastoviai ją smaugt ant aukštų sūkių jeigu nori pajudėt nuo sankryžos.. Dažnai būna kad su tom silpnom mašinom sudaro avarines situacijas, užkiša išvažiuoja ir užgęsta, velkasi 80-90 užmiestį nes daugiau netraukia ir t.t.
Turint galingesnę mašiną jeigu protingai išnaudoji privalumus, manau gali dar saugiau važiuot.. Tuo labiau, kad turint galingesnį automobilį daugiau pripranti prie galios limitų, žinai kokioj situacijoj kaip elgtis, o tas kuris su kibiru 1,2l važiuos sugalvos kada ką aplenkt ir nespėjęs sukels avariją..
Man atrodo reikia ne limitus kokius įvest, bet išmokyt žmones su tuo galingu automobiliu važiuot, sukurt kokią infrastruktūrą kurioj jie galėtų pasireikšt su tokiom mašinom, nežinau kokią trasą ar kažką, kad važinėtis mieste 90km/h+ taptų kvaila ir beprasmiška.. Japonija skaityk drift šalis, ten netgi nakties laiku kur atokiai nuvažiavus gali driftint kiek tik nori ir policija retai kada sutrukdo jeigu kelyje nėra mašinų. Nemanau kad pas juos tokių problemų kyla kaip čia..
Kitas dalykas, jeigu mašiną droži - tai ruoškis remontuot. Tai sankaba, tai važiuoklė, tai stabdžiai tai vėl kas, tai kuro reikia pilt. Man atrodo kad jau dažnas kuris taupo tą mašiną kad nereikėtų daug į ją investuot. Nes ir kuro ir remontų kainos kosminės darosi.
Žinau kaune buvo kažkokia vairavimo mokykla, kurioje dar mokydavo ir drifto, ar bent leisdavo pabandyt. Man atrodo jeigu atsirastų vieta kurioje leistų ir parodytų tokius manevrus, praveštų dideliu greičiu, paaiškintų apie pavojus ir t.t. tai ir avarijų mažiau būtų. Reikia autoriteto, lenktynininko ir t.t. kuris realiai paaiškintų apie tam tikrų manevrų riziką, apie įvairias situacijas, nes panašu kad ne visi tą supranta išvažiavę į gatvę..
Simplicity 2011-06-24 12:56
Šioj vietoj aš su tavim visiškai nesutinku ir niekada nesutiksiu. Ar taip dažnai tau reikia to 81kW mieste ar užmiesty? Tai gal geriau vietoj 81kW iškart imt modifikaciją su 105kW, nes kuro sanaudos gal tik kokiu puslitriu didesnės bus?
Mieste to 1.2l-1.4l pilnai per akis, o užmiestyje klevo lapams ir taip neleidžiama važiuoti greičiau nei 70 km/h (90km/h greitkeliuose) greičiu. Kaip ir nėra reikalo skųstis, kad kažkas "velkasi" ant 90km/h, kai pats turėtum ant 70km/h "vilktis". Nereikėtų pamiršt, kad net mažais varikliais pakinkyti automobiliai sėkmingai įsibėgėja iki 120-130km/h greičio, bet tam reikia laiko ir tiesaus kelio
Na, o apie tai kaip Lietuvoje yra laikomasi KET ir važinėjama su protu galima pasiskaityti naujienų portaluose (net ir nuorodų krūvą anksčiau įdėjau). Ir nereikia skųstis ir ieškot pasiteisinimų, kad tik Lietuvoje nebūtų uždrausta būt "džigitais". Galimybių palakstyt trasose yra ir dabar- vos ne kiekvienam mieste galima išsinuomoti kartingą ir pralėkt trasa.
Nepyk, bet grįžęs į Lietuvą iškart pasijaučiu lyg būčiau patekęs į bulių kautynių lauką ar lenktynių trasą. Lenkia vieni kitus kaip tik sugalvoja, autobusų vairuotojai išvis jaučiasi lyg tanką vairuotų ir nesidrovi ant lenkimo išeit net kai priešais lengvasis automobilis atvažiuoja Ir nereikėtų lygiuotis į Japonus,- jie samurajų kraštas su giliom tradicijom. Lietuviai savo vairavimo stilium artimesni arabams ir kaukaziečiams.
blizzard 2011-06-24 13:36
Jau norėjau klaust o kaip tam užsienį argi tokių problemų nepasitaiko bet matau kad nelabai. Iš ties užsienyje bent jau kiek buvau, neteko man vairuot, vairavo autobuso vairuotojai, bet panašu kad tvarka yra.. Nors asmeniškai aš tokių kibirų ir nemačiau, visi automobiliai buvo pakankamo galingumo, na standartas 1,6l-2,5l bendzininiai, 1,7-3l dyzeliniai, labai jau ten koks rimtas džipas gal ir turėjo didesnį variklį.. Modifikuot turbūt nelabai kas nori, nes tada garantija mašinos dingsta ir papildomai tai kainuoja. 81kw paėmiau kaip pavyzdį, na čia toks modelis su kuriuo antru bėgiu ratų ant sausos dangos dar neprasuksi, o galios pilnos akys . Tokie žaidimai, lėkimai, ratų sukimai ir t.t. labai greit sugadina automobilį, pats jau keičiau sankabą po pirmų savaičių tai nuo to laiko jau ir mažiau draskau nes kainavo nemažai lietuviškų Čia vienas iš būdų stabdyt karą keliuose . Aišku mieste nedraskau, per daug pavojinga ir tą puikiai suprantu, jeigu kažkur kažką norisi palėkt tai išsirenki tuščią kelio ruožą, o ne miesto vidurį.. aišku pavojinga ir taip, bet pavojus žymiai mažesnis.
Aišku neprieštaraučiau kad dauguma turėtų mažiau galingus automobilius, tada tai būtų standartas, o dabar dauguma turi galingesnius, todėl tas kuris su silpnu velkasi, jau sudaro neigiamą įvaizdį ar tam tikrų nepatogumų kitiem..
Dažnai pastebiu kad pvz tie kurie nuo 14 metų ten kur kaime lakstydavo tėvo mašiną pasiėmę, ar susimesdavo nusipirkdavo kokį bmw galingesnį ir sudroždavo, tokie dažnai gražiau važinėja, negu tik teisęs išsilaikę klevukai kurie dar nebandė greičiau 120km/h važiuot. Tada prasideda visi bandymai, neturint visiškos patirties. Dėl to ir sakau kad reikia kažkur trasoj suteikt galimybę palėkt kad žmogus priprastų ir suprastų riziką ir visą kitą. Tas draudimas kaip adomo obuolys gaunasi.
Su kartingais smagu pasivažinėt, bet su mašina visai kas kita greitis, stabdymas, mašinos dydis, akseleracija ir t.t. Tokių trasų Lietuvoj mažai, o apleistų aerodromų yra, laukai dirvonuoja, galėtų ką nors sugalvot
nulis0 2011-06-24 14:35
Tema žiūru pakito ir pasidarė apie automobilius, o aš jų pakankamai nemažai pakeitęs, bent 5...
Ir su kibiru teko važinėti Rover 214 74kw. Kas čia sakė, kad 1.4 neturi galios? ir vos įsibėgėja iki 120? Taigi įsibėgėja netgi daugiau nei 160, bet va tų mažalitražių yra kita bėda- stabdžiai, maža mašina, mažas variklius tai ir stabdžius gamintojai tokius pačius deda, bet tą mašina galima tikrai greitai važiuoti, o kai reikia stabdyti tai atrodo, kad ant ledo būtum... nulis emocijų, važiuojant mažais greičiais dar dar....
Toliau sekė Lancer 1.3 55kw Skirtumas akivaizdus, mašinu svoris panašus, bet šitos variklis 20kw silpnesnis, nei tu su ja palėksi nei, nei nuo sankryžos įsibėgėsi, nors mieste, kai greičiai nedideli galima palakstyti, tiesa stabdžiai dar prastesni...
Vėliau golf III universalas 1.9tdi 74kw, stabdžiai dar prastesni nei rover, nors auto gali važiuoti ir greičiau ir yra sunkesnis, tiesa baisu su juo greičiau nei 120 važiuoti, nes atrodo tuoj tuoj apsivers vėjui pūstelėjus...
Na ir dabartinis Golf IV universalas 1.9tdi 81kw. Galios per akis, o stabdžiai atrodo kaip nuo lenktyninės mašinos, nors ir automobilis sunkus, bet itin jautrūs ir staigiai sustabdo automobilį, o to 81kw mieste nei per daug nei per mažai, pats tas
Taigi ką norėjau savo visa šita rašliava pasakyti, esmė ne variklio galioje ar automobilio dydyje, o stabdžiuose. Senesnėse mašinose ir su mažais litražais dažniausiai stabdžiai būna šūdo verti, o į galingesnes gamintojai geresnius ir stabdžius sudeda. Tą kibirą su 1.2 ar 1.4 galima itin lengvai į nedidele raketą paversti, būtent raketą, nes yra pigiau variklį modifikuoti ir keletą nedidelių pakeitimų padaryti, nei visą stabdžių sistemą keisti, taigi važiuot važiuos, bet tikrai nestos... Todėl mano nuomone būtent tokių mažų mašinų ir reikia labiausiai saugotis, o ne didesnių ir galingesnių, kurios dažniausiai geresnius stabdžius turi, o tos mažos nors ir atrodo ne galingos, bet bėdos tai ojojoj kiek gali sukelti
Kad ir ne perseniausias atvejis, kai Honda Prelude Vilniuje ant pėsčiūjų perėjos užsirideno- prasti stabdžiai, aišku ir durnas noras mieste ant 150 lėkti, bent būtų buvę geresni stabdžiai, kas žino, gal būtų sustojęs prieš šaligatvio bortą arba bentjau į jį atsirėmes.
Taip pat vairavimo mokyklose visiškai nemoko automobilio valdymo sudėtingose situacijose ir ta paminėta trasa, kur būtų galima išsilakstyti irgi manau padėtų...
blizzard 2011-06-24 15:07
Na mes turim ople corsa 2001 metų, tai stabdžiai tikrai geri, jeigu 70 atvažiuoji tai sustoji vos ne iškart stabdymo kelias gaunasi kokia 10 metrų, gal net mažiau. Labai geri stabdžiai, nors variklis neįspudingas 55kw tdi, toks jau daugiau 140 sunkiai.. nors mieste nuo sankryžos gana smagiai važiuoja, grynai miesto atomobilis, Įdomu tai kad praktiškai visada būna 2000 apsisukimų, nors kuro sąnaudos labai mažos apie 5-4 litrai mieste. Nors su tokiu kibiru 100-120km/h dar nieko baisaus važiuot, bet daugiau tai labai nesmagu.. pigi mašina, vidui pigiai viskas atrodo, mažai įrangos, labai daug garsu girdėt iš išorės ir t.t. miestui pritaikytas, smagiai startuoja ir gerai stabdo
Dėl tos hondos, video mačiau, jis ten į tokį lyg posūkį įlėkė. Man rodos ten gavosi oversteering, dėl to priekis varomas nėra geriausias variantas jeigu ruošies lenktynėms. Mašina traukia neblogai, bet jeigu įvažiuoji į posukį per greitai, tada pradeda nešt tave tiesiai ir nesivairuoja, video atrodė gana panaši situacija, nors ir vairuotojas galėjo pagaut bardiūrą pats per klaidą. Todėl viena iš priežasčių kodėl lenktyniniai automobiliai turi galą varomą.
Visiškai pritariu kad galia dar ne viskas, nors dauguma stengiasi pirkt kuo galingesnį automobilį. Kažkur mačiau video lenktynių trasoje važiavo identiški bmw vienas netobulintas m3 apie 200 arklio galių, kitas dyzelinis motoras paturbintas iki 600ag. Taigi žinoma tas su 600ag visada pirmavo, tačiau m3 su pakeista važiuokle ir stabdžiais nuo jo nei per kiek neatsiliko. Video esmė buvo ta kad galia dar ne viskas
Žiauriausia būna kaip išvažiuoja su supuvusiom kregždėm, kurios turi tik motorą kiek galingesnį ir laksto, nepatikrinę nei stabdžių būklės, nei vairo, nieko.. Tada ir prisidaro nesąmonių visokių, kiek teko važiuot su pažįstamais, tai mašina 15 metų ir daugiau, variklis dar kiek traukia, mašina išpuvus, stabdo pusėtinai, pusė privalumų neveikia, bet mašina važiuoja todėl vairuotojas nesuka galvos.. Taip ir gaunasi kad kokį ratą pameta važiuodamas, stabdžiai dingsta ar dar kas pasidaro.. problema ta kad technikinę su 100lt praeina ir važiuoja laimingai..
Aš asmeniškai manau kad teisės gal kiek per lengvai gaunamos šiais laikais, nekalbu apie regitros egzaminą, kurį tikrai išlaiko ne kiekvienas iš pirmo karto. Ten chebra irgi nusidirba, nežinau kaip dabar, bet seniau sklandė kalbos kad instruktorius už tai kad neišlaiko žmogus, gauna papildomą priedėlį prie algos.. tai manau suprantat situaciją.
Ką noriu pasakyt tai kad mokykloje vairavimo, dažnas nusirašo, egzaminą išlaiko be vargų ir t.t. Aš mokykloj pasigedau daugiau praktikos, nors ir užteko jos kad išmokčiau važiuodamas į bėgių svirtį nežiūrėt ieškant bėgio, ar kad neužgesčiau prie sankryžos. Bet trūksta praktikos sunkiom oro sąlygom, praktikos prie didesnio greičio, praktikos slydimo metu. Dabar mokykla suinteresuota kad išlaikytum egzaminą pravažiuotum 40h ar kiek ten skiria ir fsio, nusiplauna rankas, tu išeini į regitrą egzo laikyt ir jiem nėr skirtumo kaip tau seksis. Neišlaikysi gausi ateit pas juos vėl ir išsipirkt papildomas valandas su instruktorium. Taigi vėl grįžtam prie pinigų darymo.. Instruktorius realiai skiriasi nuo paprasto vairuotojo tik tuo kad turi leidimą tave po miestą vežiot. Realiai jie išmoko tiek pat kiek bet kas turintis teises gali mokyt. Rimtesnių situacijų nemoko, tikimasi kad per tuos 2 metus išmoks ar kažkaip.
Na bet čia tikrai jau ne į temą gavosi..
Jomajo 2011-06-24 16:01
kalbam apie kultura kelyje, lyginam su kitom salim, tai kodel ne i tema? esme ta kad tavo gelda 1.2ltr gali skrist, taciau nera prasmes tai daryti, nes vos prakasus ratus, uztraukus rankini vaziuojant, ar kitaip padurniavus, iskarto uzdaromas automobilis, o tu apkraunamas baudom, ir net nesvajok duoti kysi, taigi praeina noras durniuot ir taip mazinamas avaringumas, kalbu apie uk, lietuvai tokios salys turetu pavyzdys, bet kaip sakiau valdziai rupi kitka.
kionig 2011-06-24 22:01
O kodel tai turetu rupet vien tik valdziai, o ne ir patiems vairuotojams ?
Simplicity 2011-06-24 23:48
Kionig, tavim vaikystėj turbūt niekas nesirūpino ir beaugdamas pats visko išmokai? Tėvai ką tik gimusį numetė ir liepė kapanotis pačiam?:D
Batus užsirišt išmokai kokioj 4 klasėj, skaityt- bebaigiant mokyklą pagrindinę mokyklą? Nepyk, bet panašu jog gyveni kažkokiam savo susikurtam virtualiam pasauly, kuriame visuomenė sąmoninga ir viską išmoksta savaime. Valdžia jam- dvasinis lyderis, kuris išrenkamas tik tam, kad kas mėnesį pasiimtų atlyginimą už nieko neveikimą. Ar tu tiesiog trolini?
Siūlau tau išeit į gatvę ir apsidairyk kokie žmonės aplink gyvena Nesuprantu kodėl niolikmetis vietoj papuvusios Honda Prelude su 2l motoru turėtų pasirinkt VW Polo 1.4l dyzelį jei su juo nei ratų prasuksi, nei posūkio ant 100km/h greičio neišimsi ir prie linijos su niekuo neatsistosi. Čia tas pats kaip vietoj to, kad valgyt pilnavertį maistą tu savanoriškai apsiribotum tik duona ir vandeniu.
Naivu tikėtis, kad visuomenė pati savaime kažką išmoks ir įsisavins be taisyklių iš viršaus. Net gentys Afrikoj ar Amazonės džiunglėse turi išsirinkę vadą, kuris nustato elgesio ir gyvenimo taisykles gentyje.
kionig 2011-06-25 00:56
O, dabar tai patrolinsim truputi
Cha, tai vienintelis vadovas dar nera visagalis. Taip pat tai nereiskia kaip vienintele ir teisinga valdymo forma. Maniskeje, nereiketu vadovu. Zinoma, tik gamta motule diktuoja savo salygas kiek kitaip. Galima tik lyginti griuties/isgyvenimo principus.
Taigi, ka norejau tuom pasakyti, kad tokie pasiskymai "keista, jog valdziai tai nerupi", man iskart asocijuojasi su tuom, kad valdzia turetu padaryti viska uz tave - ir primink kokia cia idealogija tuom vadovaujasi ?
Aha, partiju sarasai irgi byloja apie "Jusu visu" rupejima Cia valdzia, pavalgidins, duos darba, sutaisis kelius, benzinui akciza sumazins nar ir dar kas ten tame "wyshliste" jusu yra.
Atsibuskit, to niekada nebus, ir niekas kitas, kaip tik pats ir nepradedamas nuo saves nieko nepakeisi - beliks tik pabumbeti, jog valdziai tai nerupi. Be to, valdzios tikslas ir yra nulupti mokescius bei kuo daugiau. Klausimas tame, kiek zmones gali tam sau leistis, ir stai del ko akcentavau, ta ka auksciau citavau kitame poste.
P.S Jei tai veikia, ten kazkur airijos gludumose, tai dar nereiskia kad pilnai veiks cia, nes cia igimta kiek kitokia savybe.
P.P.S Gerai, ten Alvydas minejo, jei sukeisime vietomis japonus su lietuviais, nepersant jokio turto, lietuviai vistiek liks lietuviais. O cia ir yra suo pakastas.
Arthuras 2011-06-25 11:19
Visų pirmą, Simplicity, pėsčiojo praleist nepriklauso, jei jis nėra įžengęs į perėją. Nežinau, bet man būnant pėsčiuoju jokių problemų nekyla, nei reikia laukt ilgai, nei kas ant kojų važiuoja. Ir dar: tikrai yra tokių veikėjų Lietuvoje, kurie eidami per perėją rašo SMS, velkasi, madas demonstruoja. Dėl to tas skubinimas ir atsiranda.
Tas greičio 70 pradedantiesiems ribojimas absoliučiai idiotiškas. Važiuojant vienos juostos kely, visi tą "klevą" lenkia, taip sudarydami ir jam ir patiems avarines situacijas. Darosi kamščiai. Be to, važiuojant tokiu greičiu neišmoksi judėt kartu su srautu ir pan.
Ir baikit vieną kart įsivaizduot idealistinį kelių paveikslą: avarijų nėra. Taip nebuvo, nėra ir nebus, kad ir ką darytum. Visada atsiranda siaurapročių idiotų, kurių nepaveiksi su jokiais įstatymais. Natūrali atranka. Man asmeniškai keistai atrodo, kai dabar gerame, lygiame, tiesiame kelyje vis bandoma sumažinti greičius, nes vienas idiotas padarė avariją ir tą kelią pažymėjo, kaip pavojingą. Automobiliai tobulėja, keliai gerėja, greičiai mažėja - nėra logikos, absoliučiai.
Beje, kelyje situacija šiuo metu tikrai nebloga, idiotų beveik nematau(na, kartas nuo karto). Ir visą laiką jų bus, jie nedings.
O galingas ir ekonomiškas automobilis yra labai puiku, nes užmiestyje palengvina lenkimus.
Simplicity 2011-06-25 12:27
Parašau šį komentarą ir baigiu visas diskusijas, nes nebematau prasmės su vaikais diskutuot. Dar per maži, kad ką nors suprast
Vienam keliai ir automobiliai gerėja ir greitėja, kitam jokių įstatymų nereikia. Jei prie vairo tas pats medis sėdi, kuris nei patirties turi, nei įgūdžiai pas jį susiformavę. Nu, bet spausti akceleratorių iki dugno daug proto ir nereikia. (Galbūt dėl to ir verta pagalvot apie galios ribojimą pradedantiesiems?) Na, o įstatymus reikia kurti tokius, kurie užkirstų kelią įvykiui, o ne baustu už pasekmes. Pvz., vietoj to, kad baust už vairavimą išgėrus būtų galima uždraust prekybą alkoholiu degalinėse. Lygiai tas pats ir su jaunuoliais prie vairo- apribot variklio galią vietoj to, kad grandyt nuo pakelės medžių.
Arthuras 2011-06-25 13:19
Jei mes per jauni, tai tu jau per senas. Matai problemas, kur jų nėra. Jei žmogui proto nėra ir jis skrenda, kol rauna į medį - čia jo problema. Įstatymais mentaliteto nepakeisi, proto neįdėsi. Jei dabar girti važiuoja, nors negalima, tai dėk baudas kokias nori - nepadės.
Jei jau taip ribojam jauniems, tai ribokim ir seniems(virš 50m), tikrinkim jų reakcijos laiką ir gebėjimus. Esu 100proc. įsitikinęs, kad kai kurie pagyvenę, nors ir daug važiuojantys vairuotojai, kurie realiai gyvenime nėra ekstremaliau važiavę(t.y nuo pat atsisėdimo prie vairo "vežę kiaušinius"), avarinėje situacijoje nežinotų ką daryt, o tarkim koks jaunas asmuo, važinėjęs žiede ar pan. pasielgtų tinkamai ir išvengtų pasekmių. Vedu prie to, kad ne viskas susiveda į amžių. Kur kas labiau į įgimtą gebėjimą vairuot, reakcijos laiką, patirtį avarinėse situacijose, fizikos suvokimą. Aš galiu parodyt ne vieną 18metį, kuris vairuoja ne ką prasčiau, nei eilinė moteriškė, ar diedukas, kurių patirtis skaičiuojama dešimtmečiais.
Sakai apribot 1.2-1.4 varikliais? O jei žmogus dirbs, o dauguma darbinių automobilių turi 1.9 dyzelius. Ką tada siūlai? O jei jau leidžiam iki 2 litrų, ta galia nesvarbu - išsitaškyt, jei labai norės, sugebės.
Mūsų situacija keliuose tikrai gana puiki. Užsimuša tikrai nedaug, palyginus kiek turime automobilių.
Išvada: kaip tik senas, taip visokios nepagrįstos baimės, draudimai lenda ir tas puikiai matosi. Ginčytis, kaip su bobute, kuriai automobiliai važiuojantys 50 km/h "lekia kaip berazumiai".
Matosi, kiek daug logikos tavo pamąstymuose. Kaip manai, kiek girtų vairuotojų kelyje nusitašo būtent degalinėse? 1-2 proc? Lietuviai degalinėse beveik neperka - per brangu.
blizzard 2011-06-25 19:47
Reikia neriboti, o mokinti. Riboti visada pigiau ir greičiau.. Jeigu žmogus turi galimybę palakstyt kažkur, tai greitai tai nusibosta ir jau nebetampa kažkokiu tabų ar galimybe prieš kažką pasirodyt..
Aš irgi pradeda galvot kad tas ribojimas 70km/h klevinukam visiškas absurdas. Realiai ar 70km/h ar 90km/h kas pasikeičia? apart to kad trukdai kitiem. Užmiestyje gali palikt normaliai, 90km/h, bet kokioj autostradoj kur dabar vasarą 140 galima važiuot palikt 100 ar tą patį 90 ir viskas, gali sau laimingas vilktis su fūrom pirma eile, niekas niekam netrukdo ir greitis normalus, o dabar važiuoji kur toliau tai vis vien tu 70 nevažiuosi, važiuosi 90-100 kaip visi žmonės, nes ten iki kokios palangos birbint ant 70km/h vien tik kiek laiko užtrunka. Aišku ir 90 jau retas važiuoja bet daugiau 110km/h vien dėl ekonomikos daug kas nenori važiuot.
Tas ribojimas nemanau kad pasiteisins, o kai kas iš to ir pelnysis, priveš tų kibirų ir pardavinės su 2x didesniu antkainiu. Jeigu kažkas kažką uždraus tai chebra pradės meistraut kad daugiau galios išpešt. Jei dabar dar yra galimybė pirkt ką nori ir tai jau chipuo ir perdarinėt tas mašinas veža, tai po tokių įstatymų iš vis bus. Kaip dabar vimotoj jeigu sekasi tai per savaitė po 30 mašinų padaro. Tuoj perkant dyzelį sunku bus rast neperdarytą . skaityk jau chip daug prideda, o kur dar visos kitos modifikacijos, kurias galima pritaikyt. Vienu žodžiu galim drast, baust, bet paklausa greičiau bus, tai jau geriau padaryt vietą kur būtų galima tą greitį išnaudot, nei kad draust ir apsimest kad kažką darom..
Arthuras 2011-06-25 20:31
Vietoj kokių Valdovų rūmų, galėjo pastatyt trasą, kurioje galėtų saugiai vykt motociklų, automobilių lenktynės. Arba sutvarkyti Nemuno žiedą, kad galėtų būti saugiai eksploatuojamas ir prieinamas daugumai. Leisti važiuoti visiems susimokėjus tam tikrą mokestį, rengti varžybas. Atsivažinėtų jaunimas trasoje, pamatytų pasekmes, kas gali būt ir atšoktų noras lakstyt mieste. Žinoma, degradai yra degradai, bet labai norint, galima iš jų atimt teises už tam tikrus nusižengimus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Geriausia vieta gyventi. Gal vis dėlto Lietuva?