Galios kuriozas: paaiškėjo, kokie automobiliai nuo šiol bus leidžiami jauniems vairuotojams

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Pjovėjas 2015-11-12 09:44
Kaip visad, populizmo besivaikantys kvailiai net negalvoja už ką realiai balsuoja. Kai pamatai tokius bajerius, tai tik dar baisiau pasidaro, kaip tokie kiaušingalviai priiminėja dar svarbesnius įstatymus
beerbeerlt1 2015-11-12 10:00
„Peugeot 308“, „Nissan Pulsar“ ar „Mini Cooper“ lietuviams būtų uždrausti išskyrus pačios mažiausios galios versijas. Tai gi ir reikia kad vairuotu tik maziausios galios versijas. Straipsnis toks pats kvailas kaip ir pats istatymas.
Vytax 2015-11-12 10:18
Pirmyn, dar, dar daugiau apribojimų jauniems vairuotojams. Mums reikia, kad jaunuoliai KET laikytų aštuoniolikos. Po to du metus teises laikytų tiesiog dėl grožio pasidėję ant lentynos. Ir jau sulaukę dvidešimties išvažiuotų į kelius. Žinoma per porą metų užmiršus visus vairavimo mokyklose gautus įgūdžius ir žinias.
aurimokas 2015-11-12 10:27
nori naujo automobilio klevas? Prasau - http://www.autogidas.lt/volkswagen-polo ... 10087.html Nori senesnio? Ne problema - http://www.autogidas.lt/honda-civic-iii ... 68751.html Rekia visi tie, kurie negales vazinet su teveliu BMW 750 ir vaidint gangsterius, bei traiskyt zmones gatvese. Teisingas istatymas. Mieste nereikia galingo automobilio, tegul stena puskilometri automobilis, kol pasieks 70 km/h. Nuo to tik isires i jaunas ir bukas smegenis, kad miestas ne ralio trasa ir reikia vaziuot pagal KET, o ne vaizduot erelius, bandant sudrekint salia sedincios panos tarpkoji, skraidant i stoteles.
Arns 2015-11-12 10:30
Oi kiek čia proto bokštų susirinko... Visiem gero įstatymo nebus, praeis kiek laiko ir rinka susitvarkys, nes iki šiol nebuvo tokių apribojimų ir visi griebė kuo galingesnes mašinas. Nesijaudinkit, normaliai prižiūrėtas turės kainą, nes "klevas" vairuotojas norės iš jūsų nusipirkti. P.S Nesupratusiems, pavojingas ne automobilio dydis, o būtent galios santykis. 300 AG variklis vilkike ar autobuse bus laikomas labai silpnu, o lengvajame tiesiog raketa. Taip ir su lengvosiomis, tas pats variklis Golfe trauks žymiai geriau nei Passate, o juk visi sutinkam, avarijas sukelia ne automobilio dydis, o būtent lengvai pasiekiamas greitis, kurio neapsiplunksnavę gaideliai nesugeba įvertinti ir kelia avarijas. Galios santykis būtent ir padeda suprasti kokias charakteristikas gebės automobilis įsibėgėjime.
Xdmin 2015-11-12 10:39
Jus cia rimtai pritariat sitai nesamonei? Nuo kada Toyota Yaris, Honda Civic ar VW Golf turi buti draudziami? As suprantu jei kalbetume apie galingas versijas, kur bent 100kw turi. Net Smart yra pergalingas, isskyrus versija su 33kw. Tuo tarpu Espace, Sharan, Transporter visi tinka. Citroen C1 su 1l ir tai yra per galinas automobilis. Aisku, duokim lapams vairuoti dzipus ir autobusiukus, tegul stumdo gatvese visus.... Ir isvis, paskutines skaudziausias avarijas padare girti be teisiu su skolinta masina, galvojat jiems ne ** ant sito istatymo? PS: Registros automobiliai ne bus per galingi laikyti egzaminus? PPS: o smagiausia dalis: Tam vienbalsiai pritarė 34 balsavę Seimo nariai.
raimism 2015-11-12 11:01
tikrai ne visas. Abi per spalį ''apturėtos'' Vilniaus stotelės - ta pati priežastis: ''tik truputį paspaudžiau gazą, o mašina staiga kad žyyyybt. Nu tai aš jos ir nesuvaldžiau...''. Nesu tiek specialistas, kad galėčiau kompetetingai varstyti ar tas koeficientas per mažas, per didelis ar tinkamas. Faktas tas, kad didžiąją dalį eismo nelaimių (ir ne vien Lietuvoje) padaro jauni vairuotojai ir pagrindinė priežastis ne koks nors alkoholis, bet elementarus neatsargumas. Man pačiam prieš kelis metus stovinčiam prie raudono šviesoforo į galą pilnu greičiu įsimūrijo tik prieš dvi savaites teises gavęs vairuotojas. Paaiškėjo, kad jam atėjo nauja SMS žinutė, jis traukė telefoną iš kelnių kišenės ir rangydamasis sėdynėje sugebėjo pilnai nuspausti greičio pedalą. Nematau problemų, jei teises išlaikys 18 ir 2 metus nevažinės. Tokių daug nebus. O jei ir bus - turiu kitą argumentą: nors 18-mečiai ir jaučiasi labai protingi ir suaugę, žiūrint iš šono į 18-metį ir 20-metį JAU yra akivaizdus skirtumas kaip jie suvokia pasaulį ir kokius priima sprendimus. Žinau, ką sakau - kaip tik šiandien mano vyriausioji 23-jų metų dukra laikys KET teorijos egzaminą, turiu su kuo palyginti. Kuo vėliau pradės vairuoti - tuo geriau.
Arns 2015-11-12 11:05
Skaičius mažas, bet neabejokim, prieitas jau senai toks taškas, kad jei ir būtu visi 141 nariai, didžioji dauguma būtu prabalsavusi už. Visos socialinės reklamos, visi paprotinimai nepadeda, tenka imtis griežtesnių priemonių.
Skywalker 2015-11-12 11:05
na gerai... teisingai pastebėta, kad dabar daugiau atsiras nevairuojančių tuos du metus. tačiau aš pats irgi pirkau mašiną, kai jau nebereikėjo klijuotis klevo... bet tai buvo 55kW bukas dyzelinis toledas. nebuvo problemų. šiuo metu galu varomas lexus su 114kW miestui per akis. bet kita pusė jei po dviejų metų nevairavimo ir užmiršimo KET niuansų, sės prie galingo galu varomos mašinos...statykit tvirtesnes stoteles.
Xdmin 2015-11-12 11:08
a) Tau i gala ivaziuoja super pavojingas Toyota IQ (gerai nesityciokim, tegul buna bent jau Yaris), tavo masina pastumia kelis metrus i prieki, turetum nepasiekt pesciuju perejos ir nesutraiskyti ten stovinciu zmoniu. b) Tau i gala ivaziuoja "saugus" VW Sharan ir tave tiesiog nunesa. PS: biski slystelejau, tai 90% yra galu varomi automobiliai su isjungta antipraslydimo kontrole, tai ir dekit galui varomui transportui tas naujas taisykles. Kazkaip nemaciau kad koks Civic butu apsisukes ant posukio nuo del per dideles galios.
sigun 2015-11-12 11:20
Praeitos savaitės pvz. Kaune rodo, kad "norintis palėkt" tą vis tiek padarys, nepriklausomai nuo to ar yra įstatymas ar ne. Kiemo pravažiavimu (kuris per kažkokį nesusipratimą gavo gatvės statusą) nusprendė pasidraskyt net teisių neturintis. T.y. pagal įstatymą jis jau ir taip negalėjo vairuot. Šis įstatymas tai naujas pvz., sukeliantis nepatogumų normaliems, bet padarantis labai mažai, kad išspręstų problemą.
Vytax 2015-11-12 11:42
Visiškai teisingai, mieste nereikia galingo automobilio. Bet teisingas įstatymas būtų tada jei tai galiotų visiems be išimties.
kestutisz 2015-11-12 12:23
O taip, šitą jau visi pamiršo, nors tai, kad lyg ir niekas nežuvo nei vairo patirties, nei galios sanktykio, nei nevalito sunkvežimio nuopelnas. http://i.imgur.com/4ZF079O.jpg
Nerealiai 2015-11-12 12:35
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... ai?l=2&p=1
mnv 2015-11-12 14:10
O aš žadėjau savo broliui po poros metų atiduoti savo auto 125 kw O dabar per kažkokį pridurką negalėsiu. Ačiū jam. p.s. galėsim laukti naujienų, kaip su 60 kw kibiru išsitaškys kas nors, nes nespės lenkimo užmiestyje pabaigti Tada kokius apribojimus darys? Nėra auksinio sprendimo ir kaip taškėsi taip ir taškysis, ne kw'tuose esmė.
aurimokas 2015-11-12 14:19
Paverkim, kad negali broliui atiduoti automobilio. Ką sako KET apie lenkimą atsimeni? Jeigu ne, reikėtų atimti teises iš tavęs ir liept persilaikyt jas. KET 136.3 punktas sako: Prieš pradėdamas lenkti, vairuotojas privalo įsitikinti, kad lenkimui būtina eismo juostos dalis yra laisva ir nebus kliudoma priešpriešiais atvažiuojančioms transporto priemonėms. Taip kad jei su 60kw kibiru matai kad nesuspėsi apsilenkti, tai išvis ir nelenki. Ir tai dar per švelniai čia padarė seimas. Galėjo įteisint, kad neturintys dviejų metų stažo negali vairuoti didesnės nei 1000 cm3 kubatūros automobilių. Tuomet jaunimas galėtų vairuoti išvis netraukiančius kibirus, o po dviejų metų, kai galvoje atsiras košės, galėtų persėsti prie normalių automobilių vairo.
Arns 2015-11-12 14:25
Tai ponas žiniuoni, prašom papasakoti, kame gi esmė? Sukurpkit geresnę idėją, kuri neskriaustu protingų, drausmintu nepažangius, atgrasytu budulius. Visa kritika tokiam svarstymui verta plojimų, tikslas pasiektas, žmonės širsta, kad galų gale imamos spręsti problemos. Kaip jau buvo rašyta, sakykim Anglijoje negalima jaunuoliams vairuoti automobilio naktį, už kiekvieną AG taikomi progresiniai draudimo mokesčiai. Prancūzijoje jei atimtas pažymėjimas dėl išgėrimo, teisės panaikinamos ir jas reikia persilaikyti, bet išduodamos tik tada, kai pažymomis įrodai jog atsikratei alkoholizmo (įvairios med komisijos, anoniminių alkoholikų kursas apie pusę metų ir t.t.). Už kurį nors šių įstatymų paplotumėt? Ne, vėl būtu prisimintos Jūsų "teisės" į nebaudžiamumą, ir raginimai kažkokiais jonų skenuokliais surasti idiotus (kuriems neturėtu būti leista vairuoti), stabdyti tik įkaušusius beteisius ar pan. Aš manau, šis įstatymas vienas švelniausių kišimusi į žmogaus buitį. Tereikia kelis metus palaukti iki priaugsi didelės galios automobilį.
daniel.thrink 2015-11-12 15:52
Nu geras, nebegalėsiu vairuoti žigulio kuris sveria 1030kg ir turi 60kw variklį.
Kadras 2015-11-12 16:06
Tai kad galėsi, santykis tėra 0.058Kw/kg, todėl gali drąsiai važinėtis su žiguliu.
Vytax 2015-11-12 16:11
Šitas įstatymas labiausiai kenks 95% tvarkingai vairuojančių jaunų vairuotojų. Jiems tai stipriai apribos galimybes pasirinkti automobilį, įsidarbinti ir t.t. O tiems likusiems 5% kurie agresyviai pažeidinės taisykles į šitokį draudimą paprasčiausiai nekreips dėmesio. Koks jiems skirtumas ar KET pažeisti pagal vieną straipsnį, pagal du, ar pagal penkis.