Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2015-11-12 16:58
Briedas. Aš pats gal 3 metus po teisių išsilaikymo nevažinėjau visiškai, nesunku tą stažą ir pralaukti, o po to iškar tapau variuotoju su stažu - reikia tiesiog laikytis anksčiau nei turi pinigų mašinai :)
Ką realiai matyčiau kaip sprendimą, bet deja brangų, tai kursai kuriuos vadina šiaip kažkodėl "ekstemalaus vairavimo" kursais (pvz Vilniaus SVC) - ten vien pamokinimas taip teisingai sėdėti prie vairo, na ir šiaip galvoti apie mašiną jau duoda daug. Va kai SVC instruktorius jau matys jog tau galima važiuoti ne vien tuščia trasa 30kmh po saugos lankais, va tada jau ir būtų galima duoti galingesnę mašiną. O ne dėl "stažo".
Arns 2015-11-12 17:04
Tą patį galima pasakyti ir apie kelių policijos buvimą, ir apie radarus, ir apie greičio kalnelius... Žinoma tai lies visus, bet... situacija padaryta ne iš vieno įvykio, tendencijos augo metai iš metų. Poreikis tikrai buvo kažką daryti, ir aš matau vienus pliusus šio įstatymo.
Kalbant apie tavo minimus "likusius 5%", deja jiems vienodai bus koks įstatymas ar nebus. Jokia visuomenė 100% neišsprendė neklaužadų problemų. Tačiau nemaža dalis skaudžių avarijų tikrai nutinka jauniems vairuotojams, kurių bene vienintelis nesąžiningumas tebuvo per didelis greitis. Kad "lapo" turėjimas turėtu jį riboti, o ir jį patį privaloma užsiklijuoti, neveikė, visi žinom. Metas išbandyti radikalesnę priemonę, galios ribojimą. Jei dar priverstu draudimo bendroves pradėti smarkiai kelti įkainius nuo automobilio galios (kaip kad pvz Anglijoje) ir nuo užfiksuotų pažeidimų skaičiaus, galėtume dar mąstančią visuomenės dalį išgelbėti. Likusieji... Na čia jau visų kitų reikalas, neleisti draugams prigėrusiems važiuoti, sėdint šalia sudrausminti,pamačius vinguriuojantį ar išgirdus kalbantį blatneką pranešti policijai...
Arns 2015-11-12 17:12
Logiškas variantas, bet visuomet jis bus brangus, nes gerų specialistų nėra ir nebus daug.
Išties būtu galima galingus automobilius išskirti į atskirą klasę ir jiems kurus priverstinai išsilaikyti specialiose aikštelėse su atitinkamais specialistais. Visi suprantam jog perkantis galingą automobilį ne sekmadienį į bažnyčią nupurpsėti ruošiasi. O ypač rudenį pasijaučia kaip galingi, galiniais ratais varomi automobiliai pradeda slidinėti į griovius. Reiktu priverstinai bent teoriškai išmokyti suvaldyti tai ką vairuosi.
mnv 2015-11-12 17:13
Ant popieriaus viskas gražiau nei realybėje. Lenkti betkokiu atveju reikės anksčiau ar vėliau, įsitikinti irgi gali, bet o gal tas atvažiuojantis skrenda 160 ir kaip ir atrodo jog vietos užtenka? Ir šakės. Kuo mažiau laiko praleidi ne savo juostoje, tuo geriau.
Arns 2015-11-12 17:24
Kaip žinia, mažesnis greitis - mažesnės pasekmės.
daniel.thrink 2015-11-12 17:31
Dėkui, apsiskaičiavau. Tačiau arti to limito.. Dar keletas Kw ir visogero.
Stipa 2015-11-12 18:53
Kiek tu gali kliedėti su savo nesamonėm? Jei jau toks protingas visažinis jauties jog gali spręsti už kitus kodėl jie perka galingus automobiliuis, tai paaiškink mums faktais, statistika, o ne iš piršto laužtais pasisakymais. Kodėl mes perkam galingesnius automobilius? Kada automobilis skaitomas galingu? Kodėl žmogus dabar pagal tave turėtų mokėt dar daugiau už draudimą jeigu jis ir taip moka kartais ir dešimtimis kartų daugiau nei kaikurie vairuotojai? Kiek avarijų įvyko dėl nesuvaldyto galu varomo automobilio ir kiek iš jų buvo galingi automobiliai, atitinkamai kiek avarijų įvyko nesuvaldžius priekiu varomų automobilių kai jie posūkyje nuslydo tiesiai ir kiek tam nesuvaldymui turėjo įtakos automobilio galia, jos buvo permažai ar perdaug ar gal tiesiog vairavimo įgūdžių trūkumas? Prašyčiau faktais, statistika.
ponulis 2015-11-12 19:19
USA teises nuo 16 metu, yra apribojimai iki 18os, bet visi vazineja su galingom masinom.
Cia is 3 milijonu zmoniu, keli bukaprociai/ zmones kuriems nepasiseke/ aplinkybiu auka ir kitokie varijantai, tai del ju dabar tures kenteti dauguma? Suprasiau, kad i diena po 20 avariju del galios ir amziaus, tada verta, o dabar..
Vytax 2015-11-12 19:38
Laikas suvokti, kad visos teisinės ir įstatyminės priemonės kelių saugumui gerinti jau išsemtos. Liko tik techninės priemonės. Mūsų tendencijos tokios, kad mes labai daug investuojame į kelių dangą, į sudėtingus viadukus. Bet štai į saugumo priemones investuojame itin mažai. Mažai radarų ir kamerų, mažai visokių atitvarų, miestuose mažai požeminių perėjų, netgi kelio ženklų ir tų nesugebama visų susmaigstyti.
Lengviausia pas mus aišku surasti atpirkimo ožį. Dėl visų keliuose vykstančių avarijų „kalčiausi“ aišku jauni vairuotojai. Kaip ir tose Kražių žudynėse „kalčiausias“ aišku alkoholis.
Arns 2015-11-12 20:47
Ne dėl visų, bet dėl nemažos dalies taip. Ir šitą grupę(jaunuolius) reikia ypač prižiūrėti, nes dauguma ateinančius 50 metų bus mūsų eismo dalyviai. Tikėtis vien tuo,kad patys neatsargiausi tyliai užsimuš ir naivu ir žiauru, nes tie dažnai pataiko į kažką, o ne į laukus. Pagal statistiką mes esam Europos lyderių tarpe. Radaro kas kilometrą neprismaigstysi, reikia kažkaip pralaužti ir priversti laikytis įstatymų.
HDi 2015-11-12 21:57
Nu koficientas tikrai kiek juokingas paimtas, nu bet čia tiek to.
Aš tai manau, kad reikalinga išlyga, kad bent su šeimos nariu turinčiu tam tikrą stažą, leistų vairuoti galingesnį automobilį. Su šeimos nariais abejoju ar drąskysiesi, na tarkim su kokiu broliu tai gal dar, bet tokių jau bus daug mažiau. O vairuoti kai visa šeima kažkur keliauja ko jau ne? Ir stažas bus ne stalčiui.
sub 2015-11-13 10:36
Iš 3 mln. bukapročių tikrai daug Lietuvoje, ir nenustebčiau jei tu vienas iš jų, kaip ir Stipa. Mažiau lygink JAv su Lietuva. Lietuvoje liko daug, labai daug sovietinio mąstymo žmonių, panašu kad tu viena siš jų. JAv visai kitokia politika ir supratimas.
Stipa tai konkrečiai bukaprotis, pats gali faktus susirinkt, tokiems tik autonominį automobilį galima įsigyt, kad pats negalėtų vairuot.
sub 2015-11-13 11:00
Didžiausia problema, kad žmonės galvoja apie save, tik apie save, bet ne apie kitus. Dėl to dažnai per stipriai paspaudžia akseleratorių, galvoja užmesiu galą niekam gi netrukdys. Taip daro gatvėse tik kvailiai. Tai pirmą.
Antrą, kažkas ašarojo dėl lenkimo. Kam nx tau lenkti, jei visi važiuoja leistinu, tarkim 90 km/h. greičiu, a? Nes tu manai kad tu svarbesnis, o ištikrujų visiem px ar tu kažkur skubi. Tokie žmonės, kaip netyčia, kai būna kamščiai sugalvoja važiuoti avarine juosta, ir dar pyksta kai blokuoji.
Palinkėčiau visiems, daugiau galvoti ne apie save, o apie visus dalyvaujančius eisme. Patikėkit me jūs svarbiausi.
audriusn 2015-11-13 11:07
man idomu kur buvo tokie kiauragalviai kaip Stipa, kai ivede apribotas motociklu kategorijas? dabar jei tau dar nera 24, gausi pradziai A2 kategorija, galia nuo 20 iki 35kW ir santykiu ne daugiau 0.2kW/kg. o ir nevisiem reikia ir idomus sportabaikai, kaip daug kas galvoja. su ja net didelio kruzerio negali vairuot. todel nereikia verkt, kad cia labai skriaudzia, isgyvens.
Xdmin 2015-11-13 11:16
palyginai motocikla automobiliu. Uzdekit ta apribojima tuomet tik galu varomiems, juk yra skirtumas, vairuoti priekiu varoma ir galu.
PS: sitas apribojimas butu logiskas nebent tiems kurie buvo prarade jau teises. Pagavo virsijant greiti 2 ar 3 karta, atimtu teises 1-3 menesiams, veliau atgaves gali tik kibira vairuot metus. Bet efektyviu metodu, kaip baudos balai niekas negrazins, juk nekirsi sakos ant kurios sedi.
sub 2015-11-13 12:36
Blyn kokios problemos? Ir motokcijas, ir automobilis yra transporto priemonės, kodėl negalima jų sutapatinti įstatymuose? Ir tas visas verkšlenimas dėl apribojimo, taigi tik dviems metams ribojama, kol važinėji su klevu. Poto gali pirkti, kad ir Buggati. Piemenys reiškiasi matai, nori su ferarriais lakstyt, nors vairuot nemoka protingai.
Arthuras 2015-11-13 12:52
Lėktuvas, sraigtasparnis, laivas ir automobilis, kaip ir motociklas - transporto priemonės. Sutapatinkim įstatymus galiojančius šioms transporto priemonėms...
X-log 2015-11-13 13:10
A) nes motociklas yra daugiau hobis, o ne kasdienio naudojimo transporto priemone
B) nes motocikla vairuojanciu yra labai nedidele dalis
C) nes motociklui ivaldyti reik daugiau sugebejimu, negu automobiliui
D) nes tik vienetai vazinejasi nes su savo motociklais, absoliuti dauguma ji perka (nera tokios savokos kaip "seimos motociklas)
kazkaip cia visi verkiantys uz sita istatyma niekaip nesugeba pateikti statistikos, kiek avariju ivyko del per dideles klevo vairuojamo atomobilio galios (uztektu ir konkreciu pavizdziu, greiciausiai sunku butu surinkti daugiau negu kelis per metus). O reik ir prisiminti, kad stotele nunese ne klevas....
p.s. siulau isvis be dvieju metu stazo uzdrausti vairuoti, vat tada tai saugumas pageres
hamann 2015-11-13 13:21
neįžvelgi koreliacijos tarp galingų automobilių jauno amžiaus ir chuliganiško vairavimo?
X-log 2015-11-13 13:56
Is savo praktikos ne, neizvelgiu. Didesne koreliacija izvelgiu tarp patirties stokos ir galu varomu automobiliu sukeliamu avariju. Kiek tenka susidurti, tai labiausiai kelyje uzkliuna telefonu uzsikalbejusi ar siaip uzsisvajojusi moteriske arba "saugus" pensininkas. Chuliganisku vairavimu dazniausiai issikiria audi sedanai arba aukstos klases bmw (uz kuriu vairo 100% ne klevai). Dar toks chroniskas subarikas kaiminystej yra, bet ten irgi ne klevas. Tiesa, dar siais metais keleta kartu teko susidurti su labai chuliganisku ziguliu, matyt del per dideles galios jis ten taip vaziavo .
Dar is savo praktikos - mane Vilniuje, vaziuojanti dviraciu, nutrenke be teisiu, neregistruotu, dauztu bmw vaziuojantis 17-metis (tuo metu teises buvo nuo 18). Ar sitas siulomas apribojimas butu nuo to apsaugojes?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Galios kuriozas: paaiškėjo, kokie automobiliai nuo šiol bus leidžiami jauniems vairuotojams