Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Xdmin 2015-11-13 14:12
Sutinku, kad M3 nera tas automobilis kuri lapas turetu vairuoti, bet paprasti Civicai, Toyota Yaris, Smart.... come on, paprastus populiarius kibirus uzdraust?
Teises nuo 25 gal isvis padarykim, isspresit visas problemas (isskyrus girtus vairuotojus ir be teisiu, kas ir yra opiausia problema).
hamann 2015-11-13 14:23
Daugiau labai išsamios statistikos: http://www.lakd.lt/files/avariju_statis ... 0-2013.pdf
P.S. Aš asmeniškai nesu už tokius apribojimus, nes šiuo atžvilgiu, mano nuomone, jie priimti skubotai ir neapgalvotai, tačiau, galios/stažo/avaringumo priklausomybė tikrai egzistuoja.
hamann 2015-11-13 14:46
Citata iš KTU studento mokslinio darbo:
http://upcommons.upc.edu/bitstream/hand ... sequence=1
mnv 2015-11-13 15:58
Labas,
O tu apskritai vairuoji, jei pagal tave visi važiuoja nemažiau 90? Yra dar tokie dalykai kaip žalialapiai, autobusai, fūros, traktoriai, sunkvežimiai, senukai, senutės, šiaip žmonės kurie važiuoja 70 nes jie niekur neskuba. Paimam vieną tokį, už jo tempiasi antras toks, tada trečias, žiūrėk ketvirtas jau nebegali jų lenkti nes jų jau per daug, nespės. Na, o penktam nepasirodo, kad jis nespės ir turim, ką turim. Gal su galingesne būtų spėjęs.
hamann 2015-11-13 16:07
iš kitos pusės, remiantis tavo logika, su dar galingesne gal 6 lenktų. o su dar galingesne gal 7, o gal nesuvaldytų lygioj trasoj ir tvotūsi į medį, kaip neretai būna? Neturintiems įgūdžių ir praktikos tam ir riboja, kad nepervertintų savo galimybių, kai žinai, kad automobilis netraukia, tai ir nerizikuosi.
X-log 2015-11-13 16:56
Pala, kalbam apie automobilius. Motociklo visa kita vairavimo specifika, tad uzteks juos cia kisti. Is pateiktos statistikos matom tik tai, kad nepatyre vairuotojai daro daugiau avariju (ko nelabai ir pakeisi), bet nematom del kokiu priezasciu tos avarijos ivyko. Butu idomu pamatyti statistika tarp suzaistu/zuvusiu ir kaltininko vairavimo stazo.
Dar as statistikoje izvelgiu koreliacija tarp avariju skaiciaus ir stazo penkmecio, gal sitoj vietoj irgi reiktu ivesti kazkoki apribojima/ draudima?
Idomiausia dalis sitame darbe ta, kad stabdymo kelias visiems automobiliams yra vienodas, nesvarbu mase, stabdziu/padangu bukle ir t.t. Uzsiciklinta ties isibegejimu.
Isanalizuotas tik vienas ivykis, bet kokiai teorijai galima rasti ta viena auksini pavizdi.
Idomi ta isvada, perziurejau visa darba, tas teiginys, kad jauni ir nepatyre vairuotojai dazniausiai vairuoja galingus automobilius yra visiskas nepagristas.
Ar seimunai is sito darbo butent ir paeme ta mistini 0.06 koeficienta?
sub 2015-11-13 17:01
Taip, vairuoju, turiu virš 10 metų stažą, suprantama turėjau keletą avarijų ir baudų, todėl savęs nelaikau pavyzdžiu. Bet gerbiu kitus eismo dalyvius ir suprantu, kad jei leidžiama važiuoti 90, tai net neviršindamas greičio lengvai ir greitai aplenksi važiuojantį 70, tam galingesnio aumobilio nereikia.
sub 2015-11-13 17:04
Tu čia kokius absurdus rašai? Prie ko čia lėktuvai ir laivai?
mch0lic 2015-11-13 19:18
Nors aš pats net nevairuoju (ir neturiu vairuotojo pažymėjimo), bet manau, kad šitas įstatymas yra visiškas absurdas.
Aš jau nežinau kelintą kartą rašau šitą, bet joks draudimas neišspręs jokios problemos, problemas galima išspręst tik tinkamai auklėjant lavinant atžalas.
Arthuras 2015-11-13 22:57
surenka per kokias 20s. Jaučiat skirtumą?..
Pvz. tarkim jaunuolio tėvai turi VW Touran 2.0 TDI. Galia 104kw, masė 1560. Santykis - 0.06(6). Viskas. Tokio automobilio jaunuolis vairuot negalės. Ką tai reiškia? Kad teisės bus džiovinamos. Ir jei Jums, idiotai, kurie esate už tokį įstatymą, tai atrodo geriau - aš jus užjaučiu.
Jei jau norėjo uždrausti vairuoti sportinius automobilius - tai reikėjo tą ribą kelt BENT iki kokių 0.08.
O ir šiaip - tokį įstatymą apskritai labai sunku užtikrinti ir jis duos labai minimaliai naudos. Na patenkins pencynykų su beretėm užgaidas, kad jaunimas "nelakstytų".
Nerealiai 2015-11-14 00:39
Nežinau kaip su mašinom, bet su motociklais dažnai būna taip, kad 600cm 70kW ir daugiau, būna užregistruoti kažkokiu būdu kaip 25kW. Ta prasme galingą motociklą gali vairuoti ir visiškai jauni, tik reikia autogidą peržvelgt. Tai ar nebus tas pats su automobiliais? Padarys galios ribojimą, prasidės masės, galios klastojimas. Kiek suprantu su LT įregistruotais motociklais jau nieko nepakeisi dokumentuose, bet kai būna atveža iš užsienio ir registruoja naujai, tai tokie dalykai vyksta. Gal su automobiliais nebus tokių šposų.
Arns 2015-11-14 10:33
Nerealiai, aš abejočiau ar taip būtu lengva. Be galo daug laiko, popierių ir ekspertizių reikia vien tam kad perregistruotum mašiną iš N1 į M1 klasę, nors ji gali būti ir nepakeistos konstrukcijos. Tad abejoju ar kas kokį BMW 530 praleistu parašius, kad jis sveria beveik 3 tonas.
Arthuras 2015-11-14 12:14
Na kodėl jūs tokie neapsišvietę. Kam masę didint, jei gali ją mažint ir didint variklio galią? Nusiperki dyzelinį automobilį, kuris turi galios rezervą. Darai palygintinai nedidelius pakeitimus - didesnė turbina, didesnis intercooleris, praleidesni purkštukai. Nuvarai į vimota.lt ir gauni iš kokių 80kw gerokai virš 120kw. Galima ir daugiau. Sąlyginai nedaug kainuoja, o jei dar pačio rankos nekreivos, tai dar ir pigiau gali pasidaryt.
O galima ir tiesiog nuvaryt į vimota (čia ne reklama, tiesiog vieninteliai turbūt ant LT kurie tai daro). Ir nesunkiai perlipti tą draudžiamą masės ir galios santykį.
Arns 2015-11-14 13:16
Arthuras, jei taip darys, žiūrėk po kokių metų bus priimtas sprendimas ne tik galios santykį, bet ir darbinį variklio tūrį apriboti iki kokių 1,2l. Išeitis tik sąmoningiau visiems vairuoti, tada nereikės ir įstatymais reguliuoti pasirinkimų.
Arthuras 2015-11-14 13:57
Išeitis - iš įstatymų leidžiamojo aparato išginti idiotus bei populistus, šiaip jau.
Ribok tą tūrį, daryk ką tik nori - bus tik didesnis stimulas api*ist idiotiškus įstatymus. Ir viskas įmanoma. Net neturint didelių lėšų.
Sprendžiama ne ta problema, kuri turėtų būti sprendžiama.
Arns 2015-11-14 14:05
Arthuras, problema - esame vieni avaringiausių visoje Europoje. Ir tą reikia spręsti. Jei nesugeba tėvai išauklėti, nesugeba instruktoriai išaiškinti, imamasi diržo metodų, įstatymiškai riboti. Ir aš tai palaikau, ir sakau jog tokie kaip tamsta turi būti itin griežtai prižiūrimi, matosi jog nuo pat vairavimo pradžios ne KET, o AKKET(aplinkinių kelių kelių eismo taisyklės) mokeisi, kaip pažeidinėti ir likti nenubaustam. Tikrai labai siutina, kad vis daugiau landų uždaroma ir įvedama tvarka, kurią tiek mokeisi apeiti.
Arthuras 2015-11-14 14:39
Į mane asmeniškai gali nesikreipt, nes man šitas draudimas jau toli gražu neaktualus. O jei ir būtų aktualus, man į jį būtų nusispjaut. Tiesiogine to žodžio prasme.
Arns 2015-11-14 15:18
Va čia ir atsakymas kodėl pirmaujam Europoj. Dar pasistenk truputi ir padėsim tuos Rumunus į vieą. Auksas už savižudybes ne toks saldus, kaip už avarijas ir žuvusiųjų per eismo įvykius skalėje
Arthuras 2015-11-14 15:54
Aš mąstau savo galva. Per savo pirmus dvejus metus nepadariau nei vienos avarijos, negavau nei vienos baudos, nesukėliau avarinių situacijų. Ir taip, nevažinėjau su klevo lapu ir nesilaikiau idiotiškų greičio ribojimų skirtų klevams. Kodėl? Nes taip saugiau. Aš jaučiuosi saugiau, kuomet manęs nelenkia nei sunkvežimiai, nei fūros, nei keleiviniai autobusai. Jaučiuosi saugiau, kai esu toks pats eismo dalyvis, kaip ir visi kiti.
Arns 2015-11-14 16:35
Štai tau ir atsakymas. Kadangi tu nesilaikai įstatymų, verti ir kitus jų nesilaikyti. Jei kitas "taip visi daro" irgi elgiasi, bet nesugeba suvaldyti savo mašinos, turim avariją. Nuo jaunų dienų prispausti laikytis įstatymų tėra vienintelis kelias mažinti įvykių skaičių. Suprasčiau jei pas mus būtu saugu, gal dar vieni ribojimai ir atrodytu juokingai, bet mums tik mokytis iš kitų šalių patirčių. O jos aiškios, kuo daugiau besilaikančių KET, tuo mažiau nelaimių kelyje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Galios kuriozas: paaiškėjo, kokie automobiliai nuo šiol bus leidžiami jauniems vairuotojams