Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2015-11-14 17:04
Ne taip formuluoji. Kuo daugiau mokančių gerai vairuoti automobilį, tuo mažiau nelaimių keliuose. Geriau padarytų po vienerių metų stažo privalomus ekstremalaus vairavimo kursus. Kuriuose parodytų jaunuoliui, kad jis nė velnio nemoka vairuoti ir kad automobilis ne visada elgiasi taip, kaip to nori neįgudęs vairuotojas.
Arns 2015-11-14 17:35
Per kursus išmoksi vairuoti kaip ralio meistras? O jei žiedinių lenktynių atstovas norės dar greičiau? Kursai gerai, bet ne visi bus geri vairuotojai kaip profesionalai, daugumai mašina tik transporto priemonė. O būtent visi gaideliai ir turi taikytis prie bendram srautui sukurtų taisyklių.
Xdmin 2015-11-14 17:54
Viskas butu gerai, jei pas mus nebutu atvirksciai. Dauguma automobiliu su 1-1.6l motoriukais yra draudziami (Citroen C1, Toyota Yaris, Honda Civic, Mazda 3) tuo tarpu su 1.9 tdi passatas, sharanas ir transporteris praeina. Praeina net bmw 725 (e38)! Taip, tai tikrai tie automobiliai su kuriais klevai turetu pradeti vairuoti...
Arthuras 2015-11-14 18:17
Per kursus vairuotojai suprastų, kad automobilis nepriklijuotas prie kelio. Kad jis gali slysti, tapti nevaldomu važiuojant per greitai ir t.t. Kodėl jaunimas daro avarijas? Nes dar neturi avarinių ir pavojingų situacijų patirties. Daugiau važinėję vairuotojai jau žino, kas būna, kai pasirenki nesaugų greitį, kai automobilį sumėto slidžiame kelyje, kai imi akvaplanuoti, kai važiuoji per greitai žvyrkeliu. Todėl jie taip nedaro. Nes supranta pasekmes. O jauni - to nesupranta.
Arns 2015-11-14 19:13
Būtent taip mažai patirties turintis jaunimas ir sukelia avarijas. Mažiau galingas automobilis leis to išvengti. O kaip ir gimęs pradedi šliaužioti prieš pradėdamas bėgioti, taip ir vairuoti turi išmokti pagal taisykles, prieš pradedant eksperimentuoti. Kai nieko nesuvokiantys prisiklauso draugų, prisižiūri video ir bando kartoti, ankščiau ar vėliau nemaža dalis prisižaidžia. Sėkmė kas nulėkė tik į griovį, o ne pakišo saviškę ir ko nepasiuntė į aną pasaulį.
Nerealiai 2015-11-14 23:23
Na čia panašiau, kad pats sau prieštarauji... Ir žinok įmanoma vairuoti taip, kad būtų saugu tik tau. Kaip pavyzdys pėsčiųjų perėja. KET reikalauja prieš perėjas sumažinti greitį. Tau saugu nemažinti? Taip. Ar saugu pėstiesiems? Nemanau. Retas kuris mažina greitį prieš perėjas, o dažnas didina greitį pamatęs pėsčiuosius, kad prašoktų ir nereikėtų laukt kol praeis. Nemanau, kad nutrenkus pėsčiąjį tu labai nukentėtum, na o pėsčiasis gali ir neišgyvent.
Na ir šiaip, viskas labai puiku, kad pasitiki savo vairavimo įgūdžiais, laikai save geru vairuotoju, bet paklausk kitų vairuotojų, visi daugiau/mažiau laiko save gerais vairuotojais, bet iš per didelio pasitikėjimo savimi ir būna avarijos.
donatasv 2015-11-15 01:51
Su istatymu sutinku, tai suteiks papildomu saugikliu, bet...
Paprasta situacija
Seima turi viena automobili, kuris neitelpa i leistinus remus ir kito isigyti nera galimybes.
Sunus ar dukra issilaiko teisias.
Kas jam belieka padeti teisias i kampa 2 metam?
Ir tik po dvieju metu pradet IS NAUJO MOKINTIS VAIRUOTI?
Tai yra apsurdas. (zmona issilaike teises ir 3 metus nevairavo, po 3 metu as tikraja ta zodzio prasme turejau ja isnaujo mokint sudirbt su sankaba begiais ir panasiai... buvo vienas vargas)
As kaip tevas savo sunui nepirkciau masinos uz 250eu ir pats su tokia nevaziuociau, netgi kaimynui nerekomenduociau.
Baranai seime butu itraukia paprasta salyga, leisti vairuoti galingesni automabili su seimos nariu kuris turi atitinkama staza.
Ir paprasta situacija as, sunui/dukrai duodu savo automobili, nuvesti mus visus i kaima/gamta/parduotuve.
Jis/Ji igauna praktikos ir jei bandytu gaideli/vistele vaidint, tuoj butu sudrausmintas ir pastatytas i vieta. Paaiskinta pasekmes ir panasiai. Gautusi auklejimas+praktika, dviguba nauda.
Nors vienas is jusu sakantis kad istatymas yra geras! Paneikit sita teigini! Ir pripazinkit kad istatymas yra priimtas paskubomis ir neapgalvotas. Eilinis seimunu pasityciojimas is liaudies. Pasityciojimas ne del to, kad pati ideja bloga, o del to, kad pilnai neparuostas.
Arthuras 2015-11-15 14:38
Jo, ir matau, kodėl tos avarijos būna. Pavojingi lenkimai (lenkiama įkalnėse, bandoma prasilenkti tryse ir t.t.) , išsiblaškymas už vairo (kalbėjimas mobiliuoju, radijos reguliavimas ir pan.), na ir be abejo - girti už vairo. Jei išspręstume girtuoklių, išsiblaškėlių bei pavienių kamikadzių problemas - keliuosi saugumas išaugtų n kartų.
biggie 2015-11-16 13:45
Jaunuoliams, kurie nori išvengti visokių nesamoningų ribojimų, klevų lapų, 0 promilių, laikinų teisių galiu patarti: yra paprastas būdas viso šito išvengti - kai sukanka 16 metų, einat laikyti B1 kategorijos (keturačiai), gautas teises pasidedat į stalčių, po poros metų, kai sukanka 18 einat laikyti normalią B kategoriją - jums privalės išduoti ne laikinas, o nuolatines teises, nes jūs turite 2 metų vairavimo stažą! Kartu nukris visokie nesamoningi ribojimai.
Nerealiai 2015-11-16 20:01
Tai va, jeigu važiuoji pagal KET, tai ne taip dažnai tenka ir lenkt, nes didžioji dalis ir taip važiuoja +10km/h, geras to pavyzdys Via Baltica, visi asai, o avarijos vos ne kasdien.
Arthuras 2015-11-16 22:35
Tai ir pavojingi lenkimai dažniausiai vyksta tuomet, kai atsiranda tokių, kurie nepagrįstai rieda lėčiau, nei leistinas greitis. Ir šiaip, dar kartą kartoju, tie +10 realiai yra +3km/h.
Nerealiai 2015-11-16 23:38
Na Lietuvoje retai tokių pasitaiko, kurie važiuotų lėčiau nei leidžiamas greitis ženkle, greičiau atvirkščiai +10km/h, nebent kokie pensininkai. Nežinau ant kokių kibirų tokios paklaidos, nes ant šiuolaikinių, net ir ne pačių naujausių automobilių vidutinė paklaida 5%, kas važiuojant 50km/h yra +/- 2,5km/h, o prie 100, +/- 5km/h. Dėl įdomumo galima pasijungt dar GPS spidometrą, arba pravažiuoti pro greitį rodančią švieslentę. O ir šiaip kalba eina apie realų greitį, o ne apie tai kiek pas ką rodo. Matavo gi su vidutinio greičio matuoklėmis, kurių paklaida išvis tik 0,5%, tai pirmosiomis savaitėmis pilna buvo +30km/h ir daugiau viršijančių.
O dėl pavojingų lenkimų, tai tos kelios sutaupytos minutės, ar realiai vertos rizikos? Ar čia šiaip giliai įsišaknyjęs nepakantumas vienas kitam kelyje ir savo pranašumo rodymas.
Arthuras 2015-11-16 23:58
Tai ir matuota ant įvairių automobilių su GPS. Na taip, prie labai mažo greičio paklaida gal ir mažesnė, nei 7km/h, bet važiuojant lygiai 100km/h ne viename automobilyje (tikrai ne sename) teko matyti realų greitį 93-94km/h. Su originaliais ratais. Dedant neoriginalius būna, kad paklaida sumažėja/padidėja.
Nerealiai 2015-11-17 00:16
Jei kalbam apie GPS esantį telefonuose, tai jis irgi mėgsta šiek tiek meluoti, priklausomai kiek palydovų tuo metu mato. Teko pastebėti, kad skirtingos programėlės netgi sugeba rodyti skirtingus greičius, 1-3km/h. Jei tiksliai matuoti, reikėtų praeit meteorologinį patikrinimą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Galios kuriozas: paaiškėjo, kokie automobiliai nuo šiol bus leidžiami jauniems vairuotojams