Jau prasideda kainų karai? „Tesla“ staiga sumažino „Model 3“ kainas - kai kuriose EU rinkose daugiau kaip 6000€ (2)
„Tesla Model 3“ yra pigiausias gamintojo modelis. Ir, neišvengiamai, populiariausias. Tačiau konkurentai nesnaudžia ir pardavimus visada galima paskatinti. Europoje, kur naujų elektromobilių modelių yra nemažai, „Tesla“ mažina „Model 3“ kainas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kinijoje „Volkswagen ID.4“ kainuos mažiau nei „Tesla Model 3“. Turint omenyje, kad tai - labai svarbi elektromobilių rinka, „Tesla“ į tai turėtų sureaguoti. Kita vertus, dabartinis kainų mažinimas greičiausiai pasirodė per greitai, kad galėtų būti laikomas reakcija į „Volkswagen“ kainoraštį.
„Tesla Model 3“, panašu, pinga didžiojoje Europos dalyje, bet ne visur vienodai. Dėl skirtingų mokesčių skirtingose šalyse „Model 3“ kainuoja skirtingai, todėl ir kainų kritimas nėra vienodas. Štai Vokietijoje „Model 3 Standard Range Plus“ kainavo 42,99 tūkstančius eurų, o dabar kainuos 39,99 tūkstančius. Prancūzijoje ta pati „Model 3“ versija atpigo net 6190 eurų, bet kainuos 43,8 tūkstančius. Aišku, tiek vienoje, tiek kitoje šalyje pirkėjai gali naudotis elektromobiliams suteikiama parama.
„Long Range“ versija Vokietijoje atpigo 2,5 tūkst. eurų (Prancūzijoje - 5810) - nuo 52,49 iki 49,99 tūkstančių eurų. Tuo tarpu „Long Range Performance“ Vokietijoje kainuos 3,5 tūkstančiais pigiau - 54,99 tūkstančius eurų. Nėra aišku, kodėl „Model 3“ atpigo, bet greičiausiai tai yra susiję su visa eile faktorių - gamybos proceso optimizacija, augančia konkurencija ir „Model Y“ laukimu.
„Model 3“ pardavimai krenta nuo 2019 metų. Iš dalies tai yra normalu - kai į rinką žengia lauktas produktas, pirminiai jo pardavimai visada yra labai aukšti, bet vėliau lėtėja. Iš dalies tai - naujų konkurentų atėjimas. „Model 3“ ne tik neturėjo gerų tiesioginių konkurentų - net ir gretimose kategorijose nebuvo stiprių elektromobilių. Tai reiškia, kad daug žmonių žvalgėsi į „Model 3“, nors jiems iš tikrųjų reikėjo pigesnio ir mažesnio automobilio. Kai kurie pirko „Model 3“, kiti - laukė. Ir dabar rinkoje yra „Volkswagen ID.3“, o pakeliui - dar daug įvairių elektromobilių.