Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nightbringer 2008-07-09 21:43
As manau, kad religija buvo sukurta valdyti zmoniu mases. Juk visi zino kas buvo kai isigalejo religija. Degino mokslininkus, zude kitatikius. Jei labiau pasidomesite religija suzinosite, kad jos visus yra labai panasios. Na manau, kad ji dabar pasitaise deka geru zmoniu kurie stojo pries baznysias, bet vel zmoniu godumas leido isigaleti revolusijai, nes karaliai ir kiti pasiturintis tikejosi gauti turtu is baznysios. O seip as patarsiau vesti i baznysia mazus vaikus ir skleisti tikejima, nes tai labai padejo man ir manau, kad pades tapti geresniais kitus (pvz:prisimenu kai bijodavau padaryti ko nors bloga, nes galvojau, kad teks atsimti pries dieva). Bet po truputi as jos atsisakiau suzinodamas vis daugiau apie pasauli. Na kagi isbridom is religijos,nes zmones pradejo mastyti individualiai ir mums kuria psihotropinius ginklus.
Logan 2008-07-09 22:09
D nieko ta baznycia maziem vaikam nepades, vienas is kiemo yra priejas senaj tos pirmos komunijos ir kt. bet kai paziuri kas jis veikia tai..., o jam 12-13 metu.
Cia ta bazynia nieko nepades/nepakeis, jaigu vaikas susides su neta chebra
Anonymous 2008-07-09 22:14
www tiputeorija lt
Nightbringer 2008-07-09 22:26
Na man tai padejo, nes buvau is mazumos mokomas, bet sutvirtinimo ejau tik del to, kad tevai labai norejo. O seip bent musu miestelyje dauguma eina del noro ar dar ko nors,nes kiek girdejau klases (kur vyksta pamokos) buna pilnos. O tie kurie usiregistrave ir nelanko buna vienetai.
Nightbringer 2008-07-09 22:30
Pritariu, nes draugai labai daug itakoja. Galim sakyt , kad visa jo ateiti gali pakeisti kardinaliai.
Anonymous 2008-07-10 00:16
Dievas įprasta suplakta forma. Kai kas gal jį ir įsivaizduoja, kaip dėduką sėdintį ant debesies. Pamąstykime giliau
Pažvelkime jau mokslu šiek tiek giliau kaip kas yra. Turbūt pastebėjote, kad atomas ir musų saulės sistema yra identiškai panašios. Egzistuoja branduolys-saulė ir elektronai - planetos. Viskas paprasta ir elemtaru. Taigi žmogus sudarytas iš kūno, kūnas iš audinių, audiniai iš lastelių, lastelės, iš molekolių ir molekulės iš atomų. Atomo - aš drystu teikti kad mokslas neįgeba jo toliau ižvelkti. Pagal mano teorija tai yra galima sakyti begalybė. Mūsų saulės sistema tai tik kaip visatos atomas. Manau pagavot mintį.
Mano išvada būtu tokia, viskas yra energija tik ši energija skisrtos į tankesnes ir retesnes formas. Taigi ir Dievas yra tiesiok energija, į kuria įeina viskas.
Turbūt matėte žmogaus kūną, jisai nebejuda, nekviepuoja, tai lyg kas būtu išėje iš jo t.y nebėra kam jo valdyti. Prieinu išvadą kaip sielos egsitavimą. O siela savo teigimu galiu priligynti kaip lašą iš vandenyno, o vandenynas tai ir yra Dievas. Viskas sueina į tą patį.
Tikrieji "mes" esame kaip aš įsivaizduoju sielos - šviesa vienas atomas - gyvastis. O tai ką mes matome, tai tarsi drabužis kurį mes valdome.
Kur jūs jaučiatės būdami kūne? Aš jaučiuosiu esąs už akių akys yra galvoje. Dar iš seno egzistuoja posakis : "Akys sielos veidrodis" Taigi mes randamės galvoje - smegenys. Smegenys - kūno valdymo centras. Smegenys nėra protas ir nėra logika. Bet jose egzistuoja šie dalykai kaip mąstymas ir paanašiai. Taigi kaip mes galime paaiškinti protu kas mus sukūrė, logika ir mokslu nieko pilnai neišaiškinsi, nes tai tiesiog ribotas dalykas.
Liečiant religijas, tai taip sutinku, kad tai tiesiok žmonių valdymas, tačiau visos jos siekia to paties Dievo. Skirasi tik forma.
Aš manau, kad bažnyčia tiesiok eilinis pastatas, tik žmonės jį psychologiškai išaukština savyje, tai galbūt ir duoda savotiška efektą. Kaip savaįtaiga ar panašiai. Bet Dievas gi bažnyčios nesukūrė, jis sukūrė Žemę. Kuri taip pat yra gyva, taigi aš savo ruoštu geriau būnu miške kur viskas gyva aplinkui, o ne dirbtina sukurta žmogaus. Gaila, kad jau ir tai virsta į gryna dirbitnumą (man darosi baisu)
Biblija parašyta tikrai teisinga, turiu omenyje tikrąją Bibliją. Nepamirškime kad ji yra daug kartų versta. Kaip visada žmogus nori viską suprasti logika ir protu. Mėgstama sakyti biblijoje viskas parašyta tarp eilučių. Čia ne paprasta knyga kad ją paimti ir skaityti, ją reikia suprasti. Asmeniškai aš jos pats tai neskaičiau nežinau ar ir apsimoka, nes vertimai mano nuomone tikrai yra iškraipyti. Kas suprato kas yra biblijoje, galbūt tuo pasinaudoja sukūrė savas strategijas. O kad žmonija pasuko ne tuo keliu matosi.
Taigi visų šių tyrimų naudos ir prasmės neįsivaizduoju. Aišku jei jau tai pradėta, tegu duoda gerą jau tai....
O galutinė išvada mano tokia: Neapsiribokeime tik protu kurys sukūrė mokslą, o intelktas tai žmogaus fizinės informacijos kaupiklis į smegenis, kai numirsim viskas dings. Tuo pačiu ir pragyvento gyvenimo prasmė. Egzistuoja samonė, reikia panirti į tai ir pažiūrėti patiems į viską giliau, o nelaukti mokslinių išvadų.
Su mokslu ir religijomis pradeda susipažinti vos ko ne gime. Bet su savo vidumi - samone, vargu ar dažnas
nikis 2008-07-10 00:39
na siaip nesupratau, ar 1.9 miljonu euru ar svaru, nes ir taip, ir taip parasyta. kaip cia su sia klaida bebutu, manau, jog sie pinigai leidziami veltui. religija atsirado is keliu protingu(kurie suvoke, jog niekam prasmes nera, galbut suprato, kad mirtisyra visiska pabaiga, ir eme tiketi, kad galetu ramiau gyvent) arba kvailu zmoniu(kurie susigalvojo tiketi i kazka aukstesnio, nes daug ko nesuprato ir negalejo paaiskint). tad dabar mano nuomone yra 2 tipai tikinciuju, tie kuriems maziems gimdytojai ipersa tikejima ir tie kurie padaro ta pati ka ir religija sugalvoja protinguoliai ar kvailiai, ir prisiderina prie artimiausios religijos ar sektos. trumpai tariant, zmones tiki, nes bijo. o cia susije ir su gamta, ir su samone, ir su siuolaikiniu amoraliu pasauliu.
Anonymous 2008-07-10 01:09
Iš dalies teisingai sakai, kad bijo. Bet jei bijo to reiškia bijo patys savęs. Baimę sukūrė žmogaus psychika kitaip tariant - ego.
Niekas be reikalo nevyksta, jeigu jau yra vadinasi prasmė taip pat yra. Nemanau, kad mirtis yra visiška pabaiga, nes tu negali išnykti. Kas sudega tas taip pat galima sakyti transformuojasi į kitas formas.
Tikėjimas kažkuo pas visus egzistuoja, nes tu neįgebi visko paaiškinti protu, nesvarbu kad ir kaip mastysi.
nikis 2008-07-12 20:42
na taip, neisnyksti, esi mikroorganizmu suskaidomas ir smukesnius organinius ir neorganinius darinius, ir veliau panaudojamas augalu ar kitokiu organizmu gyvybei palaikyti. bet as ta pavadinciau pabaiga, netikiu, nei i dieva, nei i reinkarnacija, nei i pomirtinius pasaulius, nei i dvasias, todel pabaiga laikau ta akimirka, kai nustoja funkcionaves zmogaus protas, nes tada viskas ir baigiasi, juk pats protas viska valdo, bando suprasti, ir kas svarbiausia kuria.
Anonymous 2008-07-12 21:25
Na aš nepapsiriboju tokiu supratimu nes man iškyla klausimai:
(ką turėjai omenyje sakydama 'protas' nzn jis neorganas ne kas jis tiesiok kaip egzistuojantis dalykas manomai smegenyse.)
Kas valdo smegenis?
Kodėl taip viskas vyksta?
Kodėl gyvenu?
Na realiai kokio aš suvokimo noriu, neparašau naudodamasis logika ;D
Tas_pac 2008-07-12 21:51
Taip, kas nori į viską atsakyti vienu atsakymu sako ''Dievas'' o tie kurie ištiesų nori surasti atakyma jo ir ieško.
nikis 2008-07-12 23:36
na, tau reiketu pasigilint i zmogaus anatomija ir filosofija. o kad kimbi prie mano post'o, tai tegaliu pasakyt, rasiau kuo suprantamiau, kad nebutu sudetingu savoku, ilgu aiskinimu, paemiau trumpai glaustai. ko truksta pats susideliot gali
Anonymous 2008-07-13 12:49
Tas_pac, kaip tu manai kaip to reikia iešokti?
nikis, Aš jau gilinuosi ten. Dėkui už patarimą
Andrius.V 2008-07-13 14:10
Tokios išvados priėjimas yra visiškai nelogiškas. Žmogaus kūnas ilgainiui susidėvi, dėl susidėvėjimo pradeda stoti funkcionuoti kai kurie organai, atsakingi už gyvybės palaikymą. Čia labiau tiktų palyginimas su automobiliu: jis važiuoja tol, kol paduodamas kuras, kol vyksta degimas, kuris judina stumoklius, kol sukami ratai. Kai su dalys po truputį dėvisi, prastėja kuro padavimas, jo deginimas, išmetimas, energijos paėmimas, susidėvi stūmokliai, krumpliaračiai, velenai, kol galiausiai viskas susidėvvi taip, jog niekas nebeveikia.
Tai ką, mašina irgi turi sielą? Čia tokia pati logika. Žinoma, automobiliais - ne gyvas daigtas. Bet tai ta pati prielaida.
Norėjau pasakyti tik tiek, kad tokių paprastų palyginimų negalima naudoti. Iš pirmo žvilgsnio neaiškūs išoriniai panašumai dar nieko nereiškia
Anonymous 2008-07-13 15:07
Na galbūt nėra identiškai panašios atomo ir saulės sistemos orbitalės ar kita, bet kad principas realiai panašus tai tikrai. Žmonės dar kitų žvaigždžių sistemų taip pat neištyrė. Nežinia kaip ten kas skrieja, nesvarbu kad mūsų saulės orbita kitokia. Taigi čia lieka vėlgi arba arba.
Sakai pats: 'neaiškūs'. Tad derėtu pasigilinti. Bet tave gerbiu, galbūt tu daugiau pasikaustęs mokslinėmis žiniomis ir linkęs į logiką bet mažiau į vidinę filosofiją.
Topazas 2008-07-13 15:51
Manau, kad tikėjimas arba Dievas yra tokia pat galia, dėsnis, nuolat veikianti jėga kaip gravitacija ar koks kitas fizikinis dėsnis. Tik tikėjimas neaiškina gamtos veiksnių ir jokiu būdu nepireštarauja mokslui. Tikėjimas Dievu - yra teisingas kelias į dorą, laimingą gyvenimą. Jei nuoširdžiai tikėsi Dievu, laikysiesi jo įstatymų, atlikinėsi sakramentus - užtikrinu, garantuotai sulauksi sėkmės gyvenime. Tikintis žmogus įgauna sąvybių, vertybių, kurių be Dievo paprastas žmogus NIEKADA neįgaus - tai išmintis, Dievabaimė, tvirtybė, ramybė ir daugelis kitų... Kekšė yra protinga, vagis yra protingas, bet jie tikrai nėra išmintingi. Ir tos kitos sąvybės gaunamos tik per Dievą. Netikėti Dievu - tai tas pats, kad būti atstumtam mylimo žmogaus, gyvenimas tada būna žymiai sunkesnis.
Ir man visiškai jokio skirtumas ar Dievas yra ar ne! Man nereikia jokių atsakymų kodėl žmogus tiki! Aš žinau, kad kai tiki, viską lemia psichologija, nusiteikimas gyvenimui, tai kas???! Gal žinot geresnį būdą paveikti protą ir tapti laimingesniam? Aš labai domiuosi tiksliaisiais mokslais, ir norėčiau su jais sieti gyvenimą, bet jokiu būdu neprašysiu atsakymo apie tikėjimo tiesas... Man užtenka žinoti, kad bažnyčia moko gėrio suvokimo tiesų, ji man padeda nepasimesti gyvenime ir aš tuom džiaugiuosi, man šitas būdas priimtinas, tegul mane vadina kvailiu, bet jei aš nuo to tampu laimingas - kam ieškoti visko paneigimo, kam tyrinėti kodėl žmogus tiki?
Kaip sakiau, bažnyčia moko tik gėrio! Be bažnyčios žmogus ilgai klaidžioja gyvenimo vingiais, o jei ir randa aukso puodą - retai tampa laimingas. Argi matėte žmogų, kuris kiekvieną sekmadienį einantis į bažnyčią gulėtų girtas griovyje ar bandytų kitaip save nužudyti? Aišku pasitaiko tokių atvejų, bet nuoširdžiai tikintis, niekuomet nepasiduos likimo dovanotiems sunkumams. Aš pažiūriu į vyrus bažnyčioje - jie tvirti, sambūs, matosi labai rimti, o šeimoje padeda visiem ir turi jėgų gyventi dėl kitų.
Tas pats darosi ir visuomenėje - pasižiūrėkit į Lietuvą ar kitas krikščioniškas šalis - visos eina VELNIOP. Vagystės, žmogžudystės, išdavystės, barniai šeimose, skyrybos, viskas viskas kas blogai čia yra Dievo neturėjimo priežastis... Pasižiūrėkim į musulmonų šalis kaip Turkija - kiekvienas žmogus griežtai laikosi savo tikėjimo įsakymų, meldžiasi į dieną po kelis kartus, tiki Alachu (tai tas pats mūsų Dievas Jahvė, negalvokit, kad jie tiki kitu) ir dėl to musulmonai tiesiog klesti! Jų įtaka pasaulyje didėje, jų visuomenė darni ir labai vieninga. Kas eina su Dievu - tai ir Dievas su juo.
Tai va. Dar kartą pasakysiu - man vienodai kokia tikėjimo esmė, man vienodai, kad kiti mano, jog tikėti kvaila, nes Dievo nėra, man vienodai, kad meldžiantis ir einant į bažnyčia žmogus save paveikia psichologiškai ir nusiteikia gyventi gerai. Man užtenka žinoti, kad tikėjimas Dievu į blogą nenuves, o tai atvirkščiai - pats geriausias, tiesiausias, lygiausias ir lengviausiai pasiekiamas kelias į sėkmę.
Andrius.V 2008-07-13 16:14
Komentuoju nepiktai, tik šiaip pamąstymui: kas yra "geras" ir su kuo lyginant? Gero supratimas priklauso nuo supančios aplinkos, kultūros ir seniai besiformuojančių vertybių. "Geras", kaip bebūtų keista, nėra universalu. Kas tau atrodo "gerai", man gali atrodyti "blogai" ir atvirkščiai.
Reikia vengti tokių abstrakčių žodžių naudojimo. Tai neaišku ir nekonkretu, nes tuo labai lengva manipuliuoti. O juk mes visi pastebim, iki ko gali privesti manipuliacija
Tokiom neapibrėžtom temom kalbant sunku pasakyti, kas yra teisus ir kur apskritai slypi teisybė. Todėl vertėtų apsieiti be pamokslavimo ir abejotinų faktų pateikimo (kodėl? todėl, kad asmeniškai pats pažįstu žmonių, kurie yra netikintys, tačiau turi tokių pat savybių ir yra tokie patys, kaip jūsų apibūdinti "nuoširdžiai tikintys". Reiškia tai ne vienintelis "vaistas").
eWizard 2008-07-13 16:39
Kodėl visi religingi žmonės (komentatoriai) yra taip nusistatę prieš tokį tyrimą? Negi taip sunku truputi atidžiau perskaityti straipsnį:
Juk čia nebandoma įrodyti, kad religija yra blogai/gerai ar kažkas tokio. Tiesiog norima išsiaiškinti iš kur/kodėl žmoguje atsiranda tokios mintys/jausmai/dar kažkas panašaus.
Topazai, paguglynk apie musulmonų santykius šeimoje, gal truputi pasikeis nuomonė apie tuos necivilizuotus kraštus.
P.S. Religija tai viena iš geriausių ir neišsememų fleimo temų.
Andrius.V 2008-07-13 16:52
Aha, pirmoj vietoj yra religija, antroj - nso, trečioj - muzika T.y., dėl šitų daugiausiai ginčų kyla
doggydogg 2008-07-14 09:17
pritariu Tas_Pac
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl mes tikime į Dievą? Atsakymo ieškoma 2 milijonų svarų vertės tyrimu