Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-02-04 22:43
Straipsnis yra siek tiek saliskas,nes parodo jaunima tik is vienos puses.Nera jis toks jau blogas,juk tai ne per diena ivyko,jog jaunimas nustojo savo vertybiu,tam juk kazkas dave pradzia.Pvz kokie hipiai ir zole,rock'n'roll era.Tai tikrai ne nudienu jaunimo ismislas.Bet net romos laikas kilmingieji rengdavo puotas,kuriose buvo taip pasakius ''isdykaujama",bet zmonija del to "nenuvyto'' ir nedegradavo.
O kas del zmogzudysciu,tai anksciau maniau,jog zudosi tik psichiskai nesveiki zmones,bet kai isgirdau kelis pavyzdzius is isprusiu zmoniu pvz kaip B.Radzevicius.Taikrai nemanau kad zudosi tik kvailiai.Galeciau daryt prielaida,kad net tai parodo jog lietuviai yra siek tiek daugiau su egzistencializmu "pabendrave" zmones ir tai juos priveda prie tokiu drastisku poelgiu...,
Anonymous 2008-02-05 03:27
Siaip is esmes man straipsnis patiko.. Tikrai asmeniskai mane jis priverte susimastyti... man 21 metai, manau kad dar jaunas ir vos ne paauglys jauciuosi ir netgi bijau saugusiuju, gyvenimo, savarankiskumo. Nes jaunyste manau kad patc geriausias gyvenymo etapas ir jy reikia nugyventi linksmai, su begale nuotykiu. Aisku pagalvoju apie ateity ir mane apima baime, nezinia... Nesu ash is turtingos seimos ir man paciam reikes susikurti gyvenima. gryztant prie srtaipnio, ten daug teisybes... Sakau nes pats neatsisakau parukytis zoles, bet toli grazu nelaikau saves narkomanu. Nors jau manau kad tai yra tikrai blogai.. Tik nesutinku kad dingo jausmai ir visa kita, galbut todel kad ash esu emocingas, daug mastantis zmogus. Ir dabar yra viskas pakankamai gerai, kitaip negu teigia straipsnis, jauciu kad viskas juda y gera puse. Ir tykiu kad daugelis jaunimo kuris nemasto anksciau ar veliau susimastis ir susikurs sau pakankamai gera ateiti.
apie ONE
One ash vertinu teigiamai ir tik teigiamai. Nesuprantu kuo jis jums neytinka?? Manau kad jus paprasciausiai nemokate pasiimti is sio portalo teigiamu dalyku. Pavizdziui pas mane drauguose yra TIK mano pazystami zmones, bentjau nors karta ash juos esu mates gyvai. O tai yra del to kad daug mano draugu yra uzsenyje, ar kitame miete ir labai lengva su jais bendrauti, matryti ju nuotraukas ir pan. Kad ir buve klasiokai, visvien ydomu kartaispasidaro kaip jiems sekasi, taigi susirandu ash ji, nes pas mane nustatyta "klasiokas", "giminaitis"... ir labai lengva susirati! Pagrindine esme sio puslapio asmeniskai man yra susisiekimas su draugais. Ir kaip galima peikti toki gera puslapi???
Anonymous 2008-03-12 13:14
Į DNC mintis : mąstantis žmogus yra toks, kuris būdamas 21 m žino apie žolės rūkymo žalą, žino, ką jis veiks gyvenime, žino, kad jis pats turės jį susitvarkyti ir pasiekti sau užsibrėžtus tikslus. Mąstantis žmogus žino savo tikslus ir jie yra ne tokie kaip daugumos mūsų jaunimo - padūkti, parūkyti, patingėti prieš tv žiūrint bukas laidas. Taigi, linkiu jaunimui tapti tikrai m ą s t a n č i a i s.
Iš kur atsirado šių dienų jaunimas? Iš tos aplinkos, kurioje gyvena. Senesnė karta matė nepriteklius, stovėjo eilėse rūkytai dešrai, žirneliams, madarinams nusipirkti, o šis jaunimas net nesupranta kaip tai gali būti. Jiems reikia aiškinti, kad taip buvo ir sakyti, kad džiaugtųsi, kad dabar turi tai ką turi ir kad privalo tai gerbti ir vertinti. Visa aplinka formuoja mus ir jaunimą tame tarpe.
Anonymous 2008-03-12 14:18
Na seip nors as pats dar jaunimas bet kiti vapse tau 16 metu ajna 8meciai ir aiskina tau raunasi kaip sakant beje ir patyciu labai daug isgirsti o kazin ar kokiam 9 amziuj butum isgirdes cha tu storas ir pan
Anonymous 2008-12-27 01:26
geras straipsnis
Anonymous 2008-12-27 14:18
Nespėjau perskaityti visų komentarų, bet esu pakraupusi.
Vieniem visiškai nusispjaut į tokias rašliavas, kitiems ''taip jau yra ir nieko čia nepakeisi''.
Žmonės, kas jums darosi? Negi iš tiesų esame visi abejingi? Nemanau!!!
Tai tik priedanga, skydas, šarvai, mes bijome parodyti, kokie esame iš tikrųjų, ,todėl slapstomės, bandom primest kietus, bet net nesusimąstom, kad juk ir mes vieną dieną pasensim, neliks nieko dėl ko dabar taip plėšomės.
Na bet tai tik mano nuomonė, neesu iš tų apie, kuriuos čia rašo, neesu ir iš tų apie, kuriuos dar rašys, aš esu dalis mūsų jaunimo, to nuostabaus, gyvuojančio, ir žalio!
Vienas lauke ne karys, bet visi kartu, mes galime priversti žemę suktis į kitą pusę;]]]]
Anonymous 2008-12-27 16:15
narsus pasisakymas, bet...
laikau save jaunimo dalimi bet nelaikau bejausme ir be vertybiu butybe
taip, reikia ir vakreliu, ir madingu rubu ir dar daug visko, bet lieka laiko ir pamastymams apie buti, gyvenimo prasme, vertybes ir tinkama elgesi.
nenoriu tiketi, kad dauguma jaunimo yra kitokie. galbut nemasto apie morale kasdien, taciau netiesiogiai vis tiek susiduria su tuo.graziai elgiasi su draugais, juos palaiko, padeda.jau vien tai yra irodymas, kad dvasiniai dalykai neuzmirsti,
taigi visiskai nesutinku su autoriumi.
mano nuomone, yra zmoniu, kurie visiskai pasinere i materialiniu vertybiu sukuri, taciau pilna ir tu, kurie masto giliau!
JAULER 2008-12-27 21:54
tokį pat komentarą parašiau politika.lt puslapyje, tai parašysiu ir čia:
retai kada skaitau tokius straipsnius, bet šį kartą jau užklydau, ir noriu pareikšti nuomonę. Straispnis tikrai neblogas, tik kad taip jau suabsoliutinta, kad nebeatitinka realybės... Aišku, yra ir tikrų faktų, bet teigimas, kad mes visi tapome bejausmiais mėsos gabalais, kuriems rūpi tik pinigai, tai manau jau yra gerokai suabsoliutinta. Taip gali pasirodyti tik pasižiūrėjus labai paviršutiniškai, nes visada pamatyti kas blogai yra daug lengviau, negu pamatyti kas yra gerai, kaip kada yra pasakęs V.IRVINGAS: "Pažinimas kaip jūra: tas, kuris kapanojasi ir pliuškenasi paviršiuje, visados panašus į juokdarį ir todėl atkreipia į save daugiau dėmesio negu perlų ieškotojas, kuris, nekeldamas jokio triukšmo, skverbiasi į patį nepažintų gelmių dugną ieškodamas brangakmenių." Taip, technologijos per šiuos kelis šimtmečius pasikeitė kapitaliai, tai keičia ir mūsų gyvenimo būdą. Žmonės suprato, kad gali pasiekti labai daug, ir galimybės yra labai didelės, beje ir įvairios, todėl, kas nori (o tokių yra daug) sau ramiai siekia savo tikslų (kurie praktiškai visi yra kilnūs ir geri, tik norint juos pasiekti, reikia įdėti daug darbo), kartu su bendraminčiais ir ramiai gyvena, Aišku, atsirado keletas žmonių, kurie niekaip negali pasirinkti, arba jiems nepatinka, kad nevisi yra tokie kaip jie. Pavyzdžiui tikintieji Dievu labai išgyvena, kad mažėja tikinčiųjų, bet tai yra normalu, atėjo laikas, kada žmonės susivokė, kad galima labai neblogai gyventi ir be Dievo, suvokia, kad žudyti vogti ir t.t. yra blogai ir tam nereikia jokio Dievo, tai tie sau ramiai gyvena. Visi tikintieji neišnyks, tiesiog reikia toleruoti visaip mąstančius ir visaip galvojančius žmones. Atsirado galimybė rinktis, todėl ir atsirado skirtingai pasirinkusių, užtai kartu ir atsirado klaidų, bet neklysti galima tik vienu būdų, t.y. nieko nedarant. Todėl toleruokime visaip mąstančius ir nesmerkime už klaidas.
galvotas 2008-12-28 01:18
na mane nustebino sitiokia komentaru daugybe ir kekvienas su savo nors kai kuriu ir ne daug bet vis delto skirtinga nuomone. skirtingas zmogus skirtinga nuomone.
o jaunimas ir apskritai zmonija visada buvo ir bus bloga ir gera , tamsi ir spalvotas ,grazi ir bjauri ir t.t. jug pusiausvira tarp in ir jan turi buti.sitame straipsnyje manau buvo per mazai atskleista geroji jaunimo puse nors aisku kur gi tu ta gera jaunima pastebesi jug jie ir sedi namie knygom apsiverte. ir mokslais besirupina.bet visdelto manau kad didzioji lietuvos jaunimo dalis yra kaip sakoma aukso viduriukas jie megsta kartais ir duma uz kampo patraukti ir miskelije siek tiek isgerti bet ir per pamokas nemiega ir namu darbus padaro ir prie tevu gerus vaidina ir su kaimynemis pasisveikina.bet aisku is viso sito isaugama nes viskam yra savas laikas bet nesakau kad jis visiems vienodas vieni tai suviokia tam net neprasidejus kiti "silpnavaliai" tai supranta jau per velai ir galop nusizudo
man labai patiko kazkieno komentaras apie budizma.bet manau jog jeigu kiekvienas gyventu pagal buda mes galop atsidurtume akmens amziuje ir vel sugrystume iki cia.o kodel? tai atsitiktu todel kad tokia jau zmogus butybe jam neustenka tureti banana rankoje ir laipioti po nesavo medzio sakas kaip simpanzei. jis nori tureti ka nors tokio ka galetu vadinti savo daiktu.tada ir atsiranda pirmasis blogis kai zmogus atsistioja ant derlingo zemes lopinelio ir su mediniu pagaliuku apibraukia rata aplink savo kojas ir pasako cia mano.nors istikruju toks mastymas yra klaidingas nes zmogus negali tureti nieko savo nes nieko siame pasaulyje nera amzina net pats pasaulis. ir visada gali atsirasti ir atsiras kazkas kas is taves ta daikta atims ar tu pats jy is saves atimsi tai yra numirsi.kadangi as cia jau pradejau varyti neitema ir galop pradesiu tusciazodziauti(kaip kaikas soje diskusijoje jau daro) noriu pasakyti jog jaunu zmoniu mastyti mes niekaip nepriversime bet mes jiems galime atskleisti ju talentu ir gabumus tada jie patys nenores panirti i degradavima (aisku kaip jau sakiau turi buti pusiausvira ).o sitokias diskusijas skaitantys jaunuoliai jau manau pakeite savo nuomone ir mas juos nuo to jau apsaugojome
todėl artejanciu ir praejusiu svenciu proga noriu palinketi siam saitui ir visai jo bendruomenei paciu paprasciausiu dalyku siame pasaulyje taikos ir ramybes ir tada pamazau ateis ir laime.
atsiprasau uz klaidas ir aciu kad perskaitet
Anonymous 2009-02-03 18:21
lbai geras straipsnis.... visa tai tikra tiesa....
ElniaRagis 2009-02-03 21:01
Ne viskas čia teisa, vat man 16m. mūsų klasėj kieti laikomi tie kas moka ne tik iš kitų, bet ir iš savęs pasišaipyt, bei tie vadinamieji "moksliukai", kuo geriau mokaisi tuo didesni autoritetą turi tarp bendraklasių, o tie kas rūko mes vadinam nevykeliais, todėl pas mus klasėj rūknačių tik apie 1-2 žmones. Aišku viskas priklauso nuo aplinkos, vat mano buvęs klasiokas, pateko į kita gimnazijos klasę, kur tyčiojimasis, rūkimas ir pan. yra priimtini ir netgi būtini, kartais aš jo nebeatpažįstų, taip kad kalta visuomenė ir aiškų patys žmonės
Peace and love
Anonymous 2009-02-04 12:57
dabar nepamenu, bet kazkoks senovinis mastytojas vienoje savo knygoje skundesi jaunimu, kad anas nevertina vertybiu, be morales ir pan. Sis straipsnis parodo, kad viskas siam pasaulyje liko po senovei.
As pats jaunystej siautedavau ir kaikurie straipsnio apibudinimai gana tiksliai atitinka. Dabar jau esu arciau prie vidutinio amziaus vyru, viskas pasikeite, kitos vertybes, labai didele itaka turejo savos seimos sukurimas, dirbu atsakinga darba, aukleju savo vaikus. Kartais pamates jaunimeli pagalvoju "ka tie pacukai isdarineja", bet prisimenu save ir tampu kiek atlaidesnis. Viskam savas laikas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Atvirai apie šiuolaikinio jaunimo vertybes