Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2009-01-08 12:15
+1
Anonymous 2009-01-08 12:26
baisingai geras straipsnis. Padeka.
Anonymous 2009-01-08 13:06
Pilnai sutinku su visomis išsakytomis mintymis straipsnyje. Tikrai priverčia susimastyti apie daug ką šis straipsnis. Ir iš tikrūjų žmogų (arba dar labiau "bandą") galima valdyti įteikiant jam nesaugumo jausmą (kas dabar atrodo daroma ekonominės krizės vardu). Tuomet suteikiant bent menkiausią šviesesnę viltį jis (arba jie) pradės setki, kaip išalkę maisto dubenėlį. Atleiskit už pateiktą palyginimą, bet tai jau žmogaus psichologija ir inkstintai.
Anonymous 2009-01-08 13:51
skaiciau fonda, gerai knyga, geras ir straipsnis
Anonymous 2009-01-08 14:00
Na is tiesu sveikintinas straipsnis, taciau sutinku ne su visomis autoriaus mintimis. daug buvo rasoma apie korporaciju itaka ir visuomenes kontroliavima baime, pilnai pritariu tokioms mintims, bet manau kad reiktu zvelgti siek tiek giliau. kaip pavyzdi imkime klimato atsilima - tai irgi vienas is budu kaip ibauginti visuomene. vyraujanti nuomone yra ta kad klimato atsilimas yra zmonijos sukeltas ar bent stipriai itakotas procesas, taciau is tikruju yra daugybe mokslininku nesutinkanciu su sia nuomone tiesiog mes nieko apie juos negirdime is mus informuojancios ziniasklaidos. kodel? yra kelios priezastys: 1) mokslininkai tiriantys klimato kaitos priezastis daznai yra finansuojami tu paciu korporaciju ar vyriausybiu kurios tikikisi kad isvadose bus nurodyta kad zmogus yra klimato kaitos priezastis taigi jei isvados yra kitokios tas mokslininkas tiesiog praranda finansavima ir savo darba, o tai tikrai neatspindi jo interesu. taigi mokslines isvados labai daznai itakojamos mokslinio tyrymo uzsakovu, o mokslininkai su alternatyviomis teorijomis daznai lieka be pinigu savo tyrymui del sios priezasties ju idejos tampa izuoliuotos nuo visuomenes. 2) tikriausiai dauguma busite girdeje apie IPCC organizacija kuri konsultuoja valstybes apie klimato kaitos priezastis ir apjungiancia virs 2000 mokslininku vieningai teigianciu kad klimato atsilimas zmogaus sukeltas procesas. is tiesu tik labai nedidele dalis tu mokslininku yra klimatologai dar idomiau tai kad didele dalis tu klimatologu irasyti i sarasa be savo zinios arba pasitrauke is organizacijos veiklos. vyksta net teisminiai procesai del ju vardu isbraukimo is organizacijos mokslininku saraso. visuomene apie tai negirdi nes tokia informacija butu suprasta klaidingai, kaip skatinanti buti abejingu ir tersti toliau (kam as tikrai nepritariu). galeciau plestis ir toliau bet tada reiktu rasyti nauja straipsni.
Kitas dalykas apie kuri norejau uzsiminti tai pseudo istorijos. mano nuomone labiau nei jos mus klaidina musu issilavinimas suteikiamas pradinese mokyklose. visa informacija gauta mokykloje laikome fundamentalia ir negincyjama bet ar taip yra is tiesu? beveik visi tiki kad piramides egipte pastate senoves egiptieciai nors tam nera nei menkiausio irodymo. butent tokie sustabareje isitikinimai neleidzia mums pazvelgti naujai ir ieskoti tikruju priezasciu. lygiai tokios pat dogmos veikia ir kitose srityse fizikoje, istorijoje, biologijoje.
Anonymous 2009-01-08 14:09
Na straipsnis tiesa sakant uzbure, bet del to internetinio susiburimo yra siek tiek kvaila. Internetineje diskusijoje vyksta visiskas chaosas kai yra truputi daugiau zmoniu. Geriau sukurt koki pogrindini realu diskusiju kluba. Su mielu noru prisijungciau. Maskoliunai daryk talka
R2D2 2009-01-08 14:12
Visada žavėjausi Maskoliūnu. Dar nuo VIDEOKAUKO laikų.
Respect.
Anonymous 2009-01-08 14:27
Patiko straipsnis, privercia susimastyt +10
Windas 2009-01-08 14:34
Hehe jo... seni geri filmai budavo jo rodydami.. pritariu tau pilnai.. LB geras straipsnis.
Anonymous 2009-01-08 14:53
puikus straipsnis.
zmonijos istorija liudija, kad nieks nieko niekada nekontroliavo ilgesni laika, tik epizodiskai. arba is inercijos.
lape 2009-01-08 16:00
Idomus straipsnelis, bet kazkuom panasus i ta pacia psueodoistorija
Anonymous 2009-01-08 17:26
Straipsnis geras, bet yra rimtų trūkumų.
Jis nepasiūlo jokios rimtos išeities, sukelia daugiau klausimų negu atsakymų. Negali nesutikti su kai kuriom niūriom paralelėm (kaip Romos saulėlydis = vartotojiška visuomenė), bet tu nepriversi arklio gerti limonadą, jei jam geras ir vanduo. Jei man neįdomi užsienio politika, kodėl turiu verstis per galvą ir aukoti savo gyvenimą visokių ten JAV ir Rusijos konfliktų lukštenimui? Tam yra specialistai – tegul jie ir domisi.
Kitas aspektas yra pati žmogaus, gal net gyvybės apskritai, prigimtis, į kurią visiškai neatsižvelgiama. Ištekliai riboti, visi nori gyventi, dauguma, kurie gali, pasirengę perkąsti vieni kitiems galvas. Joks perauklėjimas, joks ten domėjimasis mokslu, jokie kultūrų saulėlydžiai to nepakeis, KOL nebus neribotų išteklių.
Skandinkitės sau ramiai pramogose ir nepergyvenkit.
GyckaZ 2009-01-08 17:56
geras straipsnis, tiesos nemažai...
Anonymous 2009-01-08 18:23
visada patiko Rolando Maskoliūno laidos... atsimenu nuo videokauko. pyplys būdamas žiūrėdavau ir imdavau už gryną pinigą. pasirodo ne veltui. straipsnis taip pat labai įdomus ir verčiantis mąstyti, lyginti, daryti išvadas. ačiū
Jogundas 2009-01-08 20:28
Straipsnis neblogas, gal net pažadininantis iš vartotojiško snaudulio. Deja, negaliu sutikti su (kliše tapusia) idėja, kad mus išgelbės pačių kuriamas turinys (turbūt turimas omenyje straipsnio pabaigoje) . Taip nebus, nes tie, kurie linkę generuoti turinį, dažniausiai nieko neišmano, o tie, kurie išmano, dažniausiai nelinkę to daryti. Džiaugiuosi, kad šitie mano išvedžiojimai negalioja p. Maskoliūno atveju.
Smelis: džiugu, kad kritiškai vertinate klimato kaitos klausimą; pritariu Jūsų požiūriui. Dalį mokyklinės programos galite pats patikrinti (tiksliuosius mokslus - daryti eksperimentus), jei manote, kad buvote klaidintas. Dėl kitų mokslų būti tikram nėra lengva, nes jų prigimtis dažnai nulemia ne vienintelio požiūrio egzistavimo galimybę.
Vytautas 2009-01-08 20:34
Aha, kaip pirštu į akį
Nors išimčių yra, bet jos pavienės. Tad nekeista, kur darda mūsų visų kultūra ir civilizacija. Tačiau klausimas įdomus štai kame - kodėl turinį generuoja nieko neišmanantys, o tie kurie išmano, to dažniausiai nelinkę daryti?... Kodėl vieniems motyvacijos ar entuziazmo užtenka, o kitiems ne?...
Anonymous 2009-01-08 20:51
atvirai. lt/straipsniai/pasaulis/globalizacija/tikrosios-pasaulines-finansu-krizes-priezastys/
prie tuo paties apie tą šūkavimą krizė galite pasakityti čia, koks žaidimas, o tuo pačiu verslas
Maskoliūnas tikrai parašė nemažai tiesos, man patiko su susidomėjimu skaičiau. Bet to neimu už gryną piniga, turiu prie tuo paties savo mintis. Kurios galbūt vargiai sutaptu su pačiu Maskoliūnu.
Mano nuomonė dėl visų šitų dalykų kas vyskat pasaulyje, kaltas žmonijos pasirinktas kelias. Švietimo ir mokslo kelias. Aš jau turbūt ne kartą kartojuosi dėl šito dalyko, kad protas tai tik kūno valdymo įrankis, su kurio bandoma valdyti pasaulį. Ir kaip matome puikiai pavyksta įsigalėjusi komercija valdo visus, nes visi vadovaujasi tuo pačiu įrankiu protu. Kas yra labai laikina, jau kaip buvo minėta straipsnyje, vaikas privesrtinai turi eiti į mokykla ir mokytis tai kas jam duodama, prie tuo paties tai yra neginčyja ir apsoliuti tiesa. Kagi tiesos yra, nes jos visos nenuslėpsi, bet melo užtenka tiek, kad užtektų šiuolaikinę bandą valdyti.
Televizja - įrankis migdyti žmogui. Visi lyg zombiai prie jo sėdi, valgo, miega. Tragedija. Tą patį žmogaus protą baigia užmigdyti. Nes prie televizoriaus nieko nereikia daryti, net mastyti tu viską matai. Tavo mąstymas sutrinka jis nebetobulėja, į jį įkišamas mąstymas. Po to žmogus galvoja, kad mąsto.
Pasaulį valdo pinigai ir komercija. Nėra pinigų, atrodo badas, maras ir dar gala žino kas. Juk ne pinigais mintam, bet akivaizdu, kad žmogus galvodamas, kad jis laisvas yra vergas. Jis dirba dėl pinigų, atviri vartų vartai bet išeit pro juos negalim.
O technologijos, kurios kuriamos protu, pats lėčiausias žmogaus centras. Todėl, protas neišgelbės mūsų nuo mūsų pačių. Nes jis per lėtas drystu teikti, kad jis vėluoja ir pastebi viską per vėlai. Pasaulis keičiasi ir tai natūralu, taip turi būti, bet žmogus per daug įsikišo į šį vaidmenį, pažeisdamas gamtos dėsnius.
Kadangi visur dalyvauja protas ir pasitikima tik juo, jam nėra logikos kai kuriuose dalykosi. Jis nepaaiškina visko. Ar daug čia esačių sutinka su manimi, kad Žemės planeta gyva, ir ji ginasi nuo suparazitėjusios žmonijos. Neveltui didėja gamtos stichijos, ir tai tik pradžia. Egzistuoja sąmonė, kuri aukštesnė už protą, bet kuri įkalinta prote, todėl žmogaus smegenys miegančios.
Tai turbūt ta vadinama mistinė pusė, dėl kurios daug kas nesutinka. Bet galbūt į tai gilintis jau žmogui per sunku.
Anonymous 2009-01-08 21:20
--> Svečiui .
Nesutinkam deja kad žemė ginasi, nes visi naturalūs gamtos procesai tikslo neturi. Tik priežastis ir kombinacijas.
Jogundas 2009-01-08 21:31
Turiu vieną paprastą atsakymą - todėl, kad išmanantieji veikia ką nors kito. Pavyzdžiui, daro mokslą ar uždirbinėja pinigus. Šviesti visuomenę gali pasirodyti gana nedėkinga veikla - net įdėdamas daug pastangų, gauni nedaug pasitenkinimo (pinigų, pripažinimo, ką nors supratusių žmonių atsiranda palyginus nedaug, ar ne?). Tikiuosi sulaukti šito atsakymo kritikos :)
Svečias .: gal galėtumėte atidžiau dėti skyrybos ženklus, nes sunku sekti Jūsų mintis.
lape 2009-01-08 21:58
Na nepanašu, kad žmonija kada nors ką nors rinkosi, ar galėjo rinktis - yra gamtos dėsniai ir jie viską lemia. Ir komerciją, ir tą pačią kvailą televiziją. Žmogus turi labai pasikeisti, kad pakeistu visą tai. Bet greičiausiai tada jis jau nebebus žmogus...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rolandas Maskoliūnas. Žmogaus prigimtis, arba kaip pabėgti iš užburto rato