Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2009-01-09 10:03
Pritariu Ąžuolui. Kai kurie diskusijos dalyviai gana nekritiškai žiūri į savo pasaulėvaizdį ir vadovaujasi keistomis prielaidomis (3% smegenų išnaudojimas - kas čia per nesąmonė).
Azuolas 2009-01-09 12:44
Jo dėl tų smegenų neišnaudojimo tai pakankamai gajus mitas, tik tie porcentai vis kitokie. vieni skelbia kad 3%, kiti 10%, kiti 30%. Wikipedijoje tai šis mitas aprašytas kaip .
Niekaip nesuprantu kaip žmogus gali tikėti tokiom nesąmonėm. Juk natūraliai, išgirdus kažką neįprasto, tai norisi pasitikrinti, įlysti į internetą, paieškoti apie tai daugiau informacijos, kokie ir kieno atlikti tyrimai, kurie tą nustatė...
O problema čia tikria labai rimta: daug yra žmonių, kuriems visiškai nereikia jokių įrodymų, o kuo teorija labiau neįtikima ar seansacinga, tai tuo labiau ja tiki... Pvz visokios nibiru, tuščiavidurės žemės, dievai ir kiti kliedesiai. Akmens amžiuje žmonės nesuprantamus reiškinius aiškino savo fantazinom, šiais laikais irgi vis dar tebeaiškina... Jei nebeliktų šviesuolių, kurie remiasi mokslu o ne savo fantazijom, tai ir sugrįžtumėm atgal į akmens amžių...
Anonymous 2009-01-09 12:53
Galiu tik pritarti Ąžuolui..
lape 2009-01-09 12:55
Paprastai tokiem veikejam pasakau - nezinau, kaipo tavo smegenys veikia, bet mano tai dirba 100%
rimasD 2009-01-09 13:09
Tai kaip čia išeina? Vadinasi protiškai atsilikęs žmogus turi daugiau gamtos įdiegtos inteligencijos? Kaip, sakykim, vilkas.Abu pešasi su savo gentainiais dėl skanesnio kąsnelio, ir abu daro,atsiprašant, po savimi.
Anonymous 2009-01-09 14:26
geras straipsnis
Anonymous 2009-01-09 19:30
Sakydamas apie procentus turėjau omenyją, tą dalyką, kad mes tik tokią dalį smegenų galime naudoti sąmoningai. Visa kita tėra pasamonė, ir ego kuris valdo mūsų kūną, per protą. Įvairūs defekta pyktis, pakieža, pavydas ir visa kita, juk jūs to visai galėtumėte nedaryti, bet mes savęs nevaldome. O valdymo centras smegenys. Jeigu mes puikiai mokame valdyti mąstymą tai nereiškia, kad galime viską suvokti. Egzistuoja sąmonė.
Tie skaičiukai tik pavyzdis ir siekis parodyti tai kad, ką žmogus gali realiai to nedaro. Nebturime valios galbūt į tai gilintis? Intelektualiu gali tapti paprastai, atsisėdęs graužti knygas, bet tai vėlgi dar nieko nereiškia. Svarbu patenkinti protą, pačiupinėti, pamatyti formulę. Po tiek amžių, mes nesugebame paaiškinti daugeliį aplink mus vysktančių reiškinių, neapsiriboju tai sakydamas ties Žemės planeta.
Tu esi žmogaus kūne ir nepasiteisinsi niekaip savo gyvulišku elgesiu, nes turi intelektą ir esi sąmoningesnis, bet neturi inteligencijos, tačiau turi paklusti jai. Žmogaus kūnas yra įtakojamas karmos, kurią pats kažkada užsidribo.
Gyvūnai atlieka savo funkciją gamtoje ir jų tikslas tėra, tik gyventi, bet ne žmogaus.
Dvigubas nulis 2009-01-09 20:42
atsakant į ilgąją žinutę. Taip, žmonės anksčiau nebuvo tiek prisirišę prie pinigų. Ir pas juos nebuvo tokio gyvenimo tempo. Ai, tiksliai, dar nepamirškim, kad vidutinė gyvenimo trukmė buvo 30 metų ir neturėjo net kuo apsiaut.
Anonymous 2009-01-09 21:13
nesneku apie neadartanliecius, kurie tiek gyveno. tiesiog esme kad zmgus silpsta pries savo akis to nematydamas. nes jis tampa priklausomas nuo visko. dabar jis priklausomas nuo vaistu kuriuos jis perka (tik del to kad pratemptu savo gyvenimo minutes), perka maista kurio pats nebesugeba uzsiauginti ir gauti, dirba darba nuo kurio jis priklauso nes jis netures nieko kito ko jam reikia isgyvenant. jau dabar moksliniai tyrimai irodo kad zmogaus kunas tampa vis labiau priklausomas nuo visu vaistu ir sios aplinkos, nes kitur neisgyventu, jis jau dabar tam per silpnas. tik mazuma yra kurie galetu isgyventi ir ne tokioje visuomeneje (jie uzsiimineja sportu, kopineja kalnus, turi atsparuma ligom). o kadangi vis daugiau isgyvena silpnu zmoniu (vaistu, medicinos deka) vis daugiau gimsta ir silpnu vaiku kurie vel tampa priklausomi nuo sios aplinkos ir vaistu. taigi realiai vis labiau smengama i ta pacia duobe. todel kuo toliau tuo pasauliui bus lengviau valdyti zmones. ka gali padaryti jei kokia korporacija pasakys kad keliam kainas? net jei valstybes jau pries korporacijas darosi silpnos? taigi tas zmogus kuris gyveno 30 metu ir neturejo kuo apsirengti evoliucionuoja i zmogu kuris zada parduoti save tik tam kad gyventu viena diena ilgiau, ir nesvarbu kad priklausomas nuo visko.
rimasD 2009-01-09 21:36
Svečias sako:"Po tiek amžių, mes nesugebame paaiškinti daugeliį aplink mus vyksktančių reiškinių". Yra grupė žmonių, kurie žino,kad taip sutvarkė dievas, ir nereikia nieko daugiau aiškintis. Dar sako:"Žmogaus kūnas yra įtakojamas karmos, kurią pats kažkada užsidribo. Žmogaus kūnas yra įtakojamas karmos, kurią pats kažkada užsidribo."Klausimas tada:Kas įsikūnijo į Adomą? Kokią karmą jis užsidirbo?
lape 2009-01-09 22:54
Jeigu zodi karma pakeisi zodziu genas, tai viskas atsistos i savo vietas - zmogaus kunas - itakojamas genu, kuriuos per milijonus metu jis ir uzsidirbo ar susirinko pakrumese
kiesza 2009-01-09 23:53
STRAIPSNIS APIE ORA!!!!! apie visiska kosmosa rasoma... perskaitai ir galvoji kas cia per S....
Anonymous 2009-01-10 00:11
O tu tikrai žinai, kad jisai buvo?
Biblija - tai knyga kuri išreikšta simboliais. Nereikia jos tiesiogiai suvokti.
Mano suvokimu, Adomas ir Ieva tai simboliai ir pavyzdžiai, dėl ko žmogus čia. Ir ko tu turi siekti - gryžimo namo, sugryši taip kaip išėjai.
Tai ir yra duota pradinė žmogaus karma, gyvenimas Žemėje.
Kitas dalykas dėl karmos ir genų. Kaip aš mėgstu sakyti, niekas nevyksta bereikalo, jei gavai tu tokį kūna kuris moksliškai teigiant yra įtakotas genų, tai tu jo nusipelniai. Ir dar juk ne visada įvykstą paveldėjimas.
Viskas atrodo painu, kai pradedi dėti protu, nieko nebeina suvokti ir tariame - kliedesiai.
Esminis skirtumas tas, kad pas vienus egzistuoja vidinis tikėjimas. Pas kitus materija ir teiginys: Iš dulkės atėjom, į dulkę ir pavirsim.
Žmogaus moralė nesuvaržyta turi teisę, tai rinktis. Tik esi suvaržytas iš dalies fiziškai, nes nesi laisvas pasauly.
Ir tikrai tai mano suvokimas ir šiokia tokia patirtis, taip pat kaip ir jūsų gauta iš šio pasaulio tik pasirenkame ir tiriame juos skirtingus.
Anonymous 2009-01-10 02:21
Jei jau prakalbote apie genus - tai viena is tu klaidinanciu moksliniu dogmu apie kurias rasiau anksciau. Per svietimo ir ziniasklaidos institucijas visuomenei idiegta kad genai yra tai kas daro mus tuo kuo esame (kitu isvadu ir nesitikeciau kai i genetikos tyrymus investuojami nesuskaiciuojami milijonai) Visi zinote apie kamienines lasteles tai akivaizdus irodymas kad genai turi visai kita paskirti kurios mes greiciausiai net nenutuokiam. juk kamienines lasteles gali vystytis ir diferencijuotis i bet kurio tipo lasteles sudarancias musu organizma. vienos is ju tampa raumenimis kitos smegenimis, plauciais kepenimis, sirdimi, kaulais ir t.t. taciau genetiskai jos visos yra identiskos, turincios vienoda DNR. taigi - is kur kamienine lastele zino kuo jai reikia tapti besiformuojanciame organizme? paradoksalu taciau tokios informacijos pries musu akis yar gausybe, tiesiog paprasciau yar tiketi tuo ka sako televizijos laidu vedejai negu pamacius drugeli pamastyti apie tai kad jis siame pasaulyje atsirado is lervos su tokia pacia DNR ir suprasti kad dabartinis musu poziuris i tai kaip veikia gyvybe nera teisingas.
Dvigubas nulis 2009-01-10 11:57
nežinau, ar čia tikrasis smėlis parašė, ar ne, bet tikrai nusišnekėjo. Drugelio, lervos ar dar velniai žino ko, DNR skiriasi nuo žmogaus. Sudedamosios DNR dalys nesiskiria, visų gyvūnų DNR yra sudaryti iš 4 bazių, bet yra skirtingas jų išsidėstymas, ko pasekoje ir gaunasi vis skirtinga DNR.
Anonymous 2009-01-10 14:53
super ! puikus straipsnis.
Atejas 2009-01-10 17:50
O kas ta korporacija? Kazkoks monstras? Ja sudaro PATYS ZMONES. O kainos dazniausiai keliamos tiek, kiek sutinka moketi pirkejas.
lape 2009-01-10 20:03
Panagrinėkim evoliuciją, buvo (ir vis dar yra) pavienės ląstelės, plaukiojo laimingos sau, bet kažkodėl nusprendė susijungti į grupes - susiformavo daugialąsčiai organizmai, kurie sugeba daug daugiau, bet juose jau nebepaisoma vieno individo norų - komunizmas tikras - gauni minimumą, o reikalavimai maksimalūs. Kartais ląstelė prisimena laisvą gyvenimą, bet nuo to organizmui tik blogiau. Taip ir tos superkorporacijos - kai tik atsiras tinkami įrankiai valdyti žmonėms, tai jos ir susiformuos - savaime - nes tokie jau evoliucijos dėsniai. Beje korporacijos tai tų pačių valstybių atitikmuo šiuolaikiniame mažame pasaulyje.
Nightbringer 2009-01-10 23:57
Na as praktiškai nepritariu straipsnio ėsmei, o paskaičius keleta įdomių komentarų iš-kartpasidare įdomu. Na bet cituoti ir ginčitis su dauguma nėra šandien laiko...
Na, straipsnije labausai užkliuvo, valstybes ir ta pati europos sąjunga.
Juk europos sąjunga skirta stiprinti ekonomika ir meną. Juk į ją paprastai neįstosi, jei to nenori gyventojai (blasavimas). O jei ir įstojai, tada tenka vykditi įsipareigojimus. O apie rusija, tai prajuokino. Ką europa galėjo geriau padaryti, nei išreikšti mandagų pasipiktinima ir siųsti humanitarine pagalba i gruzija? Gal turėjai omenyje ww3? Ir daryti dar karta Hitlerio klaida? O ir tas ,,saulėlidis" artėja. Iš pradžių azijos išsivystimas, kas paskui? Afrikos prisivys šuolaikinį pasauli? Na to aš tikrai nepamatysiu.
O ir terorizmas nevisada reiškia blogį. Pavydžui: aš taip matau efektyvia kovojimo priemone. Juk silpnas negali stoti priešais stiprų. Bet pritarių, kad šuolaikinis terorizmas yra ,,blogis".
Na, o straipsnis iš dalies panašus į dar viena sąmokslo teorija.
Na, o amerikiečius visada laikiau savotiškais ,,kvailiais". Na, bet praitų prezidentu dėka, šalis ženklai ''nusmuko".Na laikas leisti iškilti naujom jėgom.
Ech, lengva kritikuoti, bet sunku kurti....
Anonymous 2009-01-11 02:16
puikus straipsnis!!! labai tiktu delfio pestukams.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rolandas Maskoliūnas. Žmogaus prigimtis, arba kaip pabėgti iš užburto rato