Į Facebook sensaciją tapusį įrašą sureagavo ir „Iki“: tokia pirkėjų saviveikla yra neleistina! (Video)  (11)

Praėjusį savaitgalį internete mirgėjo sensacija, kai „Iki“ parduotuvės konditerijos skyriuje vaikinas, nesulaukęs pardavėjos, nusprendė pats „apsitarnauti“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Jo linksmas šėliones užfiksavo draugas su kamera ir įkėlė į socialinio tinklo „Facebook“ paskyrą. Nufilmuotas vaizdo įrašas greitai pasklido tarp internautų.

Vaikinas pats atsipjovė pyrago gabalėlį, pasvėrė jį, užklijavo kainą ir padėkojęs sau už aptarnavimą nužingsniavo link kasos.

Komentatoriai įžvelgė klastą, kad tai gali būti pats parduotuvės darbuotojas, nes iš kur jis galėjo žinoti pyrago kodą, kad galėtų apskaičiuoti kainą.

Bendrovės „Palink“ Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis patikino, kad vaikinas tikrai nėra prekybos centro darbuotojas. O šėlionių vaikinai ėmėsi palaukę vos pusantros minutės.

„Peržiūrėjus saugumo kameromis filmuotą medžiagą paaiškėjo, kad vaikinai saviveiklos ėmėsi luktelėję vos pusantros minutės“, – rašoma bendrovės paaiškinime.

Kad ateityje išvengtų panašių situacijų, bendrovė esą pakartotinai informavo parduotuves apie pirkėjų aptarnavimo standartus bei saugos reikalavimus.

„Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Parduotuvėse įrengtuose skyriuose, kur sveriama, pirkėjus privalo aptarnauti ten dirbantis personalas. Nesulaukus pardavėjos, reikėtų kreiptis į salėje dirbantį personalą.

Visada stengiamės patenkinti pirkėjų lūkesčius, todėl esami atviri pastaboms ir pasiūlymams, kuriuos pirkėjai gali atsiųsti el. paštu: atsiliepimai@iki.lt ar išsakyti paskambinę nemokamu telefonu 8 800 11454“, – rašoma bendrovės paaiškinime.

 
Įrašas, kurį paskelbė Arni Ellay.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: alfa.lt
(27)
(84)
(-57)

Komentarai (11)