Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-12-06 14:56
turėjau omeny, FSM ;]
Anonymous 2008-12-06 16:57
Nors visumoje straipsnis parašytas žmogaus, švelniai sakant nutolusio
nuo mokslo. Bet šiame straipsnyje yra tam tikrų realybės kristalų.
1. Sakykim dėl Harapos civilizacijos. Mochedžodaro sugriovimai primena atominio sprogimo pėdsakus, bet kol kas tai neįrodyta, kad nebuvo dar kažkokia kita priežastis. Kiek žinau jų raštas yra iššifruotas, jie gyvavo 2500-500 metų prieš kristų. Kitaip sakant griuvo tada kada užgimė Roma. Harapos civilizacija galinga, tačiau tų "Macharabchatos" stebuklų tikrai neturėjo. Jeigu ir buvo tuo metu atominis ginklas tai jie apie jį nieko nežinojo.
2. Grežti, atsiremti į stiklo sluoksnį ir nieko nedaryti toliau. Gal ten seno ugnikalnio veiklos pėdsakai, ar gal vulkaninės uolienos buvo pritempta į kokį nors ritualinį centrą.
3. Sprogimas išmušes 120km kraterį 500 000 tonų trotilo ekvivalentų, tai reiškia 0,5 Gigatonos. Galingiausias sprogimas Žemėje buvo padarytas SSSR šaltojo karo metu ir buvo 50Gb, tai yra 100x galingesnis. Padariniai įspūdingi, tačiau tokio kraterio ta boba nebūtų išmušus net jeigu būtų po žeme susprogdinta.
Galima šiame straipsnyje pateiktų nesamonių aptarimui naija straipsnį parašyti.
Anonymous 2008-12-06 18:10
nsmn visiska.. asteroidas kox nukrito ir viskas.. o nejokie branduoliniai..
Anonymous 2008-12-11 17:38
mendelejavas susapnavo savo lentele:)))) daug garsiu mokslinku buvo ne tik kad nepripazinti savo amzininku, bet ir persekiojami, o kai kurie net ir nuzudyti uz savo idejas. taip kad kas sendien atrodo neimanoma ar neitiketina po kokio simto ar daugiau metu gali buti gan realu:)))
Anonymous 2008-12-13 01:07
as sutinku su sia teorija. ir apie hadronu greitintuvus, manau kaip apie ypac galingus ginklus. pasaulio galingieji jiem skiria milijardus ir gudriai prisidengia mokslu. na taip, atomine bomba kure mokslas, bet panaudojo visai kitam labui. o ir isradejas pasigailejo toki sukures. tad gyvename pasaulyje, kuri valdo saujele isrinktuju ir eiliniai zmogeliai, tokie kaip as ar jus, apie trecia pasaulini kara suzinos jam jau pasibaigus.
tokia mano nuomone, bet niekam jos nebruku. gal tiesiog esu fantastikos megejas.
Anonymous 2008-12-13 08:33
tassavo kvailas samokslo teorijas tai galit sau pasilikt, jau igrisjo tos nesamones. jojo lhc tai naujasis superginklas, pamatysi, atsuks vamzdi jie i koki tai artimesni kaima, ir susaudys visus protonais.
o del straipsnio, tai jame sutinku del vieno dalyko ta as pats jau senai visiems sakydavau, 24val para yra tikrai per trumpa
jordanbn2 2008-12-13 10:51
Atominio manau jie neturejo arba nenaudojo (radioaktyvumas kaip ir neaptiktas) , bet gali buti kad turejo kazkokiu itin galingu bombu, gali buti kad naudojo cheminius ginklus.
Ankstesne civilizacija visai imanoma kad buvo, tai nepaneigia davino teorijos.
O tas krateris tai be abejo meteoritas, ar kazkas panasaus.
Siaip ydomiai raso tos vedos indu, jie turejo kosminius ir paprastus skraidymo aparatus su nematomumo ir gravitacijos funkcijomis. Kas ydomiausia kad tie skraidymo aparatai, kuo velesnis informacijos saltinis, tuo daresi primityvesni, ir galiausiai pries mazdaug 6000 metu skridimui buvo naudojami raumenu jega varomi aparatai.
Iseina kad technologijos buvo prarastos ir pamirstos.
Dar ten raso apie ivairiausius robotus - primityvius ir gana tobulus su DI ir galincius pasipildyti energija is smelio.
Anonymous 2008-12-14 16:15
tai apie technologijas ivairias yra minima sumeru ir maju rastuose, ir ce tikrai nera ju kliedesiai, nes yra ir ta patvirtinanciu irodymu, kaip ir tai kad sumerai jau pries 5 tuk metu zinojo kad zeme apvali zinojo visu planetu issidestyma, ir kad kaip bebutu keista jie net zinojo apie plutono egzistavima kas buvo issiaiskinta gan nesenai. Ir visa tai paaiskinti logiskai yra tikrai sunku, todel ir tiek daug lieka vietos ivairiom interpretacijom
Anonymous 2009-02-05 21:22
as pritariu meteorito variantui
Anonymous 2009-02-08 20:57
Puiki pastaba as tai pritariu 100%
Anonymous 2009-02-12 16:47
Vienas kontrolinis klausimas: ar aptinkama radioaktyvių nuosėdų visame pasaulyje? Tokio mąsto branduolinis karas turėjo palikti radioaktyvių nuosėdų pvz. Arkties ir Antarkties ledynuose. Kažkaip neteko girdėti.
Anonymous 2009-02-12 22:09
bet prisiminkit kokio amziaus musu zeme ir plius tas amzius gali buti daug didesnis so pilnai imanoma kad protingu sivilizaciju ne viena buvo musu zemelej o gal ir ne kas gi dabar pasakys ka? o speliones ir lieka spelionem, zmogus nori dabar ir cia paciupinet kad patiketu....stai kodel zmones netiki ivairiais dalykais kad ir NSO...beje paciam yra teke matyt nepaaiskinamu dalyku danguje tiek diena tiek nakti na ir kas, juk irodymu daiktiniu neturiu LOL
Anonymous 2009-03-09 21:53
cia ne hipoteze o, taip ir buvo zmonyja palaipsniui kyla prie susinaikinimo. kakzo abejoju kad pries 25 tukstancius metu detaliai parasytas sprogimas galejo buti tik pramanas
Anonymous 2009-03-10 00:20
na galima ir paprastai pagalvot, jeigu zmogai kazkada buvo tokie gudrus kad sugebejo apsimetyt atominem bombom, tai gal jie turejo buti ir pakankamai gudrus kad prisnerkstu kosmosa taip kaip dabartiniai kad pridare ? bet atrodo kad senesniu uz sputnika dirbtiniu palydovu kol kas niekas nerado.
tai ar cia kazkas is kazur atskrido, sudubasijo visus, ir nuskrido toliau ? nes patys zmones panasu kad anksciau nuo zemes dar nebuvo pakile.
Anonymous 2009-04-17 14:39
Nesamonė ir tiek.
Mitas 2009-04-17 15:27
Tamsta, jūs skaitėte straipsnį? Supratote jo mintį? Jūsų komentaras toks tuščias, lyg jo visai nebūtų. Norėtūsi bent vieno argumento, kodėl tai - nesąmonė?
Mitas 2009-04-17 15:32
Tai galbūt jų civilizacija buvo pažengusi kita kryptimi ir jokių dirbtinių palydovų jiems tiesiog nereikėjo. Gal jie buvo tokie gudrūs, kad sugebėjo ir be jų išsiversti
Seip 2009-04-17 16:02
Kiekviena teorija turi potencijalą iki tol , kol nebus įrodyta , kad ji neteisinga. IMHO
"Nežinau, su kokiais ginklais kariausime Trečiajame Pasauliniame kare, bet Ketvirtasis Pasaulinis karas bus kariaujamas su lazdomis ir akmenimis." - Albertas Einšteinas
Visiems tikriausiai žinoma kad istorija yra linkusi kartotis
Anonymous 2009-04-27 13:24
niekam tikes argumentas, turbut nesi girdejes nieko apie palydovu tarnavimo laika ir kas buna su jais kai tas laikas baigiasi ...
Pumper 2009-04-27 17:51
Straipsniui jau 1.5 metų, bet dar kaip ir nėra jokios naujos informacijos apie to projekto eigą ("Bet, kaip sako specialistai, informacijos rinkimas apie jas - tai jau naujo, šį rudenį prasidėsainčio projekto užduotis").
Būtų įdomu išgirsti kokių naujų žinių šita tema.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Žmogus - civilizuota "beždžionė" ar didingos civilizacijos palikuonis po branduolinio karo?