Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2013-02-13 11:59
400-ai komentarų ir vis dar pešatės? Klausimas, kurį jau kėliau, kad galvoju, jog šią diskusiją reiktų atskelti į atskirą temą ir palikti jus kapotis ten.
, gal tu nebesvaik, čia dar gražiai tariant? Tave blemba reikia grūsti į paranormalių reiškinių skyrelį. Maža to, kad terši savo nesusijusiomis nesąmonėmis.
Turėjom mes čia tų Einsteino neigėjų, bet labai greitai aptilo, kai pritrūko argumentų, vietoj interpretacijų ir beletristikų kalno. Taip kad, nedrįsk aiškinti apie šviesos "lėtumą".
- 2013-02-13 12:45
Alvydai,
o kam tas ratas? Kuo netinka Žemės judėjimas aplink save, bei aplink Saulę?
29 km/s erdvėje - turi būti eterio efektas juntamas. Žemės sukimasis apie savo ašį koreguoja šiek tiek tą greitį, tad efektas turi matytis po paros matavimų. Per metus surinktum w_eterio+v_žemės bei w_eterio-v_žemės įtaką šviesos greičiui...
Ilgoka, tačiau realizuojama lengviau, nei rato pagaminimas.
Niemand 2013-02-13 12:48
Dėl pi, tai čia kaip pažiūrėsi...
Šiaip pi paprastai yra apibrėžiama matematiškai ir šia prasme iš tiesų nepriklauso nuo erdvės konfiguracijos, kaip pavyzdžiui Rymano zeta funkcija. Taip gavosi todėl, kad pi buvo "giliai įpinta" į polinominio, integralinio ir diferencialinio skaičiavimo metodus, padaryta matematinio framework'o sudedamaja dalimi. Šiaip nesu 100 proc. tikras, ar matematika negalėtų būti "perrašyta" be pi, trigonometrija be trigonometrinių funkcijų tai yra, kodėlgi iš principo negalima būtų perrašyti visos matematikos...
Tačiau iš kitos pusės, žiūrint į pi išimtinai geometriškai, kaip į apskritimo perimetro ir diametro santykį, pi dydis priklausytų nuo erdvės konfigūracijos.
Lorenco transformacijos, berods, yra erdvės metrikos tenzoriaus matematinės išraiškos forma, apie kurios galiojimą kalbėti nelabai korektiška.
Armageddon 2013-02-13 12:55
Modern instruments could easily detect any ether drift if it existed. The Earth moves around the sun at a speed of about 30 km/s, so if velocities added vectorially as newtonian mechanics requires, the last 5 digits in the value of the speed of light now used in the SI definition of the metre would be meaningless. Today, high energy physicists at CERN in Geneva and Fermilab in Chicago routinely accelerate particles to within a whisper of the speed of light. Any dependence of the speed of light on reference frames would have shown up long ago.
dar jei tingi univere 4 metus fiziką mokytis gali čia paskaityt greičiau, for dummies: https://www.vttoth.com/CMS/physics-note ... t-constant
beto aš tikras, kad tu nieko nežinai apie trikdžių teoriją nors apie ją kalbi, gali truputį pasidomėt čia: http://tinyurl.com/43tgs9y
_alvydas_ 2013-02-13 13:15
Jei teisingai supratai eksperimento aprašymą tai čia laiko tekmės greitis priklauso kokiu kampu laikrodis juda lyginant su w.
Ritej užgaištas laikas taip pat kaitaliojasis, bet mažiau nei atominio laikrodžio parodymai.
Galima naudoti puse paros Žemės apsisukimo. Bet tada temperatūrinis ritės nestabilumas viršys numatomą efektą net prie didelių w.
Panaudojus greit besisukantį diską temperatūra nors ir plaukios, bet gi ne disko sukimosi dažniu.
_alvydas_ 2013-02-13 13:25
Klausyk tu tų pasakų. Čia jie taip teigia tyčiniai neįkaičiuodami sutrumpėjimų.
Paklausi asmeniškai kodėl neiskaičiuojat atsakymas maždaug "mmm" "aaa".
vvv2 2013-02-13 13:55
- 2013-02-13 14:34
Taip jau tyčia ima ir klastoja savo eksperimentų rezultatus?
_alvydas_ 2013-02-13 15:24
Čia neina kalba apie klastojimą.
Čia eina kalba apie didelę meilę vienai teorijai.
Ten kažkoks iš Rusijos veikėjas kai važiavo į ekspediciją tirti šviesos užlinkimo prie Saulės grasinosi vos ne nusižudyti, jei Enšteinas pasirodys neteisus.
Pasirodė teisus... Bet kai Kodak inzinieriai sužinojo ko jie ten prifotkino tai tiesiog juos išjuokė. Pagal Kodak ten foto juostelės įvairūs nusėdimai daug didesni už efektą kurį matavo.
Nesakau, kad vėliau neteisingai matavo. Bet tie pirmieji matavimai buvo lygūs 0.
Tačiau laikraščiai jau buvo pilni pagyrų naujajam genijui.
- 2013-02-13 15:46
Kažkoks veikėjas? O vardas? Pavardė? Metai? Patikrinami šaltiniai?
_alvydas_ 2013-02-13 16:18
Gal ir vėjas, netikrinau.
Info
http://www.youtube.com/watch?v=ENErOX-GpTQ
Bet neatsimenu kurioj čia jo paskaitoj.
Na reikėjo gi susipažinti ko kiti primąstė.
Nepritariu jo teorijai, bet nepastebėjau ir kažkokių juodo melavimo atvejų.
Niemand 2013-02-13 17:22
Nu kaip mažas vaikas, prisirinkęs nepripažintų genijų ir fizikoj perversmą darai
Tavo nurodyti eksperimentai (galbūt išskyrus variantą su egzotinės formos magnetais, kurių lauko konfiguracija dievai žino kokia) yra akivaizdžios klastotės. Laborus su Lorenco jėga visi fizikos studentai daro ir kažkaip niekas nepastebėjo, kad Lorencas kryptį pakeitė. Aišku, jei spręsti iš mano laborų, tai pusė fizikos dėsnių klaidingi, nu ne iš ten mano rankos auga, visada teoretikas buvau, bet tikrai buvo daug žmonių su teisingai įmontuotom rankom.
Eterio kaip universalios atskaitos sistemos nebuvimas paneigtas begale eksperimentų. Taškas, kol nepateiksi tyčinio bent kelių tūkstančių mokslininkų sąmokslo įrodymų (nepripažinti genijai iš Rusijos glūdumos netinka).
Fizikos teorija, tai tam tikra matematinių metodų visuma, leidžianti daryti fizikinių reiškinių prognozes, ne mažiau, bet ir ne daugiau. Bet kokį reiškinių kompleksą gali vienodai tiksliai aprašyti mažiausiai dvi teorijos, kai kuriais sudėtingais atvejais tokios teorijos gali net atrodyti neekvivalenčios. Jei turim dvi teorijas, kurios vienodai prognozuoja tuos pačius reiškinius, imame tą, kuri konkrečiu atveju yra patogesnė skaičiavimams.
Galima teigti, kad mes žiūrime į pasaulį iškraipytai dėl mus supančio didelio apvalaus akvariumo, kurio negalima/nesigauna aptikti tiesioginiais eksperimentais. Galima tokio teiginio atžvilgiu įvertinti iškraipymo geometriją ir perrašyti fiziką taip, kad ji "absoliučiai" tiksliai aprašytų stebimus reiškinius su akvariumo įvertinimu, ir tokia teorija bus tobulai teisinga, nors ir labai griozdiška. Tik štai mokslininkų nuomone, su kuria aš pilnai sutinku, neaptinkamų akvariumų išradinėjimas yra užsiėmimas nebent beprasmio darbo būreliui.
_alvydas_ 2013-02-13 19:04
Gerai kai žiūri/kritikuoji su jumoru, ne piktai
Na tas eksperimentas su magnetu (teoriškai) mano galvoje jau išgyveno keletą stadijų:
Negalėjau paaiškinti , galėjau paiškinti , po to vėl negalėjau paaiškinti ir galvojau čia kažkokia klaida.
Na pabūsiu atsargesnis, dabar lyg vėl galiu ir kaip bebūtų keista tos pačios formulės kurios
vakar kaip ir atsisakiau (F = F0* sin(a)*sin(b)) pagalba.
Visi kiti paaiškinimo būdai lyg ir atkrito, net ir pačio Tomilino teorija kaip bebūtų keista to negali padaryti.
Su tom rankom gerai pasakei, ir aš vis neprisiruošiu tikrint kol teoriškai neturėjau bent kažkokio aiškaus spėjimo.
Nojus 2013-02-13 19:10
Dėl suklijuotų magnetų:juos reikia vertinti kaip "bimagnetą".
Armageddon 2013-02-13 19:20
you, sir, are retarded
_alvydas_ 2013-02-13 19:38
Mano žodžai:
"
There are many experiments where people states they excluded ether wind up to a few m/s or even more.
But if I calculate them with two three mentioned formulas + contraction formula all these experiments becomes not sensitive even to 300 000 m/s ether wind.
"
Vieno iš CERN mokslininko atsakymas:
"
I fully agree. Almost all of them are insensitive, because suggested effects of ether wind in one part of experimental setup is COMPENSATED EXACTLY by similar effects in some other parts of the same setup. Rare exclusions from these rule (i.e. Marinov's experiments) have very low technical sensitivity (and can not be improved unfortunately).
"
Viso susirašinėjimo sorry nepateiksiu.
_alvydas_ 2013-02-14 18:31
Gal vistik Tomilinas ir sumaišė magnetų polius (labiausiai tikėtina klaida).
Kol pataisys ar patikslins savo darbą gal kam įdomu panagrinėti kitų autorių eksperimentų iš
http://bourabai.narod.ru/nikolaev/electro05.htm
Pvz. šitą:
Gal kas sugebės paaiškinti klasikinės teorijos požiūriu?
_alvydas_ 2013-02-15 13:03
Jei aš teisus su praitam poste minėta formule , tai Hallo sensoriaus
http://www.electronics-tutorials.ws/ele ... ffect.html
parodymai prie ilgo laido su srove skirsis
Pagal Maksvelą jokio pokyčio neturi būti.
Čia imam, kad Hallo elementas gerokai mažesnis už atstumą iki laido.
Aidas 2013-02-18 11:22
Sveikas, _alvydai_.
Aš kaip ir ne prieš būčiau su tavimi diskutuoti tavo temomis, bet su viena išlyga - gamtos filosofijos ribose (matematikos nevaldau). Gal atsirastų ir dar norinčių.
Tačiau tam reikia kurti atskirą temą.
Po straipsniais gi nediskutuosime - ten kalbama apie vienus dalykus, o diskusija apie ką kita.
- 2013-02-18 12:54
Ką reiškia rodyklių pažymėjimai? Kaip išvedei formules? Vilnietis? Ar turi pasidaręs matavimo schemą?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Einšteino aukojimas: Reliatyvumo kertinis akmuo turi trauktis