Dviračių takai apjuos Kauno rajoną (2)
371,8 km – toks numatomas Kauno rajono dviračių maršrutų schemos ilgis. Ji turėtų sujungti Kauno rajoną ne tik su miestu, tačiau ir su Raseinių, Kėdainių, Jonavos, Prienų ir kitais kaimyniniais rajonais.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Atlikdami esamos situacijos analizę ir kurdami Kauno rajono dviračių maršrutų schemą, specialistai didelį dėmesį skyrė moksleivių apklausoms. Jos parodė, kad daugelis jų sutiktų naudoti dviratį kaip transporto priemonę kelionei į mokyklą, jei tam būtų sukurta atitinkama infrastruktūra.
Dar pernai vasarą siekiant skatinti miesto ir jaunimo fizinį aktyvumą, Zapyškio prieplaukoje buvo pasirašyta Kauno rajono ir Dviračių
mėgėjų klubo bendradarbiavimo sutartis, pristatytas 41 km dviračių maršrutas (Marvelė–Kačerginė–Zapyškis–Ringaudai).
Kita apklausa 25-iose seniūnijose leido išskirti svarbias teritorijas, kurias turėtų kirsti būsimos dviračių trasos, atsižvelgiant į galimybę aplankyti svarbius istorijos ir kultūros objektus.
Užsienio patirtis
Tarptautiniame projekte „Nauji tiltai“ dalyvauja 11 partnerių iš 7 Baltijos regiono šalių: Suomijos, Švedijos, Latvijos, Lenkijos, Estijos, Vokietijos ir Lietuvos.
Tai pirmasis toks projektas Lietuvos rajonų savivaldybių istorijoje.
Įgyvendinti šį sumanymą reikėtų 80 mln. litų. Pritraukiant lėšų iš įvairių šaltinių, tai numatoma atlikti per dešimt metų.
Gerosios patirties mainai aktyviausiai vyko su Kauno rajono vienu projekto partnerių, Erebru miestu. Erebru yra laikoma Švedijos dviračių miestu, čia jau nuo 1990 m. vykdoma tikslinė politika dviračių plėtros srityje.
Dar pernai vasarą siekiant skatinti miesto ir jaunimo fizinį aktyvumą, Zapyškio prieplaukoje buvo pasirašyta Kauno rajono ir Dviračių
mėgėjų klubo bendradarbiavimo sutartis, pristatytas 41 km dviračių maršrutas (Marvelė–Kačerginė–Zapyškis–Ringaudai).
Kita apklausa 25-iose seniūnijose leido išskirti svarbias teritorijas, kurias turėtų kirsti būsimos dviračių trasos, atsižvelgiant į galimybę aplankyti svarbius istorijos ir kultūros objektus.
Užsienio patirtis
Tarptautiniame projekte „Nauji tiltai“ dalyvauja 11 partnerių iš 7 Baltijos regiono šalių: Suomijos, Švedijos, Latvijos, Lenkijos, Estijos, Vokietijos ir Lietuvos.
Tai pirmasis toks projektas Lietuvos rajonų savivaldybių istorijoje.
Įgyvendinti šį sumanymą reikėtų 80 mln. litų. Pritraukiant lėšų iš įvairių šaltinių, tai numatoma atlikti per dešimt metų.
Gerosios patirties mainai aktyviausiai vyko su Kauno rajono vienu projekto partnerių, Erebru miestu. Erebru yra laikoma Švedijos dviračių miestu, čia jau nuo 1990 m. vykdoma tikslinė politika dviračių plėtros srityje.
(2)
(0)
(2)