Kaune autobusų vairuotojai valdys šviesoforą (4)
Pakračiusi piniginę Kauno valdžia vis dėlto rado lėšų vairuotojams siaubą keliančioje M.K.Čiurlionio gatvės sankryžoje įrengti šviesoforą. Prie Geležinkelio stoties esančią sankryžą labiausiai keiksnoja autobusų vairuotojai, kurie nuolat sukelia avarines situacijas, stengdamiesi išvengti susidūrimo su kitomis transporto priemonėmis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nesuspėję sustoti vairuotojai gana dažnai rėžiasi į autobusų, tuo metu važiuojančių iš galinio punkto aikštelės, šonus. Todėl M. K. Čiurlionio gatvėje prie Geležinkelio stoties nuspręsta įrengti modernią, šviesoforu reguliuojamą sankryžą, kuri leis autobusų vairuotojams saugiai išvažiuoti iš šioje vietoje esančios aikštelės.
Norėdami išvažiuoti iš Geležinkelio stoties prieigose esančios aikštelės, autobusų vairuotojai kasdien patenka į pavojingas situacijas. Visuomeninio transporto vairuotojai su ypač sudėtingomis eismo sąlygomis susiduria rytinio ir vakarinio piko metu. Šioje vietoje kiekvieną mėnesį fiksuojami eismo įvykiai, į kuriuos patenka autobusai.
„Miesto autobusai šioje vietoje kerta šešias eismo juostas ir nuolat sukelia avarines situacijas. Norime išspręsti šią problemą, todėl numatėme įrengti šviesoforą. Šiuo metu rengiamas projektavimo darbų konkursas“, – sakė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Gintautas Degutis.
„Kauno autobusų“ vairuotojai ne kartą prašė šalia šios sankryžos apriboti greitį arba autobusų sustojimo vietą perkelti į kitą vietą, tačiau valdininkai nusprendė pasirinkti saugiausią variantą. Įrengus šviesoforą, sumažėtų eismo įvykių.
„Autobusų vairuotojai turės bekontaktes korteles. Autobusui privažiavus prie sankryžos, speciali įranga reaguos į kortelę ir įjungs žalią šviesoforo signalą. Tokiu būdu šviesoforo fazė keisis tik tuomet, kai to iš tiesų reikės", – aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Šį šviesoforą planuojama suderinti su Vytauto prospekto ir M. K. Čiurlionio gatvės sankryžoje bei Vytauto prospekto pradžioje esančioje pėsčiųjų perėjoje veikiančiais šviesoforais.
„Taip pat planuojame sujungti prie Geležinkelio stoties esančias autobusų ir maršrutinių taksi aikšteles įkuriant vieną didelį terminalą. Jau pradėjome rengti projekto dokumentaciją. Tikimės, kad visus darbus spėsime užbaigti dar šįmet", – pasakojo P.Keras.
Nors patvirtintas 2012 metų saugaus eismo priemonių planas labai skurdus, tačiau šio šviesoforo įrengimui numatyta 400 tūkst. litų.
Transporto ir eismo organizavimo skyrius šiais metais už 200 tūkst. litų įrengs dar vieną naują šviesoforu valdomą sankryžą – Jonavos g.-Šiaurės pr.
Taip pat bus parengti šviesoforinių sankryžų projektai Romainių g.-Raudondvario pl. ir M.K.Čiurlionio g.- Prietilčio g. Tačiau šių sankryžų įrengimui šiemet pinigų nėra.
Norėdami išvažiuoti iš Geležinkelio stoties prieigose esančios aikštelės, autobusų vairuotojai kasdien patenka į pavojingas situacijas. Visuomeninio transporto vairuotojai su ypač sudėtingomis eismo sąlygomis susiduria rytinio ir vakarinio piko metu. Šioje vietoje kiekvieną mėnesį fiksuojami eismo įvykiai, į kuriuos patenka autobusai.
„Miesto autobusai šioje vietoje kerta šešias eismo juostas ir nuolat sukelia avarines situacijas. Norime išspręsti šią problemą, todėl numatėme įrengti šviesoforą. Šiuo metu rengiamas projektavimo darbų konkursas“, – sakė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Gintautas Degutis.
„Kauno autobusų“ vairuotojai ne kartą prašė šalia šios sankryžos apriboti greitį arba autobusų sustojimo vietą perkelti į kitą vietą, tačiau valdininkai nusprendė pasirinkti saugiausią variantą. Įrengus šviesoforą, sumažėtų eismo įvykių.
„Autobusų vairuotojai turės bekontaktes korteles. Autobusui privažiavus prie sankryžos, speciali įranga reaguos į kortelę ir įjungs žalią šviesoforo signalą. Tokiu būdu šviesoforo fazė keisis tik tuomet, kai to iš tiesų reikės", – aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Šį šviesoforą planuojama suderinti su Vytauto prospekto ir M. K. Čiurlionio gatvės sankryžoje bei Vytauto prospekto pradžioje esančioje pėsčiųjų perėjoje veikiančiais šviesoforais.
„Taip pat planuojame sujungti prie Geležinkelio stoties esančias autobusų ir maršrutinių taksi aikšteles įkuriant vieną didelį terminalą. Jau pradėjome rengti projekto dokumentaciją. Tikimės, kad visus darbus spėsime užbaigti dar šįmet", – pasakojo P.Keras.
Nors patvirtintas 2012 metų saugaus eismo priemonių planas labai skurdus, tačiau šio šviesoforo įrengimui numatyta 400 tūkst. litų.
Transporto ir eismo organizavimo skyrius šiais metais už 200 tūkst. litų įrengs dar vieną naują šviesoforu valdomą sankryžą – Jonavos g.-Šiaurės pr.
Taip pat bus parengti šviesoforinių sankryžų projektai Romainių g.-Raudondvario pl. ir M.K.Čiurlionio g.- Prietilčio g. Tačiau šių sankryžų įrengimui šiemet pinigų nėra.
(0)
(0)
(0)