Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2013-03-28 21:10
Būtų viena universali sistema. Nusiperku vieną kortelę ir su ja galiu važiuoti visuose miestuose, o ne mušinėti biletėlius kitame. Kontrolieriai tikrina mano e-bilietą visur vienodai. O, aš kaip noriu taip ir papildau. Jei Kaune, tai mokestis eina Kauniečiams, akivaizdu.
Nors dėl apmokėjimo reikėtų daugiau galvą pasukti, kaip čia įgyvendinti ir kaip išlyginti skirtumus, dėl tos kvailos minučių sistemos Vilniuje.
O, dabar visi prisigalvos savo kauniečių, vilniečių, klaipėdiečių ir kitų didžiųjų miestų kortelių. O, į Vilnių atvykęs turi pirkti naują Vilniečio kortelę, nes bilietėlių nebėr.. Taip pat tą kortelę po to galėsi išmesti... Nes tuo metu nebebūsi Vilniuje. Po to, vėl atvykus vėl pirk.. Jei rasi, ar atsiminsi kur tą niekinį daiktą būsi padėjęs.
Betgi dabar visi graibsto bilietėlius, o ne korteles kažkodėl? Taip, tada būtų galima sutaupyti pinigų, vietoj specialaus popieriaus spausdinimo. Elektronika juk pigesnė ir patvaresnė, jei ją, žinoma, bus suprojektavę turintys tiesias rankas.
Sljder 2013-03-28 21:20
Noriu išskirti keletą aspektų visos diskusijos
1. Privačių vežėjų tikrai negalima paleisti veikti laukinėmis sąlygomis, nes jie liaudiškai tariant nesubsidijuoja nepopuliarių maršrutų (arba tegu mikriukai važinėja ne tik į centrą, bet ir į Skaidiškes savaitgaliais pavyzdys tik), nes VT turi važinėti į visokius užkampius tiekdami socialines paslaugas, taip patirdami nusotolių, o tai jau nelygi kova.
2. Vis gi palaikysiu reformos kritikus. Kadangi daug kas remaisi į persėdimus, deja šiai dienai nėra jokių argumentų, kad ateityje VT važiuos pagal grafikus. Nėra numatyta jokių metodų ir po reformos tam užtikrtinti, o būtent persėdimai ir sudaro didžiausią problemą. Sutinku, kad 5min. pavelavęs autobusas ne bėda, bet jeigu maršrutas suplanuotas įtraukiant keletą transporto priemonių, net maži nukrypimai nuo grafiko smarkiai komplikuoja kelionę. Kalbam pavzydžiais: maršrutai: Fabijoniškės - Saulėtekis; Baltupiai - Fabijoniškės, su persėdimais ir grafikų laikymusi padėsi baisi. Jau nekalbant apie tai, kad žiemą gali išvis neatvažiuoti.
3. Kiekis. Jau rašiau šiai dienai VIlniuje VT yra per mažai ir piko valandomis yra didelė tikimybė net netilpti į transporto priemonę (nekalbant apie YPAČ nepatogią kelionę, kas irgi yra tikrai didelis minusas siekiant, jog ne vein studentai jais važinėtų). Tai sprendžiama nebent kuriant daug trumpų maršrutų, tačiau minimi greitieji autobusai važiuos ilgus atstumus taigi = dideliems keleivių srautams. Alternatyva atitraukti autobusus iš miesto pakraščių į centrą, tai žinoma sukurtų savų problemų, bet vėl gi - apie tai nekalbama, o ir pakraščių gyventojų pasipiktinimas būtų suprantamas.
Jeigu VT nebus patrauklus - niekaip žmonių į jį nesukiši, o dėl naujų A jusotų kamščiai tik didės. Žinoma jei tokia sistemą per keletą metų užlopytų Vilniaus VT skolas galima tikėtis progreso, bet svarbu nepamiršti, kad tuo tarpu gyventi teks.
Mano pasiūlymas? Įtraukiam privačius vežėjus į e-bilietą su sąlyga kad aptarnaus populiarius maršrutus TIK piko metu, o miesto pakraščius - nuolat. Didinam VT skaičių centre atitraukdami iš miesto pakraščių. Didinam pagal laiką/savaitės dieną kintamų maršrutų skaičių ir taip psirūpinam, kad vidury dienos dvigubas 75-tas autobusas užuot sukęs ratus tuščias pakeistų pvz., 26-tą vietoj jo leidžiant porą ratų apsukti mikriukams. Žinoma suprantu, kad to įgyendinimas būtų labai komplikuotas, bet pasvarstyti galima
kestutisz 2013-03-29 10:02
Ką subsidijuoja paprasčiausias taksi? Jie gi nusigriebia pačius mokiausius ir nieko už tai neveža nemokamai . Mikriukas toks pat taksi, tik didesnis ir veža tam tikru maršrutu (et, pamenu fantastinius laikus kai primetus dar pora litų naktį daveždavo ir iki namų už galinės stotelės - bet čia dar tais visa laimė nereguliuotais laikais kai buvo toks stebuklas kaip mikriukai naktį), na ir veža keik pigiau nei įprastas taksi, bet už tai ir kainą susimoki - turi bendrakeleivių. Arba pvz kelių žmonių susimetimas "ant kuro" ir važiavimas kartu? Mikriukų klientam NEREIKIA integracijos į bendras sistemas, jiem reikia tik alternatyvos automobiliui. Aš net galėčiau nesinaudoti stotelėmis jei jau VT "žaba dušyt" - laipioti tik ten kur nedraudžiama sustoti :)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
A. Zuoko transporto vizija – tramvajai ir elektriniai autobusai