Lietuvos ryšio operatoriai nesutaria – kieno gi paslaugos pigiausios?  (4)

Prieš kelias dienas ryšio operatorius „Omnitel“ išplatino pranešimą, kuriame buvo tvirtinama, kad jų išankstinio apmokėjimo paslauga „Ežys“ yra pigiausia – esą, patys šios paslaugos naudotojai apklausos metu tikino išleidę mažiau nei naudojantis kitų dviejų didžiųjų operatorių išankstinio apmokėjimo paslaugomis.

„Omnitel“ skelbė, jog „Ežio“ naudotojai teigia per mėnesį mobiliojo ryšio paslaugoms išleidžiantys vidutiniškai 11,99 Lt. Tuo tarpu „Labas“ vartotojai savo vidutines mėnesines išlaidas įvertino 12,96 Lt, o „Pildyk“ naudotojai – net 16,27 Lt.

Į tokį „Omnitel“ pareiškimą netrukus atsakė ir operatorius „Tele2“, visuomet pabrėžiantis, jog siūlo geriausią kainą, bet pagal „Omnitel“ pranešimą pasirodę kaip tikrų tikriausi lupikautojai.

„Tele2“ komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas paragino pasidomėti RRT svetainėje pateikiamais oficialiais duomenimis: esą, „Pildyk“ naudotojai per mėnesį prakalba vidutiniškai du kartus daugiau minučių nei „Labas“ naudotojai ir net tris kartus daugiau nei „Ežio“ naudotojai. Todėl, pasak A. Baranausko, klaidinga teigti, jog paslauga, kuria naudojamasi tris kartus rečiau, o sumokama trečdaliu mažiau, yra pigesnė.

Ketvirtis  „Pildyk“ „Labas“ „Ežys“
2012 Q3 125,6 65,9 41,1
2012 Q2 131,2 67,9 45,3
2012 Q1 132,5 68 49,3
2011 Q4 125,6 63,7 47,2
2011 Q3 121,2 62,3 49,8
2011 Q2 128,1 67,6 53,6
2011 Q1 130,9 66,9 53,6
2010 Q4 130,7 71,8 52,9
2010 Q3 117,4 66,9 50,7
2010 Q2 121,2 71,5 57,4
2010 Q1 110,5 72,2 55,5

(Lentelėje - visų išankstinio apmokėjimo paslaugų naudotojų per mėnesį prakalbamų minučių vidutiniai kiekiai. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenys).

Portalo delfi.lt žurnalistui paklausus „Omnitel“ atstovės spaudai Daivos Selickaitės, kaip reikėtų vertinti tarpusavy prieštaraujančius operatorių pareiškimus, ji atsakė: „Mes pateikėme tuos reprezentatyvios vartotojų apklausos duomenis, kurie mums pasirodė įdomūs – vartotojai teigia, kad už „Ežio“ paslaugas jie moka mažiausiai“.

Taip pat D. Selickaitė nurodė, jog nekorektiška suteiktas paslaugas matuoti vien prakalbėtomis minutėmis, mat paslaugų paketą sudaro ir persiunčiama informacija, ir trumposios žinutės.

Abi bendrovės savo pranešimus grindžia tos pačios TNS apklausos duomenimis – apklausoje dalyvavo 506 išankstinio mokėjimo kortelių vartotojai nuo 12 iki 74 m. amžiaus visoje Lietuvoje. Apklausa buvo atlikta 2013 m. vasario mėnesį.

Trečiojo operatoriaus - „Bitė Lietuva“ - atstovė ryšiams su visuomene Laura Bielskė tikino, kad jie stengiasi konkuruoti ne vien kaina: „Mes visuomet užtikriname konkurencingą kainą, tačiau mes nekonkuruojame vien kaina. Turime daug pridėtinių verčių ir viena iš jų – pramogos. Žinome, kad tai vertina ir mūsų klientai – aktyvus jaunimas. Kainų konkurencingumą užtikriname ir programa „Labas stato“, kuri kiekvieną savaitę suteikia nemokamų paslaugų“.

Aut. teisės: delfi.lt
Autoriai: Vaidas Neverauskas

(5)
(0)
(0)

Komentarai (4)