Tai geriausia išmanioji apyrankė pasaulyje? 2017 metais su ja „Xiaomi“ nušlavė visus, net ir tokius galiūnus kaip „Fitbit“ ir „Apple“  (1)

„Xiaomi“ yra vienas iš vertingiausių startuolių pasaulyje. Per septynerius metus ši Pekine įsikūrusi įmonė pasiekė tikrai daug, tačiau pastarasis laimėjimas yra netikėtai įspūdingas. „Xiaomi“ šiemet tapo dėvimo elektronikos rinkos lydere.

Anksčiau ši rinka praktiškai priklausė „Fitbit“ - garsiam fizinio aktyvumo asistentų gamintojui. Visgi, šią vasarą pastebėta, kad šioje rinkoje įvyko lūžis. Dar pernai „Xiaomi“ pardavė maždaug pusę dėvimos elektronikos produktų kiekio, kurį pasiekė „Fitbit“. Tačiau jau šią vasarą „Fitbit“ buvo nustumta į antrą vietą, o „Apple“ liko trečia.

Rugpjūtį suskaičiuota, kad „Xiaomi“ per tris vasaros mėnesius pardavė 3,7 milijonus vienetų dėvimos elektronikos gaminių, kai „Fitbit“ pirkėjams įsiūlė tik 3,4, o „Apple“ - 2,8 milijonus. Pats rinkos segmentas paaugo net 8 %. Kol kas prognozuojamas ir tolesnis augimas, todėl dominuojančios pozicijos dar gali persistumdyti.

Kol kas „Xiaomi“ priklauso net 17 % rinkos, „Fitbit“ seka su beveik 16 %, o „Apple“ atsilieka su 13 %. „Xiaomi“ šiame sąraše atrodo kiek neįprastai ne tik dėl netikėtai greito augimo, bet ir dėl siūlomų produktų kainos. Ekspertai teigia, kad būtent tai „Xiaomi“ ir padėjo prasimušti, o svarbiausias produktas, kuris tai padėjo padaryti yra garsioji „Mi Band 2“ išmanioji apyrankė. 

„Xiaomi Mi Band 2“ - netikėtai gera ir svarbiausia, fantastiškai pigi išmanioji apyrankė, atliekanti viską, ką gali ir brangesni įrenginiai.

Nors būtų galima teigti, kad „Xiaomi“ gaminiai tikrai nėra kokybiškesni ar kaip nors kitaip geresni už „Fitbit“, tačiau jie tikrai yra kur kas pigesni, o savo galimybėmis beveik nenusileidžia. Neskaitant programinės įrangos galimybių.

Palyginimui, pažiūrėkite, kiek Lietuvoje kainuoja „Fitbit“ išmaniosios apyrankės - absoliuti dauguma brangiau nei 150€.

Ir tuomet palyginkime „Xiaomi Mi Band 2“ - perkant iš Kinijos kainuoja vos daugiau nei 24 eurus, dažnai yra parduodama su gamintojo ar pardavėjo nuolaidomis.

Plius, „Xiaomi“ prekės ženklas yra tai, kuo kinai didžiuojasi, todėl šio gamintojo dėvimos elektronikos produktai toje šalyje yra tiesiog graibstomi.

Tačiau tai ne vienintelis „Xiaomi“ produktas, kuris leido aplenkti „Fitbit“ dėvimos elektronikos srityje. Reikia čia pat paminėti ir „Xiaomi Amazfit A1603“ - tai tarsi patobulinta „Xiaomi Mi Band 2“ versija su atsparesniu korpusu, didesniu ekranu ir labiau moderniu dizainu, kuris turėtų patikti vyrams, bet šiek tiek didesne kaina - šiuo metu „Xiaomi Amazfit A1603“ kainuoja 30€. Išsamiai apie šių apyrankių panašumus ir skirtumus jau rašėme

Ir aišku, išmanusis laikrodis „Xiaomi Huami Amazfit Heart Rate Smartwatch“ už 100€ - apie jo galimybes jau rašėme, tiesiog priminsime, kad tai pilnavertiškas išmanusis laikrodis su itin atspariu korpusus, GPS imtuvu ir daugybe galimybių, už galimybėmis panašius konkurentus pigesnis 2-3 kartus.

Tai kur link visa tai juda? „Xiaomi“ rinkos dalis, tikėtina, kol kas augs „Fitbit“ sąskaita. „Apple“ taiko į prabangesnį segmentą, todėl tikriausiai išlaikys stabilius pardavimus. Visgi, tiek „Fitbit“, tiek „Xiaomi“ turės rimtai susigriebti ir konkuruoti naujais produktais. Todėl ateityje galime iš šių gamintojų laukti naujų išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių.

Aut. teisės: Technologijos.lt

(22)
(6)
(16)

Komentarai (1)