Lūžis komercinių transporto priemonių sektoriuje: „Ford“ pristato elektrinį „Transit“ - kuo šis furgonas patiks verslui?  (4)

Elektromobiliai yra brangūs, tačiau nemažai vairuotojų sutinka už juos mokėti daugiau. O kaip verslas? „Ford“ tiki, kad lūžis jau pasiektas ir dabar laikas pereiti prie elektrinių komercinių transporto priemonių. Todėl dabar pristatomas elektrinis „Ford E-Transit“ - furgonas, kuris jau visai greitai ir jums pristatinės prekes.

„Ford Transit“ iš tikrųjų yra vienas iš populiariausių visų laikų furgonų. Nuo 1965 metų gaminamas automobilis anksčiau garsėjo savo patikimumu ir kaina, tačiau dabar garsės technologijomis. „Ford“ ką tik pristatė „E-Transit“ - elektrinį furgoną, kuris bus siūlomas su kelių tipų kėbulais ir turėtų darniai įsilieti į įvairių įmonių transporto parkus.

„E-Transit“ turi 67 kWh bateriją, sumontuotą po furgono grindimis. Ji neturi įtakos automobilio praktiškumui - „Ford“ tikriausiai galėjo sumontuoti ir žymiai didesnę bateriją, tačiau ji būtų sunki ir didelė. „E-Transit“ furgonas gali pavežti 1,6 t. krovinius. Tų 67 KWh pakanka maždaug 202 km nuvažiuoti. Nedaug? Daug komercinių furgonų per dieną nuvažiuoja maždaug tiek. Be to, „E-Transit“ gali būti įkraunamas 115 kW stotelėse - tokia įkrovimo galia leidžia pakelti baterijos įkrovą nuo 15 iki 80 % per maždaug 34 minutes.

 

Žinoma, verslui laikas yra pinigai, todėl tokia įkrova „E-Transit“ nėra reikalinga. Vos per 10 minučių jis gali gauti papildomus 50 km, per 15 minučių - apie 72 km. Taigi, „E-Transit“ galėtų dirbti kone nuolat, kaip lygus su lygiais su dyzeliniais ir benzininiais furgonais.

„E-Transit“ kaina prasidės nuo šiek tiek mažiau nei 40 tūkstančių eurų. Už tą kainą vairuotojai gaus ilgą garantiją, galimybę naudotis „FordPass“ įkrovimo stotelių tinklu ir daug kitų privalumų. „Ford“ teigia, kad elektriniai furgonai verslui tikrai tinka, nes pasižymi labai žemais išlaikymo kaštais.

„E-Transit“ mažiau dėvi stabdžius, neturi keičiamos variklio alyvos, mažiau filtrų. Elektriniai furgonai turi mažiau judančių dalių, todėl yra patikimesni, o elektra yra pigesnė už bet kokį iškastinį kurą. Be to, elektromobiliai didžiausiuose Europos miestuose džiaugiasi ir kitais privalumais - važinėja miestų centruose, kur dyzelinės mašinos nėra laukiamos, kai kur gali parkuotis nemokamai ar išvengia įvairių mokesčių. Galiausiai, negalima paneigti ir fakto, kad elektromobiliai prisideda prie kompanijos prestižo.

 

Be to, „E-Transit“ turi ir kitų privalumų. Pavyzdžiui, 4G integracija, kuri leis atnaujinti automobilio operacines sistemas ir vykdyti kai kuriuos su darbo planavimu susijusias užduotis.

„Ford“ dabar intensyviai testuos „E-Transit“ įvairiomis sąlygomis, kad įsitikintų, kad furgonas gerai veiks ir žiemą, ir vasarą. Į rinką „E-Transit“ žengs jau kitais metais.

Aut. teisės: Technologijos.lt

(35)
(3)
(32)

Komentarai (4)