„Jei domitės vienračiais, bet nesate tokio bandę, pradėkite tik nuo šito modelio. Tikrai nenusivilsite - aš tai garantuoju 100 %“. Techniniai parametrai, įspūdžiai po 3 mėnesių ir kaip juo mokosi važinėti („INMOTION V5F“ apžvalga, Video, Specialus kuponas)  ()

Dažniausiai apžvalgininkai savo apžvalgas pradeda nuo daikto išpakavimo, jo specifikacijų ir tik po to pereinama prie asmeninio požiūrio ir potyrių aptarimo. Tik ne šįkart. Apžvalgininkas išsako vien tik savo asmeninę nuomonę bei savo įspūdžius, kurių turi išties nemažai. Tad štai ką jis galvoja apie šį elektrinį vienratį „INMOTION V5F“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apžvalgininkas su šiuo elektriniu vienračiu „INMOTION V5F“ jau važinėjasi tris mėnesius ir teigia, kad „jį tiesiog myli. Tai nuostabus daiktas.“

Taip pat pabrėžiama, kad rinkoje yra itin daug įvairių elektrinių vienračių, tačiau dažniausiai jie yra ganėtinai brangūs ir jų kainos siekia ne mažiau, kaip 800-1000 eurų.

„INMOTION V5F“ apžvalgininkui pavyko įsigyti už 570 eurų, nors po to buvo ženkli akcija ir tąkart jis kainavo apie 490 eurų – šiuo metu jį galima įsigyti vos už 356 eurus (su nuolaidos kuponu GBV5FBW). Palyginimui  - Lietuvoje kainuoja apie 800€.

Tad kuo taip apžvalgininkui patiko „INMOTION V5F“?

Pats pirmasis dalykas yra jo dizainas. Apžvalgininkas matė daugybę vienračių: „Ninebot“, „Gotway Msuper“ ir taip toliau. Tačiau jam labai patinka „INMOTION V5F“ dizainas – „viena iš priežasčių kodėl pasirinkau šį elektrinį vienratį yra, neabejotinai, jo patraukli kaina, tačiau man nemažiau svarbu buvo ir jo puikus dizainas. Šis vienratis yra nuostabiai gražus“.

Taip pat teigiama, kad su juo yra labai malonu ir patogu važinėtis po miestą ar keliauti į jums konkrečiai reikalingą vietą – „jis yra ganėtinai lengvas, labai patogus naudotis ir tokioje kainų kategorijoje pasižymi labai geromis specifikacijomis“.

Techninės specifikacijos

„INMOTION V5F“ turi 4,0 Ah talpos bateriją, 550 W variklį, 14 colių guminę pripučiamą padangą (galima važinėtis įvairiais paviršiais), korpusas yra iš aliuminio lydinio, išlaiko iki 120 kg svorį, turi priekinį ir galinį žibintus, maksimalus greitis siekia 25 km/h, baterija įkraunama per 3-3,5 valandos (nors apžvalgininkui tai užtruko gerokai trumpiau aut. past.), galima nuvažiuoti iki 40 km (viskas priklauso nuo aplinkybių aut. past.), sveria apie 11 kg ir palaiko išmaniąją programėlę bei yra susiejamas per „Bluetooth 4.0“.

Kokie kiti privalumai?

Apžvalgininkas pabrėžia ir tai, kad „INMOTION V5F“ įspėja, kai yra pasiekiamas greičio limitas – vienratis truputi pasikreipia atgal ir iš to galima suprasti, kad pasiektas maksimalus greitis bei metas jį sulėtinti (3:17).

Be gražaus dizaino, puikios kainos ir labai gerų specifikacijų, apžvalgininkas vardija ir kitus „INMOTION V5F“ privalumus:

  • patogus važiavimas,
  • manevringumas,
  • vienu įkrovimu nuvažiuojama 24-27 km,
  • patogi vienračio pernešimo rankenėlė,
  • nakties metu šviesos ryškiai šviečia,
  • puikus akceleravimas ir stabdymas,
  • minkštos ir patogios kojų pagalvėlės (pedalai),
  • intuityvi programėlė,
  • galima važinėtis įvairiais paviršiais ir gerai kopia į įkalnes,
  • ekstremaliai patvarus (visiškai nebijo kritimų),
  • greitas baterijos įkrovimas.

Pats naudojimas šiuo „INMOTION V5F“ vienračiu taip pat yra labai paprastas. Tereikia vieną kartą paspausti jo korpuse esantį įjungimo mygtuką ir jis jau pasiruošęs. Dar kartą paspaudžiame tą patį mygtuką – įjungiame šviesas, o dar vienas paspaudimas ir vienratis išjungiamas (5:20).

Norint šį vienratį gabentis su savimi, galima ji neštis rankose arba atlenkti specialią rankeną ir tiesiog vežti šalia savęs (5:45).

Dar vienas svarbus privalumas, kad šis elektrinis vienratis ant savo korpuso turi minkštas pagalvėles, tad ant jo atsistojus – kojos remiasi ne į kietą metalą, o į šias pagalvėles (6:10).

Nors apžvalgininkui jų praktiškai ir nereikia, kadangi atsistojęs ant vienračio pedalų, išlaiko minimalų atstumą nuo korpuso, tačiau kiti mėgsta tvirčiau kojomis apglėbti vienratį, tad šios pagalvėlės yra geras gamintojo sprendimas.

Apžvalgininkas taip pat nuolat pabrėžia šio elektrinio vienračio baterijos privalumus ir tai, kad norint pratęsti savo kelionę, verta su savimi turėti įkroviklį ir sustojus kur nors kavinėje ar kitoje vietoje, papildomai ją įkrauti.

Jis niekada „INMOTION V5F“ baterijos neiškrovė pilnai, o kalbant apie įkrovimą, tai nuo 12 iki 100 % įkrovimas užtruko apie 90 minučių. Išties puikus rezultatas.

Beje, apie tai kiek liko baterijos galima suprasti ir iš 5-ių LED indikatorių, esančių ant vienračio korpuso (8:15).

Šiuo atveju reikėtų pastebėti ir tai, kad apžvalgininkas kalba apie tokius miestus, kaip Bostonas ar Čikaga. Tai yra tokius, kuriuose žmonės keliauja žymiai didesnius atstumus nei Lietuvos miestuose ir pilnos baterijos, kuri užtikrina nuvažiuojamą atstumą, kaip teigia apžvalgininkas, iki 27 km, yra daugiau nei pakankama važinėtis ir be įkroviklio su savimi.

Verta paminėti ir tai, kad „INMOTION V5F“ baterija turi galybę įdiegtų apsaugų: nuo perkrovimo, per didelės temperatūros, netikėto išsijungimo ir kt.

Apžvalgininkas taip pat teigia, kad „INMOTION V5F“ padangos oro slėgį geriau pasirinkti didesnį, kadangi tada galima nuvažiuoti didesnius atstumus, o ir posūkiai įveikiami maloniau.

Apžvalgininkui itin patinka ir tai, kad su šiuo elektriniu vienračiu yra labai paprasta važinėtis ir pademonstruoja jo galimybes nuo 8:44 minutės.

Tiesa, tas paprastumas - sąlyginis. Viskas ko reikia – tai pramokti važinėtis šiuo elektriniu vienračiu, tačiau kiekvienam tai sekasi skirtingai. Pramokti reikės visiems - tai jau ne dviratis ir reikia kiek kitokių įgūdžių. Jauniems žmonėms tai nėra taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti, o sekančiuose vaizdo įrašuose pamatysite, kad ir vyresnio amžiaus žmonės imasi tokio iššūkio ir net organizuoja smagius pasibuvimus su draugais - kas ilgiau išliks ant rato nenukritęs žemyn. 

Šiame vaizdo įraše mokosi važiuoti su „INMOTION V5F“ ir važinėja skirtingais keliais:

O šiame vaizdo įraše vyresnio amžiaus žmonės ne tik mokosi važiuoti su „INMOTION V5F“ elektriniu vienračiu, bet ir smagiai leidžia laiką - sunku nesišypsoti žiūrint kaip jiems sekasi ir kas iš to gaunasi (kuo baigiasi pats pirmas užlipimas - nuo 15:18):

Galutinis verdiktas

„Daugumoje apžvalgų, kurias mačiau, kalbama apie 1000 ir daugiau dolerių kainuojančius elektrinius vienračius. Tačiau kas nori išleisti tokią pinigų sumą daiktui, jei net nežino ar jį išbandę norės juo ir toliau naudotis?

Štai kodėl aš pasirinkau INMOTION V5F, kuris yra gerokai pigesnis įrenginys, tačiau suteikia tuos pačius privalumus, kaip ir gerokai brangesni jo konkurentai.

Vienintelio dalyko kurio dar norėtųsi, tai didesnio maksimalaus greičio. Brangesni analogai tai gali suteikti, bet ir INMOTION V5F yra ganėtinai greitas.

Dar vienas dalykas. Man intensyviai važinėjantis su INMOTION V5F, sprogo jo ratas. Žinoma, dėl to yra labiau kaltas nekokybiškas kelias, nei pats ratas, tačiau džiugu tai, kad jį pakeisti man nesukėlė jokių sunkumų. Viskas paprastai atsukama, nuimama ir pakeičiamas ratas. Žymiai lengvesnis tvarkymas nei gerokai brangesnių elektrinių vienračių. Jei esate mėgėjas, su brangiais vienračiais tikrai turėsite galvos skausmo, kai ką nors reikės pakeisti. O tą, laikui bėgant, tikrai reikės padaryti. Su INMOTION V5F viskas paprasta ir greita.

Aš nuoširdžiai rekomenduoju šį elektrinį vienratį. Jei domitės tokiais prietaisais – rinkitės INMOTION V5F. Tikrai nenusivilsite. Aš tai garantuoju 100 %.“

Kaina ir sąlygos

Elektrinis vienratis „INMOTION V5F“:

  • Gearbest - itin gera kaina: 356 € su nuolaidos kuponu GBV5FBW;
  • nemokamas pristatymas į Lietuvą.
  • Lietuvoje pigu.lt - 806€.

Kitų elektrinių dviračių, vienračių bei jų priedų rasite čia.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(10)
(3)
(7)

Komentarai ()