Geriausias elektrinis paspirtukas už tokią kainą? Diskiniai stabdžiai, itin gerai veikianti energijos rekuperavimo sistema, 3 važiavimo režimai ir kur kas didesnė galia nei „M365“: galingiausio „Xiaomi“ elektrinio paspirtuko apžvalga ir praktinis išbandymas („Xiaomi Mijia Pro“ apžvalga, Video)  ()

Ar vertas mūsų dėmesio naujausias „Xiaomi“ kompanijos elektrinis paspirtukas „Xiaomi Mijia Pro“? Jis geresnis už „Xiaomi M365“? Kokie skirtumai ir panašumai? Apie visą tai ir dar daugiau šioje apžvalgoje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Išpakavimas

Tad pakuotėje randame „Xiaomi Mijia Pro“; naudojimosį instrukciją; specialų prailginimo antgalį, skirtą pripūsti paspirtuko ratams; maitinimo adapterį ir laidą bei atsuktuvą su varžtais.

Belieka sulankstyti šį elektrinį paspirtuką ir pritvirtinti į reikiamas vietas varžtus. Viskas yra vizualiai nupiešta, tad dėl to nekyla jokių problemų (0:54 min.).

Beje, pakuotėje netgi lieka vienas papildomas-atsarginis varžtas. „Menkniekis, bet malonu, kad kompanija pagalvoja ir apie tokias smulkmenas“.

Pagaminimo kokybė

„Xiaomi Mijia Pro“ yra pagamintas iš kokybiško ir tvirto aliuminio lydinio. Naujasis elektrinis paspirtukas sveria 14,5 kg ir tai yra 2 kg daugiau, palyginus su „M365“.

Apžvalgininkas teigia, kad taip yra dėl to, kad „Mijia Pro“ turi gerokai didesnę baterija – 12,8 Ah, o „M365“ turi 7,6 Ah.

Pats paspirtukas gali išlaikyti iki 100 kg svorį.

„Mijia Pro“ rankenos yra dengtos malonia liesti guma, su papildomais iškilimais. Jos yra lygiai tokios pačios, kaip ir „M365“ paspirtuke.

Dešinėje pusėje yra akseleravimo rankenėlė - „lengvai nuspaudžiama ir gerai valdoma“.

Kairėje yra garsinis signalas – skambutis ir stabdis. Pačiame vairo viduryje yra ekranas, kurio neturi „M365“ modelis.

Beje, pats vairas yra nesulankstomas, tad šiuo aspektu „Pro“ nesiskiria nuo „M365“.

Vairo ilgis nuo vieno krašto iki kito yra 44 cm., paspirtuko aukštis nuo stovėjimo aikštelės iki vairo – 100 cm., nuo žemės iki stovėjimo aikštelės dugno – 9 cm., o iki pačios stovėjimo aikštelės viršaus – 15 cm.

Pačios stovėjimo aikštelės ilgis siekia 61 cm, o laisvos ir galimos pastatyti kojoms vietos lieka 45 cm ilgio ir 15 cm pločio.

Apžvalgininkas teigia, kad dėl 9 cm atstumo nuo žemės, su šiuo paspirtuku nėra jokių problemų važinėti per vadinamuosius „gulinčius policininkus“ - „paspirtuko dugnas už jų neužkliūna. Na, o šokinėti per kelkraščių pakilimus aš nerekomenduoju, kadangi stovėjimo aikštelės dugnas yra pagamintas iš plastiko ir jis gali būti pažeistas“ (2:45 min.).

Vairo konstrukcijos sulankstymo mechanizmas išliko lygiai toks pats, kaip ir „M365“ paspirtuke (2:59 min.).

Ratai neturi amortizatorių, yra 8,5 colių dydžio ir yra pripučiami. „Mijia Pro“ turi galingesnį elektrinį variklį ir vietoje „M365“ turimo 250W galios (momentinė jėga 500W), turi 300W (momentinė jėga 600W). Maksimalus greitis siekia 25 km/h ir šiuo aspektu paspirtukai nesiskiria.

Po stovėjimo aikštele yra įtaisyta elektrinio paspirtuko baterijos įkrovimo jungtis. Ji uždengiama guminiu dangteliu ir didelis pliusas yra tas, kad „jame yra magnetukas, tad ji dar tvirčiau prilimpa ir apsaugo šią jungtį.“

„Mijia Pro“ paspirtuko stovėjimo aikštelės dugnas išliko plastikinis ir apžvalgininkas čia įžvelgia minusą, kadangi važinėjant per nelygius paviršius, o konkrečiai – kliudant šaligatvių pakilimus, jis gali būti lengvai pažeistas.

Galinis ratas yra tokio pačio dydžio, kaip ir priekinis – 8,5 colių. Čia dar yra diskiniai stabdžiai, purvasaugis, ant kurio yra įtaisytas raudonai šviečiantis žibintas.

Apžvalgininkas tikėjosi, kad naujajame modelyje bus galimybė šį elektrinį paspirtuką stabdyti ir tiesiog koja spaudžiant šį purvasaugį ir taip stabdyti važiavimo greitį, bet tokios galimybės nėra (pigesni paspirtukai suteikia tokią galimybę, bet dažnu atveju jie neturi diskinių stabdžių, kas, vertinant objektyviai, yra kur kas patogiau ir saugiau, nei stabdyti koja, lekiant 25 km/h greičiu aut. past.).

Taip pat ant galinio sparno yra specialus fiksuojantis laikiklis, prie kurio pritvirtinamas atlenktas paspirtuko vairo mechanizmas ir tada galima patogiai „Mijia Pro“ pernešti į reikiamą vietą (5:10 min.).

„Mijia Pro“ akivaizdus skirtumas nuo „M365“ yra turimas ekranas. Tereikia greitai paspausti įjungimo mygtuką ir „Mijia Pro“ elektrinis paspirtukas yra pasirengęs važiuoti.

Ekrane iškart galima matyti greitį km/h, pasirinktą važiavimo režimą ir 5 švieselių indikatorių, iš kurio galima spręsti kiek yra likę baterijoje energijos.

Tad „Mijia Pro“ palaiko tris važiavimo režimus: „Eco“ (15 km/h), „Drive“ (20 km/h) ir „Speed“ (25 km/h).

„M365“ turi du važiavimo režimus ir galima važiuoti 25 km/h bei 18 km/h greičiu.

Taip pat „Mijia Pro“ turi priekinį žibintą, kuris įjungiamas papildomai paspaudus įjungimo/išjungimo mygtuką. Įdomu tai, kad įjungus priekinį žibintą, pačio ekrano ryškumas sumažėja - „tad ekranas nakties metu jūsų neakins“ (6:50 min.).

Galinis žibintas šviečia nuolatos, o stabdymo metu pradeda mirksėti (7:03 min.).

Nuo 7:08 min. galima pasižiūrėti, kaip šie žibintai šviečia nakties metu - „ir priekinis žibintas yra tikrai labai geras, šviečia iki 10 metrų atstumu.“

Taip pat atkreipiamas dėmesys, kad „Mijia Pro“ elektrinio motoro galia padidėjo 50W ir „tai tikrai jaučiasi.“

Dar vienas įdomus momentas yra tai, kad „Mijia Pro“ palaiko energijos rekuperavimo sistemą, o tiksliau – tris skirtingus jos režimus: silpnas, vidutinis ir stiprus. Ir bet kurį iš šių režimų galima pasirinkti per išmaniąją programėlę.

Pačios energijos rekuperavimo sistemos veikimas paprastas, kai atleidžiama akseleravimo rankenėlė, „Mijia Pro“ pradeda stabdyti ir taip kaupti energiją bei ją perduoti į bateriją. Tad kuo pasirinktas stipresnis rekuperavimo režimas, tuo labiau stabdo „Mijia pro“.

„Man labiausiai patiko stipriausias režimas. Vos tik atleidžiu akseleraviimo rankenėlę, iškart pradedu jausti, kaip Mijia Pro pradeda lėtėti ir kaupti energiją. Ir dėl to galima sutaupyti iki 10 proc. energijos, o tai papildomai leis nuvažiuoti iki 5 km.“

Taip pat atkreipiamas dėmesys, kad naujajai programėlei reikia turėti išmanųjį įrenginį, kuris darbuotųsi su „Android 4.3“/„iOS 9.0“ ir naujesnėmis operacinėmis sistemomis. Jei jos bus senesnės – negalėsite įsidiegti programėlės ir keisti paspirtuko nustatymų.

Kaip naudotis programėle?

Nuskenavus QR kodą, atsiuntus programėlę ir ją įsidiegus, belieka pridėti „Mijia Pro“ elektrinį paspirtuką.

Tam reikia atsidaryti programėlę, paspausti „+“ ženkliuką, nukeliauti į „Car-caried“ skiltį, pasirinkti „Mijia Pro“ elektrinį paspirtuką ir beliks palaukti porą minučių, kol „Bluetooth“ ryšiu bus susietas jūsų telefonas ir „Mijia Pro“ paspirtukas.

Lieka sutikti su programėlės taisyklėmis ir telefono ekrane matome pradinį langą, kuriame rodomas važiuojamas greitis, atstumas ir baterijos energijos lygis.

Dešiniajame viršutiniame programėlės kampe galime nukeliauti į papildomus nustatymus ir čia keisti važiavimo režimus, energijos rekuperavimo režimus, greičių ir nuvažiuojamų atstumų informaciją, kiek dar liko baterijos energijos, kokia jos būklė, rodo kiek dar galima nuvažiuoti kilometrų su likusiu energijos kiekiu, nustatyti, kad nuolat šviestų galinis žibintas ar jį išjungti, atnaujinti programinę įrangą ir taip toliau (9:18 min.).

„Iš esmės Mijia Pro paspirtuku galima laisvai naudotis ir be šios programėlės, juolab, kad esminė informacija rodoma jo turimame ekranėlyje. Programėlė naudinga tuo, kad joje galima keisti energijos rekuperavimo režimus. Aš juos išbandžiau visus tris ir rekomenduoju rinktis patį stipriausią.“

Dar vienas didelis pliusas, kad „Mijia Pro“ pats automatiškai išsijungia po 4 minučių, jeigu per tą laiką niekas su juo nevažiuoja – patogus dalykas, jei kartais netyčia pamirštama jį išjungti.

Nuo 10:44 min. apžvalgininkas išbandė „Mijia Pro“ stabdžių sistemą ir šio elektrinio paspirtuko stabdymo kelias „mane maloniai nustebino. Važiuojant maksimaliu 25 km/h greičiu ir nuspaudus stabdžius, prireikė 7,5 metrų, kol paspirtukas pilnai sustojo. Pavyzdžiui, važiuojant su Kugoo S3 elektriniu paspirtuku 25 km/h greičiu, prireikė 15 metrų, kol paspirtukas visiškai sustojo.“

Galutinis verdiktas

„Tai kam gi yra skirtas Mijia Pro? Jei jūsų svoris yra nuo 80 ir 120 kilogramų, rekomenduoju įsigyti Mijia Pro elektrinį paspirtuką.

Jums tikrai nebus problemos pernešti šį, 14,5 kg. sveriantį elektrinį paspirtuką, kaip jaunuoliams ir žmonėms, kurie sveria iki 50 kg.

Antras svarbus momentas, kad kuo sunkesnis žmogus, tuo bus nuvažiuojamas trumpesnis atstumas. Ir šiuo atveju Xiaomi yra šaunuoliai. Gerokai didesnė Mijia Pro baterija papildomai suteikia iki 10 km nuvažiuojamo atstumo, palyginus su M365.

Dabar net ir stambiam žmogui su Mijia Pro galima nuvažiuoti 20, 25 ar net 30 km vienu baterijos įkrovimu.“

Kaina ir sąlygos

„Xiaomi Mijia Pro“:

  • Lietuvoje neparduodamas
  • Gearbest - 520 €
  • Į Lietuvą siunčia nemokamai.
  • Aliexpress - geriausia kaina su pristaymu į Lietuvą - 531,56€ 
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(60)
(25)
(35)

Komentarai ()