Išsamus „Xiaomi M365“ ir „Xiaomi M365 Pro“ palyginimas ir 9 svarbiausi skirtumai: „Kur kas galingesnis, geriau įsibėgėja, pats važiavimas malonesnis ir jaučiamas didesnis stabilumas“ („Xiaomi M365 Pro“ apžvalga, Testų rezultatai, Video)  ()

Turbūt ne paslaptis, kad „Xiaomi M365“ elektrinis paspirtukas yra vienas populiariausių visame pasaulyje. Ir Lietuvos miestuose galima gana dažnai pamatyti žmones, važinėjančius su „M365“ elektriniais paspirtukais. Žmonės jau spėjo įsitikinti, kad tai yra puikus prietaisas. O ką galima pasakyti apie naująjį „Xiaomi“ elektrinį paspirtuką „M365 Pro“ arba dar kitaip vadinamą „Xiaomi Mijia“? Kokius jis turi patobulinimus, lyginant su „M365“? Kokia pagaminimo kokybė? Kaip toli galima nuvažiuoti su vienu baterijos įkrovimu? Klausimų daugybė ir šis apžvalgininkas į juos visus atsako labai išsamiai ir aiškiai.

Apžvalgininkas jau daugiau, kaip metai laiko turi „M365“ elektrinį paspirtuką ir tokį patį yra nupirkęs žmonai.

Jais yra labai patenkintas bei važinėja net ir žiemos metu. Jau yra nuvažiavęs daugiau, kaip 550 kilometrų.

„Ir per visą šį laiką susidūriau tik su dviem smulkiomis problemomis: du kartus pradūriau galinę padangą ir teko porą kartų pareguliuoti vairo šakės užrakinimo mechanizmą. Ir viskas – per visą šį laiką daugiau problemų nebuvo.

Tiesą sakant, M365 yra mano pagrindinė transporto priemonė, kai reikia keliauti po miestą ir parsigabenti maisto produktų. Jis man taip patiko, kad tokį patį nupirkau ir savo žmonai. Ji jau nuvažiavo 370 kilometrų ir dar nesusidūrė su jokio problema. Nei padangą nuleido, nei dar kas nors.“

Tad apžvalgininkas tiesiog negalėjo susilaikyti nuo „M365 Pro“ versijos ir nusprendė užsisakyti šį elektrinį paspirtuką.

Šioje apžvalgoje jis ypač detaliai palygina visus techninius „M365“ ir „M365 Pro“ paspirtukų skirtumus: nuo įkrovimo jungties iki kur laikomos baterijos, stovėjimo aikštelės skirtumai ir taip toliau. Kiek laiko įkraunamos baterijos, kokie paspirtukų privalumai, trūkumai, atnaujinimai, važiavimo patogumas, testavimas ir t.t.

Informacijos bus labai daug, bet pradėkime nuo pačios pakuotės. Apžvalgininkas teigia, kad „Pro“ paspirtukas pas jį atkeliavo per 3 savaites. Pakuotė buvo tvarkinga ir viskas supakuota saugiai.

Viduje randame adapterį, T formos raktą, reikalingus varžtukus, ilginamąjį antgalį, skirtą pripusti paspirtuko padangoms, naudojimosi instrukciją ir patį „M365 Pro“ paspirtuką.

„Kaip ir M365 versijos atveju, taip ir užsisakę Pro versiją, jūs pirmiausiai turėsite pritvirtinti patį vairą ir tam panaudoti pakuotėje esančius varžtukus. Tai padaryti užtrunka vos porą minučių.

Belieka nuo vairo rankenų ir LCD ekrano nuimti plastikines apsaugas ir jau galima keliauti pasivažinėti. Tačiau prieš tai įdėmiau apžiūrėkime M365 Pro ir pabandykime atrasti tuos atnaujinimus. O gerai viską apžiūrėjęs, tų skirtumų radau ganėtinai daug.“

Kuo skiriasi „M365“ ir „M365 Pro“?

1. Rėmo dydis

„Pro“ elektrinis paspirtukas yra didesnis už savo pirmtaką. Net ir stovėjimo aikštelė dabar yra didesnė: ilgis yra 40 prieš 45 cm bei truputi platesnė – 4 prieš 5 cm. „Pro“ paspirtukas taip pat tapo sunkesniu: 14,2 prieš 12,5 kg.

Vairas dabar taip pat yra šiek tiek aukščiau. Jei „M365“ versijoje vairo šakės aukštis siekia 65 cm, tai „Pro“ versijoje jis yra 4 cm aukščiau ir siekia 69 cm.

„Tai reiškia, kad aukštesni žmonės su naujuoju Pro elektriniu paspirtuku jausis komfortiškiau ir turės daugiau vietos savo pėdoms.“

2. Talpesnė baterija

„M365“ turi 36V, 280Wh (maksimali galia 700W), 7800 mAh talpos bateriją, kurios užtenka nuvažiuoti iki 30 km. „M365 Pro“ versija aprūpinta 36V, 474Wh (maksimali galia 1000W), 12800 mAh talpos baterija, kurios užtenka nuvažiuoti iki 45 km.

„Akivaizdžiai galime matyti, kad Pro versijos baterija yra gerokai didesnė ir žymiai geriau apsaugota nuo galimų pažeidimų ir vandens. Dabar ją saugo aliuminio rėmas, kai tuo tarpu M365 bateriją saugo plastikinė apsauga.

Visi elektronikos komponentai atrodo identiški – bent jau iš to, ką galima matyti vizualiai.“

3. Ratų skirtumai

Apžvalgininkas teigia, kad čia kažkokių esminių skirtumų neįžvelgiantis.

„Abiejų paspirtukų ratai atrodo labai panašiai – 8,5 colių dydžio. Šiek tiek skiriasi atspalviai, bet dydis yra toks pats, su pripučiamomis padangomis ir tik M365 turi 250W elektros variklį, o M365 Pro 300W.

Beje, nežinau kodėl, bet važiuojant su Pro versija girdžiu šiek tiek kitokį garsą. Gal ir čia Xiaomi kažką pakeitė, bet tikrai to negaliu patvirtinti.“

4. Paspirtukų įkrovimo jungtis

Dabar „Pro“ versija turi magnetinį apsauginį įkrovimo jungties dangtelį.

„Ir man toks sprendimas kur kas labiau patinka. Pro versijoje šis dangtelis pats prilimpa prie įkrovimo jungties ir ją apsaugo nuo vandens. Viskas vyksta tiesiog akimirksniu – gerokai patogesnis dalykas.“

5. Įkrovikliai

Abu paspirtukai turi identiškus 42V įkroviklius ir šiuo „Xiaomi“ sprendimu apžvalgininkas yra šiek tiek nusivylęs.

„Kai Pro atkeliauja su didesnės talpos baterija, norėtųsi gauti ir pajėgesnį įkroviklį. Tad jei su šiuo įkrovikliu M365 bateriją pilnai įkrauti užtrunka 5 valandas, tai Pro versijai įkrauti reikės 8 valandų.

Žinoma, kasdien jūs neįkraudinėsite baterijos nuo 0 iki 100 proc., bet galėtų įkroviklis palaikyti 4A ir tai padvigubintų įkrovimo greitį.“

6. LCD ekranas

Vienas iš ryškesnių „Pro“ versijos bruožų yra jo turimas LCD ekranas. „M365“ neturi ekrano (pateikiama informacija tik apie baterijos energijos lygį aut. past.) ir visi duomenys yra matomi tik programėlėje.

Apžvalgininkas teigia, kad šis „Pro“ LCD ekranas yra „labai ryškus ir naudingas. Čia rodomas greitis, galima pasirinkti vieną iš trijų važiavimo režimų, rodo Bluetooth būseną, baterijos energijos likutį ir informuoja apie įjungtas šviesas.“

7. Stabdymo sistemų skirtumai

„Pro versija dabar turi platesnius, 120 mm diskinius stabdžius, tad naujasis paspirtukas turi stabdyti geriau, lyginant su M365.“

8. Vairo šakės užrakinimo skirtumai

„Pro versija dabar turi truputi patobulintą užrakinimo mechanizmą. Turime kiek ilgesnę bei labiau išlenktą svirtelę ir pats sulankstymas vyksta sklandžiau ir lengviau, lyginant su M365 versija.“

9. Skambučių skirtumai

„Skambutis dabar yra juodos spalvos, o ne pilkos, kaip M365 versijoje, tačiau pagrindinis skirtumas yra pats skambėjimo garsas ir tai, kaip veikia naujasis skambutis.

Jei M365 atveju šis skambutis kartais pradėdavo skambėti ir tuo atveju, kai važiuodavau nelygiu keliu, tai Pro versijoje naujojo skambučiu dizainas leidžia tokiu situacijų išvengti.“

Visais kitais aspektais šie du paspirtukai nesiskiria: vienodos šviesos, ta pati išmanioji programėlė, su kuria galite užrakinti/atrakinti „Pro“ paspirtuką, atnaujinti programinę įrangą, matyti visą informaciją apie paspirtuko greitį, baterijos energijos lygį, temperatūrą ir kt.

„Apie šią programėlę daug nekalbėsiu, nes jau viską aptariau M365 apžvalgoje, tik šįkart rekomenduosiu atsisiųsti M365 Tools programėlę. Čia net nereikia susikurti Mi paskyros, užtenka atsisiųsti programėlę, ją įsidiegti ir jau galite naudoti tiek su M365, tiek ir su M365 Pro. Puiki programėlė ir pateikia žymiai daugiau informacijos.“

Pojūčiai važiuojant su „M365 Pro“, testų rezultatai ir keletas minčių pabaigai

„M365 Pro yra labai šaunus paspirtuko atnaujinimas. Jis turi daugybę įvairių privalumų ir netgi yra šiek tiek didesnis, aukštesnis, tad dabar turime platesnę stovėjimo aikštelę ir vairas yra aukščiau. Tad tai yra ypač didelis privalumas stambesniems ir aukštesniems žmonėms.

Važiavimas su M365 Pro taip pat yra malonesnis, labai gerai įveikia posūkius. Jaučiamas didesnis stabilumas. M365 Pro yra galingesnis, geriau įsibėgėja, užtikrina gerą kopimą į įkalnes ir stabilų greitį.

Pasirinkus Eco režimą, greitis siekia 15 km/h, Drive režimą – 20 km/h, o Sport režimu pasiekiame 25 km/h. Toks yra šio paspirtuko greičio limitas ir man jo pilnai pakanka. Juolab, kad daugumoje šalių ir įstatymai numatoma, kad elektriniai paspirtukai neviršytų tokio greičio ribos.

Važiuojant nuokalne pasiekiau ir 32 km/h greitį, bet tada paspirtuko sistema automatiškai atjungia energijos padavimą ir galima riedėti savotiška laisva eiga ir akseleratoriaus spaudimas papildomai greičio tikrai nepridės. Kai greitis nukrenta iki 25 km/h ir žemiau, tada sistema vėl automatiškai paduoda energiją ir galima toliau važiuoti.

Gamintojas teigia, kad esant pilnai įkrautai baterijai ir idealiomis sąlygomis galima nuvažiuoti 45 km. Mano atliktas testas parodė, kad su pilnai įkrauta M365 Pro baterija galima nuvažiuoti 46 km. Ši kelionė geru dviračių kelių užtruko 3 valandas ir toliau jau nevažiavau, nors baterijos energijos dar buvo likę 6 %. Tiesiog fantastiški rezultatai.“

„Man jau net paskaudo kojas ir nugarą stovėti tris valandas, bet esu įsitikinęs, kad jei būčiau dar kiek pakentėjęs – tai pasiekęs ir 50 km ribą.

Žinoma, viskas priklauso nuo kelio kokybės, reljefo, jūsų svorio (aš sveriu 86 kg.) ir kt. Jei esate sunkesnis, važinėjate kalnuotomis vietovėmis ir dažnai pagreitėjate, tada baterija išsikraus žymiai greičiau. Bet jei važinėsitės miesto teritorijoje, įprastais keliais – tada nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu bus itin didelis.“

Speciali akcija

„Xiaomi M365 Pro“:

  • Gearbest - 480,88 € su kuponu GBMIPRO529;
    • Nemokamas suntimas į Lietuvą registruotu paštu
  • Lietuvoje apie 600€

„Xiaomi M365“:

  • Gearbest - 360 €;
    • ​​iš Lenkijos sandėlio, tad nėra rizikos dėl muito mokesčių.
    • Siuntimas į Lietuvą 9€ per 3-5 d.d.
  • Lietuvoje - 379 €.

 

 

 

Aut. teisės: Technologijos.lt

(6)
(3)
(3)

Komentarai ()