350W elektros variklis, 3 važiavimo režimai, iki 30 km nuvažiuojamas atstumas, ryškus LCD ekranas ir patys geriausi įspūdžiai išbandžius praktiškai („Kugoo S1 Pro“ apžvalga, Video, Specialus nuolaidų kuponas iš Lenkijos sandėlio)  (1)

„Kugoo S1 Pro“ – naujausias „Kugoo“ kompanijos elektrinis paspirtukas. Tai yra atnaujinta versija su dar talpesne baterija, didesniu nuvažiuojamu atstumu, naujo stiliaus ratais, ryškiu LCD ekranu ir kitais privalumais. Prisipažinsiu – testuoti šį daiktą buvo labai smagu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pakuotės turinys, baterija ir jos apsauga, „Kugoo S1 Pro“ sulankstymo vingrybės ir dar daugiau

Ką randame pakuotėje?

Iš Lenkijos sandėlio elektrinis paspirtukas „Kugoo S1 Pro“ atkeliauja vos per kelias darbo dienas ir buvo pristatytas tiesiai prie namų durų. Labai greitas ir kokybiškas pristatymas.

Viskas supakuota tvarkingai ir saugiai. Pagrindinė dėžė yra juodos spalvos su „Kugoo“ kompanijos užrašu. Ant dėžės šonų pateiktos kelios pagrindinės techninės „Kugoo S1 Pro“ charakteristikos.

Kaip galite matyti iš žemiau pateiktos nuotraukos, gamintojas nurodo, kad „Kugoo S1 Pro“ tinka vyresniems, kaip 12 metų.

Iš tikrųjų tai visiška tiesa. Jaunesniems vaikams šis paspirtukas yra truputi per galingas. Jis labiau skirtas suaugusiems ir paaugliams.

Pakuotės viduje randu saugiai ir tvarkingai supakuotą „Kugoo S1 Pro“ elektrinį paspirtuką, įkroviklį su papildomai įdėtu europietišku adapteriu, išsamią ir aiškią naudojimosi instrukciją anglų kalba, garantinę kortelę, specialų krepšį, skirtą su savimi patogiai ir švariai gabentis paspirtuką bei labai pravertusią skrajutę, kurioje pavaizduojama, kaip sulankstyti šį elektrinį paspirtuką.

Gamintojas suteikia vienerių metų garantiją elektros varikliui, valdikliui, baterijai ir visam paspirtuko korpusui. Pačiam ekranui gauname pusės metų garantiją.

Informacija, kaip sulankstyti „Kugoo S1 Pro“ paspirtuką labai pravertė. Peržiūrėjau ne vieną „Kugoo S1“ paspirtuko apžvalgą, jos autoriai dažnai skundžiasi, kad šį paspirtuką yra labai sunku sulankstyti.

Iš pirmo žvilgsnio „Kugoo S1 Pro“ ir „Kugoo S1“ paspirtuko sulankstymo mechanizmas atrodo toks pats, tačiau gamintojas teigia, kad jį patobulino ir dabar sulankstyti paspirtuką yra lengviau bei tai vyksta greičiau.

Labai jau lengvai tai nevyksta ir reikės panaudoti savo fizinės jėgos, tačiau jį sulankstyti tikrai pavyks. Tiesiog reikia truputi jėgos ir įgūdžių.

Iš kitos pusės, gerai, kad „Kugoo S1 Pro“ nėra taip jau lengvai ir vos per 2 sekundes sulankstomas. Klausiate, kodėl?

Todėl, kad važiuojant šiuo elektriniu paspirtuku galima netyčia užlipti ant šios violetinės spalvos rankenėlės. Jei ji būtų labai jautri ir paspirtuko visas vairo mechanizmas atsipalaiduotų – lauktų smagus skrydis, bet su skausmingomis pasekmėmis. Dabar to tikrai nenutiks.

Ir jei jau prakalbau apie „Kugoo S1 Pro“ sulankstymą, tai labai geras dalykas, kad jo vairo rankenėlės nulenkiamos žemyn. O jas atlenkus, rankenėlės grįžta į pagrindinę padėtį automatiškai.

Taip pat galima reguliuoti vairo aukštį ir jį nustatyti trijose padėtyse, tad aukštis bus 93 cm, 107 ir 116 cm. Reti dalykai tarp elektrinių paspirtukų. Ir aš šiuos „Kugoo S1 Pro“ bruožus laikau didžiuliu privalumu.

Kaip sulankstyti „Kugoo S1 Pro“?

Tereikia ant guma dengtų rankenėlių spustelėti mygtukus, rankenas patraukti į šalis ir jas nulenkti žemyn.

Tada koja spaudžiame violetinės spalvos rankenėlę, o visą vairo šakę kilstelim į viršų.

Belieką „Kugoo S1 Pro“ priekį nuleisti žemyn ir užfiksuoti prie galinio rato purvasaugio.

Kai įgundi, tai vyksta ganėtinai greitai ir taip sulanstytas paspirtukas užima gerokai mažiau vietos bei lengvai telpa į šį, firminį krepšį. Pats „Kugoo S1 Pro“ sveria 11 kg.

Esu 184 cm ūgio, 80 kg svorio ir man gana pasirinkus vidutinį vairo aukštį (107 cm.). Tad ir gerokai aukštesniems bei sunkesniems žmonėms užteks „Kugoo S1 Pro“ vairo aukščio ir šio elektrinio paspirtuko tvirtumo.

Jis išlaiko iki 120 kg sveriantį žmogų, o tai taip pat yra retesnis dalykas, tarp elektrinių paspirtukų. Įprastai jie sugeba išlaikyti iki 100 kg.

Grįžtant prie pakuotės turinio, tai jau užsiminiau, kad joje yra papildomai įdėtas europietiškas adapteris ir bendras visas įkroviklio ir šio adapterio laido ilgis siekia 3 metrus.

„Kugoo S1 Pro“ turi didesnės talpos, lyginant su pirmtaku, bateriją – 7,5Ah ir gamintojas teigia, kad ją pilnai įkrauti užtrunka apie 3-4 valandas ir tai yra tiesa. Man pilnai įkrauti bateriją užtruko apie 3,5 valandos.

Apie tai, kad yra įkraunama baterija, galima suprasti iš ant įkroviklio raudonai šviečiančio indikatoriaus. Kai baterija yra pilnai įkrauta, indikatorius šviečia žaliai.

Gamintojas teigia, kad įkroviklis užtikrina „įkrovimo apsaugos funkciją“. Geras dalykas, nes kai „Kugoo S1 Pro“ baterija yra pilnai įkrauta, įkroviklis nustoja ją toliau įkrauti ir taip tausoja.

O kiek gi galima nuvažiuoti su pilnai įkrauta baterija?

Gamintojas teigia, kad jos užteks iki 30 km atstumui. Tokiame pasakyme yra tiesos, bet viskas labai priklausys nuo įvairių faktorių: kokiu keliu važiuosime (lygus, nelygus kelias, kalnuotas, nuokalnės ir kt.), kaip dažnai pagreitėsime ir stabdysime, kokio svorio bus važiuojantysis ir kt.

Tad jei važiuojame labai lygiu keliu ir įjungę „Cruise“ režimą, galima pasiekti tuos 30 km., o jei važiuojame ne tokiais lygiais keliais, turime daug pagreitėjimų ir t.t., tada nuvažiuojamas atstumas bus apie 23 km.

Kaip jau galite matyti iš pateiktų nuotraukų, „Kugoo S1 Pro“ turi 7 x 4 cm dydžio LCD ekraną.

Jame pateikiama daug informacijos apie bateriją (įtampa, srovė, energijos likutis – 5 padalos), koks pasirinktas važiavimo režimas (3 galimi pasirinkimai), informuoja apie įjungtas šviesas (priekyje 24 LED žibintai ir gale raudonai mirksintis žibintas), koks greitis (km/h), nuvažiuotas atstumas per tam tikrą laiką (minučių tikslumu ir šimtų metrų tikslumu), bendras nuvažiuotas atstumas (kilometrų tikslumu).

Pastaroji informacija lieka net išjungus ekraną. Tad „Kugoo S1 Pro“ skaičiuoja bendrą nuvažiuotą atstumą. Beje, jį galima ištrinti ir šiek tiek palandžioti po vidinius paspirtuko nustatymus. Tačiau geriau be reikalo to nedaryti.

Ir kitas geras dalykas, kad jei netyčia paliekame įjungtą ekraną ir per 3 minutes niekur su paspirtuku nevažiuojame – ekranas ir tuo pačiu paspirtukas pats automatiškai išsijungia.

Visi valdymo mygtukai yra vairo priekyje: įjungimo/išjungimo, šviesų įjungimo/išjungimo, važiavimo režimų pasirinkimo, nuvažiuoto atstumo atvaizdavimo (esamos kelionės arba bendras), garsinio signalo.

Beje, pačiuose vairo šonuose yra papildomai šviestukai ir spustelėjus jų mygtukus, jie pradeda šviesti, o dar kartą spustelėjus – mirksėti.

Gamintojas rimtai „Kugoo S1 Pro“ aprūpino šviesomis ir ant jo stovėjimo aikštelės šonų taip pat yra pritvirtintų papildomų atšvaitų.

Na, o dešinėje vairo pusėje yra akceleratoriaus rankenėlė, o kairėje – stabdis. Jis stabdo priekinį ratą ir važiuojant iki 20-24 km/h greičiu – jo pilnai užtenka.

Jei važiuojame greičiau, tada papildomai rekomenduojama koja prispausti galinį purvasaugį ir taip stabdyti galinį ratą.

Tiesą pasakius, dar to neprisireikė ir užtenka priekinio stabdžio. Žinoma, viskas priklauso nuo tam tikros situacijos, bet turbūt bet kas patartų, kad geriau 30 km/h greičiu nelakstyti tarp žmonių ir judriose gatvėse.

Greičiai... kokie gi „Kugoo S1 Pro“ greičiai?

Galima rinktis iš trijų variantų: 15-17 km/h, 25-27 km/h ir 30-32 km/h. Ypatingai tiems, kuriems tai bus pirmasis elektrinis paspirtukas, labai rekomenduoju rinktis pirmąjį važiavimo režimą. Neskubėti, susipažinti su paspirtuku, jį pajausti.

Tai transporto priemonė ir ją reikia prisijaukinti, pajusti, kiek gi čia nulenkti akceleratoriaus rankenėlę, kaip laikyti ir pasukti vairą, kaip stovėti ant paspirtuko ir kt.

Akceleratoriaus rankenėlė yra kiek jautroka. Paspirtukas ganėtinai greitai įsibėgėja ir prie šios rankenėlės reikia priprasti. Neskubėti jos nulenkti iki pat pabaigos, po truputi lenkti žemyn ir taip didinti greitį.

Įdomu, kad gamintojas nieko neužsimena apie „Cruise“ režimą. Iš pradžių galvojau, kad čia jo nėra, bet pasirodo, kad visgi yra. Ir labai gerai, kad yra. Juk tikrai nesinorėtų kokius 15 km laikyti nuolat nuspaudus akceleratoriaus rankenėlę.

Tad kaip aktyvuoti „Cruise“ režimą?

Gana paprastas dalykas. Nuspaudžiame akceleratoriaus rankenėlę ir kokias 4-5 sekundes laikome vienodą greitį. Atleidžiame rankenėlę ir „Kugoo S1 Pro“ važiuos būtent tuo greičiu.

Mažiausias greitis kokį pavyko „pagauti“ buvo 5 km/h. „Cruise“ režimas išsijungia jei vėl paspaudžiame akceleratoriaus ar stabdžių rankenėles. Beje, važiavimo metu galima keisti važiavimo režimus.

Na, o stabdymo kelias yra gana įvairus ir viskas logiška, kad tai priklauso nuo to, kokiu greičiu važiuosime. Jei greitis apie 15 km/h, tai vien elektroninių stabdžių užtenka, kad sustočiau po 1,5-2 metrų.

Didėjant greičiui, didėja stabdymo kelias. Esant maksimaliam greičiui ir jau papildomai spaudžiant galinį purvasaugį prie rato – prireiks apie 3-4 metrų, kad pilnai sustotume.

O kokia „Kugoo S1 Pro“ pagaminimo kokybė?

Iš tikrųjų, tai stovėti ant „Kugoo S1 Pro“ yra labai patogu. Stovėjimo aikštelė plati, padengta specialia, neslystančia danga. Šiek tiek primena ant riedlenčių esančias dangas.

Tiek visas „Kugoo S1 Pro“ elektrinis paspirtukas, tiek ir ši stovėjimo aikštelė yra pagaminta labai tvirtai. Gamintojas tikrai nepagailėjo metalo, tačiau sugebėjo pagaminti ganėtinai lengvą elektrinį paspirtuką, sveriantį 11 kg.

Rekomenduojama su „Kugoo S1 Pro“ nevažinėti per įvairius kelkraščius ir pakilimus, kurie yra aukštesni nei 3 cm. Tokias rekomendacijas taiko visi gamintojai ir jų reikia laikytis tiek dėl savo pačių saugumo, tiek ir siekiant nesugadinti pačio paspirtuko.

Su „Kugoo S1 Pro“ galima pervažiuoti vadinamą „gulintį policininką“, tačiau tai reikia daryti lėtai.

„Kugoo S1 Pro“ taip pat yra atsparus vandeniui – IP54 – standartas, bet su juo tikrai nepatariama važinėtis per balas ir pliaupiant lietui. Nors elektronikos apsauga nuo vandens purslų ir yra, tačiau visgi tai elektronika ir geriau jau paspirtuko į vandenį neįmerkti.

Elektrinio paspirtuko judančios dalys jau iškart yra suteptos ir gamintojas jas pakartotinai sutepti rekomenduoja kartą per pusę metų.

Priekyje ir gale turime amortizatorius, kurie užtikrina švelnesnį važiavimą. Naujo dizaino, „korio“ tipo, 8 colių dydžio ratai, taip pat prisideda prie to, kad važiavimas šiuo „Kugoo S1 Pro“ paspirtuku būtų maksimaliai komfortiškas.

Verta pažymėti, kad „Kugoo S1 Pro“ ratai yra kieti, be pripučiamų padangų. Čia yra dvi medalio pusės – su pripučiamos padangomis važiuoti būtų dar minkščiau, tačiau iškart atsiranda pradurtos padangos tikimybė.

Ir galiu pasakyti, kad jau po pirmojo išvažiavimo į miestą su „Kugoo S1 Pro“, greičiausiai jau būčiau pradūręs kurią nors padangą. Deja, bet infrastruktūra Lietuvos miestuose dar nėra tokio lygio, kad visi keliai būtų tokios kokybės, kaip, kad matysite žemiau pateiktame vaizdo įraše. Tikrai yra nelygių kelių ar įvairių šukių, kurių tiesiog gali ir nepamatyti. Su tokiais „Kugoo S1 Pro“ ratais šie dalykai tampa nebe svarbūs.

Su „Kugoo S1 Pro“ labai smagu važiuoti geros kokybės keliais, o ir prastesnės kokybės kelias ar įvairios įkalnės įveikiamos su vėjeliu.

Prieš pereinant prie filmuotos medžiagos, reikia paminėti dar vieną svarbų momentą. „Kugoo S1 Pro“ priekinis ratas gana stipriai pasisuka į šalis. Labai gera savybė, kai reikia apsisukti uždaroje erdvėje. Nereikia kelti pačio paspirtuko ir belieka pasukus vairą apsisukti.

Tačiau važiuojant būtina tvirtai vairą laikyti abejomis rankomis, nežioplinėti ir jau tikrai nedaryti asmenukių. Netinkamas vairo pasukimas į šalį suteiks laisvo skrydžio pojūtį su atitinkamomis pasekmėmis.

Na ir truputis filmuotos medžiagos. Šiame vaizdo įraše galite pasižiūrėti, kaip atrodo elektrinis paspirtukas, kaip reguliuojamas vairo aukštis, šviesos, ekranas, greičiai ir kt.

Galutinis verdiktas

Ką gi manau apie „Kugoo S1 Pro“? Labai, labai geras elektrinis paspirtukas. Puikus daiktas. Neradau jokių rimtų priekaištų. Viskas padaryta taip, kad „Kugoo S1 Pro“ savininkas patirtų kuo daugiau malonumo. Iki šiol man dar nebuvo taip linksma testuoti kokį nors kitą daiktą.

Tam tikri pastebėjimai:

  • Gana jautrus akceleratorius ir prie jo reikia priprasti;
  • Šiek tiek sunkokas paspirtuko sulankstymo mechanizmas ir reikia įgusti, tačiau jis labai tvirtas ir kokybiškas;
  • Garsinis signalas. Tas pypsėjimas yra visai neoriginalus sprendimas. Galima buvo sumąstyti ir ką nors ausiai malonesnio.

Privalumai:

  • Išsami bei aiški naudojimosi instrukcija, informacija, kaip teisingai sulankstyti paspirtuką ir vienerių metų garantija;
  • Specialus krepšys, skirtas gabentis elektrinį paspirtuką su savimi;
  • Europietiškas įkroviklio adapteris. Įkroviklis šviečia raudonai, kai įkraunama baterija ir žaliai – kai baterija įkrauta. Yra baterijos apsauga nuo bereikalingo įkrovimo;
  • „Kugoo S1 Pro“ aprūpintas 7,5Ah talpos baterija, kurią pilnai įkrauti užtrunka 3,5-4 valandas;
  • 350W elektros variklis – greitas įsibėgėjimas;
  • Patogiai ir greitai nulenkiamos vairo rankenėlės. Pastarosios dengtos kokybiška guma;
  • Reguliuojamas vairo aukštis trijose padėtyse: 93, 107 ir 116 cm;
  • Įgudus, greitai sulankstomas paspirtukas ir užima nedaug vietos. Lengvai telpa jam skirtame krepšyje ir jį nešti yra nesunku. Paspirtukas sveria 11 kg;
  • „Kugoo S1 Pro“ gali važiuoti iki 120 kg sveriantis žmogus;
  • Ryškus ir kokybiškas LCD ekranas, kuriame pateikiama daugybė informacijos: greitis, nuvažiuojamas atstumas, laikas, kiek liko baterijos energijos, pasirinktas važiavimo greitis ir kt.;
  • Trys važiavimo pasirinkimai: 15-17 km/h, 25-27 km/h ir 30-32 km/h;
  • Įveikia iki 15 laipsnių įkalnes;
  • Yra „Cruise“ režimas ir jį galima aktyvuoti praktiškai bet kokiame greityje;
  • Su pilnai įkrauta baterija galima nuvažiuoti 23-30 km;
  • Priekyje šviečia 24 LED žibintai, gale yra raudonai šviečiantis ir mirksintis žibintas. Ant rankenų šonų taip pat raudonai šviečia bei mirksi žibintai. Korpuso šonuose papildomai yra atšvaitai;
  • Ekranas ir pats paspirtukas automatiškai išsijungia, jei su juo nieko nedarome 3 minutes – šį laiką galima keisti;
  • Gerai veikiantis elektrinis stabdis;
  • Itin daug pasisukantis į šalis priekinis ratas – patogu apsisukti mažoje erdvėje;
  • 8 colių dydžio, kieti, „korio“ tipo ratai;
  • stovėjimo aikštelė plati, padengta neslystančia danga;
  • amortizatoriai priekyje ir gale;
  • IP54 standartas – paspirtukas yra atsparus vandeniui, bet nepatariama su juo važinėti per balas ir lyjant lietui;
  • aukščiausios kokybės gaminys.

Tad štai koks yra elektrinis paspirtukas „Kugoo S1 Pro“. Tiesą pasakius nesitikėjau, kad jis bus toks geras. Taip, gal kai kuriems norėtųsi, kad jis palaikytų ir išmaniąją programėlę, kaip legendinis „Xiaomi M365“, tačiau nemanau, kad tai yra labai svarbus dalykas. Visa informacija pateikiama ekrane ir, mano nuomone, tai kur kas praktiškesnis ir geresnis sprendimas.

Ieškantiems pirmojo elektrinio pasirtuko būtų sunku rasti geresnį pasirinkimą nei „Kugoo S1 Pro“. Už tokią kainą gauname nuostabios kokybės ir daug smagių akimirkų suteikiantį produktą.

P.S. Dėkojame internetinei parduotuvei GeekMaxi.com už galimybę išbandyti elektrinį paspirtuką „Kugoo S1 Pro“. Dabar šiam puikiam daiktui taikomas specialus nuolaidos kuponas 63VLbgQ8 ir galutinė paspirtuko kaina yra 313,99 €. Iš Lenkijos sandėlio, tad nėra rizikos dėl muito mokesčių.

 

 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(8)
(3)
(5)

Komentarai (1)