„Labai gerai įsibėgėja, puikiai važiuoja į įkalnes ir nuokalnėmis, galingas variklis, stabdymas varikliu, lengvai pasiekiamas 25-30 km/h greitis ir tokiu greičiu galima važiuoti ilgą laiką“. Turbūt pigiausias elektrinis dviratis, kurį dabar galima įsigyti iš Lenkijos sandėlio („Ziyoujiguang T18“ apžvalga, Video)  (3)

„Tai įžymusis elektrinis dviratis Ziyoujiguang T18. Sakote, kad ne toks jau įžymus? Gerai, galbūt. Bet po mano apžvalgos šis mažas sulankstomas elektrinis dviratis tikrai tokiu taps.“ Kuo gi šis elektrinis dviratis taip sužavėjo apžvalgininką? Ar malonu su juo važiuoti? Kuo jis gali pasigirti? Visą tai ir sužinosime šioje „Ziyoujiguang T18“ apžvalgoje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pakuotės turinys ir techniniai „Ziyoujiguang T18“ dalykai

Esminiai bruožai šio dviračio yra tokie: jis turi 250 W galios motorą, 6 Ah talpos bateriją, gali pasiekti iki 30 km/h greitį ir „kuo puikiausiai įveikia įkalnes bei labai gerai pagreitėja.“

Pakuotėje be pačio elektrinio dviračio yra ir visi reikalingi raktai, skirti surinkti dviračiui bei patikrinti ar visi varžtai yra pakankamai priveržti. Dviračio sėdynę bei purvasaugius teks pritvirtinti patiems.

Taip pat yra ir baterijai įkrauti skirtas įkroviklis bei „dviračio užvedimo raktelis“. Be šio rakto elektrinis dviračio variklis neveiks (5:05 min.).

Ant vairo yra LED ekranas, tačiau jame galima matyti tik kiek yra likę baterijos energijos. Greičio, nuvažiuojamo atstumo ir kitų dalykų jis nerodo.

Kairėje pusėje galima įjungti galinį (5:40 min.) ir priekinį žibintus bei yra garsinis signalas. Spaudžiant stabdį, galinis žibintas pradeda mirksėti.

Gamintojas nurodo, kad su vienu įkrovimu ir tik naudojant elektrinį variklį jis gali nuvažiuoti iki 25-30 kilometrų, o jei dar ir žmogus mins pedalus ir elektrinį variklį naudos kaip pagalbinę priemonę, tai baterijos užteks iki 50 km.

Realybėje skaičiai yra kiek mažesni ir vien tik elektriniu varikliu apžvalgininkas galėjo nuvažiuoti 17-20 km. Verta atkreipti dėmesį, kad visą atstumą važiavo maksimaliu greičiu ir esant didžiausioms dviračio apkrovoms. Taip pat atkreipiamas dėmesys į padangų slėgį ir rekomenduojama, kad jis siektų 3ATM - „taip nuvažiuojamas didesnis atstumas“.

Kadangi apžvalgininkas per dieną nuvažiuoja didelius atstumus, tai jis dar papildomai įsigijo 6 Ah talpos bateriją, ją pritvirtino prie dviračio ir dabar turi dvigubai didesnės talpos „Ziyoujiguang T18“ bateriją (6 Ah + 6 Ah). Tad gali nuvažiuoti 40 kilometrų vien elektros varikliu ir dar šiek tiek lieka energijos.

„Ziyoujiguang T18“ turi ir dar keletą privalumų, kaip turimi priekiniai ir galiniai diskiniai stabdžiai - „jie veikia puikiai ir stabdo labai sklandžiai. Dviračio sėdynė yra minkšta bei patogi.“

Taip pat gale yra amortizatorius, kurį galima reguliuoti, tad kiekvienas asmeniškai gali prisitaikyti dviratį ir pagal tai, kokiais keliais važinėja. „Man labai patinka ši galimybė ir per duobėtą kelią važiuoju minkštai bei sklandžiai.“

„Ziyoujiguang T18“ testavimas

Jis prasideda nuo 9:38 minutės. Kadangi elektrinio dviračio LED ekranas nerodo greičio bei nuvažiuojamo atstumo, tai darys išmaniajame telefone esanti programėlė. Kadangi naudojamas ir GPS – nuvažiuojamas atstumo rezultatas turi būti itin tikslus.

Apžvalgininkas iškart išbando akseleravimą bei stabdymą ir iš vaizdo įrašo matyti, kad tai veikia puikiai. Galima naudotis iškart abiem stabdžiais arba stabdyti priekiniais stabdžiais - „neverta bijoti, dviratis jūsų į priekį tikrai nenumes“.

Dar keletas įdomių momentų: elektrinis dviratis nepalaiko „Cruise“ režimo, dėl kurio apžvalgininkas per daug ir neliūdi – „asmeniškai man jo niekada ir neprisireikė“; važiuojant nuo kalno, galima išjungti variklį ir tiesiog lėkti taip greitai, kaip tik įmanoma (reikia visai atleisti akseleratorių) – dviračio variklis tada neapriboja greičio iki 30 km/h; arba nuo kalno stabdyti tiesiog varikliu – po truputi atleidžiamas akseleratorius ir dviratis pradeda lėčiau riedėti (15:45 min.).

„Principas panašus, kaip ir su automobiliu. Tiesą sakant nežinau ar tai padeda kažkiek įkrauti dviračio bateriją, bet jei ir ne, vis tiek smagu, kad yra tokios galimybės ir taip tauposi pagrindiniai stabdžiai.“

Toliau išbandoma, kaip „Ziyoujiguang T18“ važiuoja į kalną ir iš vaizdo įrašo matyti, kad jam dėl to nekyla jokių problemų. Jis į kalną užkopia itin sklandžiai ir lengvai (18:10 min.).

Apžvalgininkas su šiuo elektriniu dviračiu pavažinėjo ir ne tokiais lygiais keliais (19:45 min.).

„Itin didelio patogumo važinėti tokiu paviršiumi nėra, bet jei esate nuotykių ieškotojas ar atsidursite sudėtingoje situacijoje, su šiuo elektriniu dviračiu galima važiuoti ir tokiais paviršiais.“

Vienas dalykas, kuris nepatinka apžvalgininkui, tai kaip elgiasi „Ziyoujiguang T18“ pedalai. Kai yra pasiekiamas maksimalus greitis, yra neįmanoma savo kojomis minti pedalų ir taip papildomai pagelbėti elektriniam varikliui. Be to, būtina laikyti kojas ant pedalų, kadangi dviračio pedalai patys pradeda suktis.

„Tačiau labai rekomenduoju naudotis pedalais, kai tik pradedate važiuoti dviračiu ir ypač į įkalnes. Dviračio baterija naudoja daug energijos pačiam startui ir tada geriau jai pagelbėti minant pedalus. Taip susitaupo daugybė, daugybė energijos. Ilgose kelionės nėra taip, kad minant pedalus būtų pasiektas 50/50 rodiklis ir pusę reikalingos energijos užtikrintumėte mindami pedalus – daugumoje veikia elektrinis variklis, tačiau pradedant važiuoti labai taupo energiją fizinis pedalų minimas.“

Galutinis verdiktas

„Minusai: pirmasis yra dviračio pedalai – esant dideliam greičiui yra neįmanoma jais papildomai suteikti energijos dviračio baterijai ir reikia kojas laikyti padėtas ant pedalų.

Dar vienas momentas, kadangi dviratis yra ganėtinai nedidelis ir pedalai gana arti žemės, važiuojant į įkalnę, darant staigesnį posūkį ir esant pedalams žemiausioje padėtyje (arčiausiai žemės), jie gali liesti kelio paviršių. Tad važiuojant didesniu greičiu rekomenduoju laikyti pedalus taip, kad jie būtų pakilę nuo žemės – horizontalioje padėtyje.

Ekrane matyti tik kiek yra likę baterijos energijos. Galėtų bent jau rodyti greitį.

Taip pat nėra Cruise režimo, tad teks nuolatos laikyti pasuktą ekseleratoriaus rankenėlę, nes kitu atveju tiesiog sustosite važiavę.

Visus Ziyoujiguang T18 privalumus aš jau kaip ir išvardijau bei pademonstravau. Jis labai gerai įsibėgėja, puikiai važiuoja į įkalnes ir nuokalnėmis, gerai važiuoja lygiu keliu ir nelygiais paviršiais, galingas variklis, yra stabdymas varikliu, lengvai pasiekiamas 25-30 km/h greitis ir tokiu greičiu galima važiuoti ilgą laiką. Taip pat prieš pradedant važiuoti galima elektriniam dviračiui pagelbėti minant pedalus ir taip sutaupyti baterijos energijos.

Labai gerai veikiantys diskiniai stabdžiai. Net jei kritinėje situacijoje neatleisite akseleratoriaus ir nuspausite stabdžių rankenėles – dviratis vis tiek sustos.

Vos nepamiršau – juk Ziyoujiguang T18 yra sulankstomas elektrinis dviratis ir tai taip didelis privalumas. Galima nuimti sėdynę, nulenkti pedalus ir pačio vairo konstrukciją. Tai padaryti yra itin patogu ir paprasta (26:34 min.) ir tada dviratis tampa itin mažas.

Jis taip pat yra ganėtinai lengvas ir sveria tik 17 kilogramų. Tad dviratį galima pakelti vos viena ranka.“

Čia galite pasižiūrėti dar vieną vaizdo įrašą, kuriame važinėjamasi elektriniu „Ziyoujiguang T18“ dviračiu:

Kaina ir sąlygos

Elektrinis „Ziyoujiguang T18“ dviratis

Gearbest358,71 €:

  • nemokamas siuntimas iš Lenkijos sandėlio,
  • nėra rizikos dėl muito mokesčių ir pristatys per 5-7 darbo dienas.
  • turbūt pats geriausias pasiūlymas šiam dviračiui, pasiūlymų kiekis ribotas
  • bendrai - tai vienas iš pačių pigiausių elektrinių dviračių visoje rinkoje

Įprastai jo kaina yra gerokai didesnė:

  • Geekbuying - 391.50€ iš EU sandėlio, su nemokamu pristatymu
  • Gearbest - 455,11 €. Tas pats modelis, tik kitas pasiūlymas: 395,56 € + pristatymas iš Lenkijos sandėlio 59,55 €
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(17)
(9)
(8)

Komentarai (3)